ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

סאנגיונג בישראל

מחפש סאנגיונג חדשה או משומשת?

פורטל אוטו1 ייתן לכם מבחר הצעות מחיר על רכבי החברה המשווקים בישראל, מלא את פרטיך בטופס משמאל ותוכל לקבל הצעות מחיר על רכבי Ssangyong חדשים או משומשים

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית סאנגיונג חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

סאנגיונג

Ssangyong
סאנגיונג
קוריאה 1954 רודיוס, רקסטון 330
Ssangyong

דגמי Ssangyong

מיניוואן

רכבי שטח

רכבי סאנגיונג- שילוב של איכות גבוה ותג מחיר נמוך
חברת סאנגיונג נחשבת ליצרנית הרכב הרביעית בגודלה בדרום קוריאה, המשמעות המילולית של שמה הינו תרגום המילים "שני דרקונים", והיא מציעה חלופות זולות באופן יחסי לרכבים המשתייכים לקטגוריות שונות. ראשית דרכה של החברה הינה בשנת 1954 עת אוחדו שתי יצרניות רכב שונות לחברה אחת שנקראה "הא-דונג-ואן מוטור". עם הקמתה, החלה חברת הא-דונג-ואן מוטור בייצורם של רכבים מדגמים שונים לרבות רכבים פרטיים, אוטובוסיים ומשאיות לצורך שימושו של הצבא האמריקאי שעשה בהם שימוש במשך שנים רבות. בשנת 1976 כשבאמתחתה כבר מספר גדול למדי של דגמי רכבים, נרכשה החברה על ידי חברת Ssangyong Business Group  , אך רק בשנת 1986 שונה שמה של החברה לשם המוכר לנו כיום- סאנגיונג. 
 
תהליכים אירגוניים שהשפיעו על התפתחות המותג
בשנת 1991 התקשרה החברה עם יצרנית רכבי מרצדס- חברת דיימלר-בנץ, בהסכם לשיתוף פעולה שמטרתו הוא ייצור רכב שטח- פנאי שיתבסס על הפלטפורמה והטכנולוגיית המנועים הקיימת בקרב רכבי מרצדס. שיתוף פעולה פורה זה הביא לייצירתו של דגם המוסו, רכב פנאי איכותי ששווק תחילה על ידי מרצדס ולאחר מכן גם על ידי החברה עצמה. דגמים נוספים פרי שיתוף פעולה זה לרבות דגם הצ'יירמן שהתבסס על הפלטפורמה של מרצדס E קלאס, שווקו בקוריאה וזכו להצלחה ניכרת ולאחוזי מכירות גבוהים, בשווקים המערביים שווקו רק דגמי ה- 4x4 של החברה שכללו בין היתר גם את דגם הקורנדו האיכותי שנחשב עד היום לדגם הזכור והאהוב ביותר של החברה. השפעתה של חברת מרצדס נתנה את אותותיה גם בדגמים הבאים שיוצרו על ידי החברה ואף במקרים רבים התבססו על הפלטפורמות המוכרות והאיכותיות שלה. בשלהי שנת 1998 נרכשה החברה על ידי חברת דייהו (שבמרוצת השנים שונה שמה לחברת טאטא) ההודית, דגמיה נטמעו בדגמי החברה הרוכשת, מותגו מחדש ושווקו על ידה כדגמי דייהו. הליך זה לא החזיק זמן רב ובשנת 2000 עקב משבר כלכלי קשה שחוותה דייהו נמכרה החברה בשנית, הפכה לחברה עצמאית לייצור רכבים ודגמי החברה חזרו להיות משווקים תחת שמם המקורי. בשנת 2001 נרכשו 51% ממניותיה של החברה על ידי קבוצת SAIC הסינית הגדולה, מהלך שאיפשר לחברה להתייצב מבחינה כלכלית ולהשקיע משאבים רבים בפיתוח עצמאי של מנועים מודרניים ובכך להפסיק את השימוש במנועים ובפלטפורמות של חברת מרצדס. תקופת פריחה זו הביאה את החברה לפיתוחם של דגמים נוספים כמו דגם הרודיוס- מיניוואן גדול וחזק ודגמי רכבי הפנאי- קיירון ואקטיון ששווקו בתחילה רק בסין ובהמשך גם בשווקים האחרים.
 
התפתחות המותג במרוצת השנים
תקופת הפיתוח והשגשוג תחת כנפיה המגוננות של חברת דייהו לא האריכה ימים, המשבר הכלכלי העולמי שפרץ בשנת 2008 גרם לצמצם ניכר של  אחוזי מכירות החברה והיא נכנסה להליכי כינוס נכסים, בנוסף לזאת לאור הרעה מוחשית בתנאי העסקתם של עובדי החברה, פרצה שביתת עובדים ארוכה שנמשכה למעלה מ-77 ימים ובמהלכה הפנו הם אצבע מאשימה כלפי בעלי חברת סאיק, תוך האשמתם בגניבת הטכנולוגיה ההיברידית של המותג, אי כוונתם להשקיע משאבים לצורך פיתוחם של דגמים חדשים ועוד. הנהלת סאיק הכחישה מכל וכל את הטענות שהעלו העובדים כנגדה, אך התובע הכללי של דרום קוראיה החליט להעמיד לדין בכירים מהנהלת סאיק באשמת הוצאת טכנולוגיות שלא כדין מחוץ לגבולותיה של דרום קוריאה. כיום נשלטת החברה על ידי קונצרן מנדרינה ההודית.
 
רכבי המותג מגיעים לישראל
רכבי המותג הגיעו לכבישי ישראל בשנת 1995 על ידי יבואנית הרכב טלקאר המייבאת לישראל מספר גדול של יצרני רכב מוכרים והתקבלו בקבלת פנים צוננת למדי, במרוצת השנים ולאור שיווקם של דגמים נוספים עלו בהתאם אחוזי המכירות של רכבי המותג ותפסו את מעמדכם כרכבים איכותיים ונוחים לנהיגה בעלי תג מחיר נמוך ואטרקטיבי. כך לדוגמא בשנת 2007 מוצבה החברה במקום ה27 במכירות רכבים בישראל ובשנת 2012 במקום ה30 והמכובד. כיום משווקת החברה שלושה דגמים בישראל, הראשון הוא דגם האקטיון ספורט, מדובר בטנדר יעיל בעל מנוע 2.0 ליטרים חזק ביותר המספק ביצועים טובים למדי וצריכת דלק טובה. האקטיון ספורט מעוצב בקפידה, מאפשר מרחב רב לנהג ולנוסעים מושב האחורי, מושלם להעמסה של ציוד רב ושורד בקלות תנאי שטח קשים. יש שיטענו כי הייתרון המשמעותי ביותר שלו הוא תג המחיר הנמוך עימו הוא משווק שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר בעיקר בהשוואה למתחריו לקטגוריה. הדגם השני הוא דגם הרודיוס, אשר עבר בשנת 2013 תהליך מקיף של מתיחת פנים שהקנתה לו מראה הרמוני ונעים יותר למראה. לרודיוס שתי גרסאות מנועיות, הראשונה מנוע טורבו דיזל מתקדם המספק כ155 כוח סוס והשניה, הבכירה יותר הינה בנפח של 2.2 ליטרים המספק 178 כוח סוס ומשודך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק שלו עומדת על כ-10.7 ק"מ לליטר סולר ותג המחיר בו הוא משווק נמוך ואטרקטיבי ביותר. הדגם השלישי המשווק בישראל הוא דגם הרקסטון- רכב פנאי שטח גדול מימדים בעל סרן חי מאחור והנעה כפולה, הוא מתהדר במנוע 2.0 ליטרים המספק 155 כוח סוס. 
 
איבזור רב ובטיחות מתקדמת
כלל רכבי המותג משווקים עם חבילות איבזור עשירה ואיכותיות כסטנדרט אשר משדרגים במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכים אותה לחוויה בלתי נשכחת, חבילות האיבזור כוללות לרוב מערכות מולטימדיה מתקדמות, קונסולת נהג איכותית עם צד מגע המאפשר שליטה נוחה בשלל מערכות הרכב, בקרת שיוט אקטיבית להקלה בתפעול הרכב, תא מטען גדול במיוחד בעל פתרונות אחסון רבים, מושבי עור חשמליים המאפשרים נסיעה לפרקי זמן ארוכים ועוד. גם בכל הנוגע לבטיחות הרכבים נחשבים רבי המותג לבטיחותיים למדי לאור גודלם הרב ויציבותם על הכביש, אך במטרה להעלות ולשפר את רמת הבטיחות הננקטת, הותקנו בשלל הרכבים גם מערכות בטיחות אקטיביות כגון ערכת כריות אויר מתקדמת, מערכת לזיהוי להתראה בעת סטייה מנתיב או פגיעה צפויה, מצלמות בעת נסיעה לאחור, מערכות בלמים וABS מתקדמות ועוד ובכך עלתה במידה ניכרת רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב.
 
למי מתאימים דגמי המותג?
קהל היעד הטבעי של רכבי המותג הוא ללא ספק ציבור חובבי השטח שכן מרבית דגמי המותג מתאפיינים ביכולות שטח גבוהות ובאיבזור המיועד לנהיגה בתנאים קשים, אך כיום, לאור הקלות שבתפעול הרכבים ובטיחותם הרבה, ניתן לומר בפה מלא כי ישנם קהלי יעד נוספים שיוכלו לעשות שימוש מלא בשלל הדגמים המשווקים שכן גודלם הרב מאפשר נסיעה נוחה למשפחות הנדרשות לשאת עימן ציוד רב או לחילופין חובבי ג'אנר המנהלים ימצאו גם הם את כל הדרוש להם בדגם הרודיוס לדוגמא שכן הוא מאובזר ומעוצב בקפידה ועל כן עונה הוא על כלל הצרכים שיכולים להתעורר. תג המחיר הסביר למדי בו משווקים כלל רכבי החברה, אשר הינו נמוך המשמעותית בהשוואה לדגמים המתחרים, מגדיל גם הוא את קהל הייעד של הדגמים עצמם. מפתחי המותג אינם נחים על השמרים ופועלים כל העת על פיתוחם של דגמים חדשים שיתבססו על טכנולוגיות היברידיות מתקדמות ובכך להעלות במידה ניכרת את שכיחות הדגמים בכביש הישראלי. 
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות