ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

קבל הצעות על BMW חדשה או מליסינג

מחפש ב.אמ.וו יד שניה?

יש מכוניות ויש גרמניות, אם הגעת לשלב שאתה מחפש ב.מ.וו פורטל אוטו1 ימצא עבורך את ההצעה הטובה ביותר על מכונית חדשה ויוקרתית, השאר את הפרטים בטופס ונחזור אליך עם הצעה ייחודית, איכותית ומפתה

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית ב.מ.וו חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

ב.מ.וו

BMW
ב.מ.וו
גרמניה 1919 סדרה 1, סדרה 3 1,733
BMW

דגמי BMW

מכוניות יוקרה

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

ספורט

רכבי שטח

100 שנות אגדה מוטורית
מותג הרכב BMW החל את פעילותו בשנת 1916 בגרמניה ועבר במרוצת השנים תהליכים ותמורות רבות שנבעו, בין היתר, מהמצב הבטחוני והמדיני בגרמניה באותם ימים. טרם הקמתה של החברה באופן בו היא מוכרת לנו כיום, הקים מר קארל ראפ מפעל לייצור מטוסים בסמוך לעיר מינכן שבגרמניה, עד מהרה, כתוצאה ממלחמת העולם הראשונה ששררה באותם ימים, הפעילות של חברתו התרחבה מאוד לאור מספר ההזמנות הרב להן הוא זכה מצבא גרמניה. על אף ההצלחה לה זה, מנועי המטוסים סבלו מתקלות חוזרות ונשנות והסכמי העבודה עם צבא גרמניה הופסקו לאלתר. בשנת 1916 נמצא מפעלו של ראפ כמתאים לייצור מטוסים בעבור צבא אוסטריה. בעקבות התררחבות החברה, הכניס ראפ שותפים נוספים בינהם מהנדס המטוסים מר פראנץ פופ ואת המהנדס הצעיר מר מקס פריץ. בעזרת שותפיו החדשים הצליח ראפ לפתור את הבעיתיות עימה התמודד מזה שנים רבות בייצור מנועי המטוסים והם אף שופרו הישגיהם באופן בו נשברו שיאי גובה הטיסה אשר היו ידועים עד לאותה עת. בשנת 1917 עזב מר ראפ את החברה שהקים ואת מקומו תפס מר פופ, שדאג לשנות במהרה את שם החברה לשם המוכר לנו כיום BMW (ב.מ.וו) שהיא רשאי התיבות של המילים  Bayerische Motoren Werke שפירושם המילולי הוא- "מפעל מנועים בוארי".  

הרחבת פעילות המותג לתחום הרכבים
בשנת 1922 התמזגה החברה עם חברה נוספת בשם BFW אשר בראשה עמד מר גוסטב אוטו שהתמחתה בייצור מנוע ארבע הפעימות, גם לאחר המיזוג המשיכה החברה לשאת את שם המותג BMW וכמו כן המשיכה לשאת את סמלו. בשנת 1919 עם חתימת הסכמי ורסאי אסר על גרמניה לייצר כלי נשק ומטוסים, דבר שהוביל לסגירת מפעלי המטוסים של החברה. במטרה לתור אחר תחום פעילות חדש החלה החברה בייצור מעצורים לרכבות ותכנון אופנועים. בשנת 1923 בנתה החברה את האופנוע הראשון מבית היוצר שלה שזכה לשם R32. בשנת 1928 החלה החברה בייצור של רכב קטן שענה לשם 3/15 שהיא למעשה גרסה לאוסטין שבע הבריטית. בשנים שלאחר מכן המשיכה החברה בפיתוח וייצור של מכוניות מקוריות שזכו להצלחה מרובה ונחשבו למתקדמות ומהירות בהשוואה לרכבים שיוצרו באותן שנים.

צמיחת מותג היוקרה בזמן מלחמת העולם השנייה
בזמן מלחמת העולם השנייה היתה חברת ב.מ.וו הספק העיקרי של הצבא הגרמני בכל הנוגע למנועי מטוסים ואופנועים ושמה נקשר באירועים רבים של העסקת עובדים רבים הכפייה. עם סיומה של המלחמה הופצצו חלק ממפעלי החברה וחלקם אף נכבשו על ידי הצבא האדום, בנוסף פעילותה של החברה נאסרה לחלוטין למשך תקופה של כשלוש שנים על ידי בעלות הברית. בשנת 1952 מספר שנים לאחר ששבה החברה לפעילותה, השיקה היא את רכב היוקרה הראשון אותו ייצרה, אך שיווקו הופסק לאחר שנתקל בכישלון. בשנים שלאחר מכן פעלה החברה נמרצות לייצור רכבים עירוניים וקטנים והשיקה את הדגם "שבע מאות"- מדובר ברכב קטן מימדים, המצוייד במנוע בוקסר בנפח של כ-700 סמ"ק (ומכאן שמה). ה"שבע מאות" עוצבה בסגנון ספורטיבי וזכתה להצלחה כבירה באופן שהצליח לבסס את מעמדה של החברה כיצרנית רכבי סלון עיליים.

מגמת שיפור ופיתוח המותג
במרוצת השנים הציג המותג שלל דגמים, מקטגוריות וסגמנטים שונים שתרמו רבות והצליחו לשפר את מעמדו של המותג. כך לדוגמא בשנת 1961 השיקה החברה את דגם ה- 1500, מדובר בניצניה של קטגוריית רכבי המיני, שודך לה מנוע חזק ואיכותי והיא נחשבה לאב-טיפוס לדגמים רבים שייצרה החברה בהמשך. דגמים נוספים דוגמאת ה-1600 וה-1800 התבססו על הפלטפורמה של ה-1500 האיכותי. מגמת השיפורים של המותג המשיכה, בשנת 1966 הושק דגם הקופה הראשון, שייחודו היה עיצובו המרשים ולו שתי דלתות בלבד ובשנת 1967 הושקה הגרסה הראשונה של סגרת ה-02, בעלת הגג הנפתח.  במטרה להרחיב את קהל היעד ולפנות גם לחובבי הספורט המוטורי המקצועי, נעשה שיפור ניכר גם בכל הנוגע לרכבי מירוצים והישגים מרשימים נרשמו לרכבי המותג במרוצי פורמולה 1 (ייצור רכבי המרוצים על ידי החברה הופסק בשנת 2005 עקב חילוקי דעות עם חברת וויליאמס שלקחה חלק בפיתוח רכבים אלה)

שנים ארוכות של צמיחה ושגשוג
בשנות ה-70 זכה המותג לפריחה משמעותית וצמיחה אדירה בשוק המכירות העולמי, הצלחה שניכרה בעיקר השוק האמריקאי. בשנת 1971, לאור ההצלחה הרבה של המותג, עברו משרדי החברה למגדל יוקרתי במינכן שעוצב במיוחד בצורת ארבעה גלילים כדוגמאת בוכנות המנוע שאפינו כל כך את רכבי המותג. פריחת המותג הביא גם להשקלם של סדרות רכבים רבות דוגמת סדרת "5 ", סדרת " 3" וסדרת "7". בשנת 1987 הושקו מספר מערכות איכותיות שהעלו את איכותם של הרכבים שבראשות המותג, השידרוג הראשון שנעשה היה  גרסאות מנוע חדשות ומתקדמות ביותר, גרסה זו הביאה את רכבי המותג לגרוף מחמאות והישגים רבים, מדובר על גרסת הv12 המספק למעלה מ5,300 סמ"ק והוא הותקן לראשונה באופנוע ה-750 וכמו כן מערכת נעילת הגלגלים ה(ABS) שהוצגה לראשונה ב1988.

הצלחת המותג ברחבי העולם
מותג היוקרה נחת לראשונה בדרום קרוליינה שבארצות הברית בשלהי שנת 1994 עת נפתח מפעל המעסיק כ-5,000 עובדים לערך ומייצר כמות אדירה של רכבים מדי יום (מדובר על סדר גודל חבר תקדים של למעלה מ-500 מכוניות מידי יום). בשנים שלאחר מכן נפתחו מפעלי ענק נוספים של החברה במדינות נוספות דוגמאת דרום אפריקה וסין אשר הפכו למוקדי הייצור העיקריים. כחלק מהליכי השיווק והפיתוח רכשה החברה את חברת לנד רובר הבריטית, ששיווקה רכבים מקבילים. מכירותיהם של רכבי לנד רובר לא זכו להצלחה מרובה ובשנת 2000 נמכרה לנד רובר למשקיעים שונים. בשנת 2001 רכשה החברה את מפעליה של חברת מיני והחלה לשווק את רכבי מיני המוצלחים.

סגמנטים שונים המשווקים על ידי מותג היוקרה
הרכבים המשווקים על יד ב.מ.וו נחשבים כיום למותג רכבי יוקרה, חזקים ואיכותיים במיוחד, נסיעה באחד מרכבי המותג מהווה סמל סטאטוס לכל דבר וחווית הנהיגה אינה דומה לנהיגה ברכבים אחרים. רכבי המותג משווקים במספר גדול מאוד של קטגוריות העונות על צורכיהם של נהגים מסוגים שונים ומפלחי שוק רכבים במיוחד. בקטגוריית רכבי המיני הקטנות מככבים דגמים איכותיים כגון דגמי הרכבים של סדרה 1 והרכבים של סדרה 2 המהווים גרסאות משופרות, גרסאות קופה וקבריולה של רכבי סדרה 1. סדרת ה-X  היא שמה השני של רכבי הפנאי האיכותיים והיא כוללת את ה-X1, X3, X5 ועוד. בקטגוריית רכבי הסלון היוקרתיים מככבות סדרות 6 ו-7 המציגות גדמים מדהימים לנהיגת כביש עירונית ולנהיגה בינעירונית כאחד. לרבים מהדגמים המשווקים על ידי היצרן קיימות גרסאות משודרגות קופה וקבריולט. רכבי המותג מספקים לנהג ולנוסעים חווית נהיגה יוצאת מגדר הרגיל, הם מאובזרים בחבילות איבזור עשירות ביותר התורמות רבות הן לנראות החיצונית והפנימית של הרכב והן לביצועי הכביש, איכות הנסיעה וביטחון הנוסעים. מחיריהם של רכבי המותג אינם זולים כלל ומותאימים לבעלי הון רב אך כיום ניתן לרכושם גם בתוכניות רכישה ואפשרויות מימון  שונות כגון ליסינג על כל גווניו, המאפשרות לקהל יעד רב יותר להינות מחווית נסיעה אדירה זו. 
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות