ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ב.מ.וו X6

image BMW
מחיר משוער: 504,500
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 9.9
יתרונות חסרונות
היגוי מרחב אחורי
ביצועים מחיר
מנוע
ב.מ.וו X6
ב.מ.וו X6
ב.מ.וו X6
ב.מ.וו X6
ב.מ.וו X6
BMW X6
ב.מ.וו X6 רכב הפנאי בעל העיצוב המרהיב
דגם ה- X6 של יצרנית רכבי הפאר ב.מ.וו הגרמנית שווק לראשונה בשנת 2007 ונחשב לרכב איכותי וחדשני באופן המקדים את זמנו בפרמטרים רבים כרכב פנאי במרכב קופה בעל ארבע דלתות עם אוריינטציה ספורטיבית, עיצוב בולט ומעט אגרסיבי וביצועי כביש חסרי תקדים. בשנת 2015 הושק הדור השני של דגם ה- ב.מ.וו X6 עם מספר גדול של שדרוגים ושיפורים הן בכל הנוגע לעיצוב שעבר מלאכת עידון משמעותית, הן בנוגע להיצע המנועים היחודי שהתרחב ומציג 4 גרסאות חזקות ועצימות והן בנוגע לביצועי הכביש הנהדרים. בדומה לדור הקודם, אין כל ספק כי דגם ה- X6 מותאם יותר לנסיעת כביש עירונית מאשר לנסיעת שטח, אך גם בתנאי שטח קלים הוא מציג ביצועים יפים למדי. אחד השינויים הבולטים שהוכנסו בדור השני הוא גודלו הפיזי של דגם ה- X6 אשר אורכו נמתח ל4.9 מ', רוחבו הורחב ל1.98 מ' ובסיס הגלגלים התרחב ל2.94 מ' המאפשר ישיבה נוחה לשלושה מבוגרים במושב האחורי.
 
היצע מנועים עשיר ומגוון
דגם ה- X6 מוצע ב-4 גרסאות מנועיות מתקדמות וחזקות במיוחד, הגרסה הראשונה והבכירה ביותר, גרסת ה- xDrive50, כוללת מנוע טווין טורבו בנזין בנפח של 4.4 ליטרים בעל שמונה צילנדרים המספק 450 כוח סוס ו-66.2 קמ"ג המתקבלים כבר ב-2,000 סל"ד. גרסה מנועית זו נחשבת לחזקה ומציגה כושר האצה איכותי מאוד מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-4.8 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 250 קמ"ש. הגרסה השנייה הינה גרסת ה- xDrive30d, כוללת מנוע טורבו בנזין בעל שישה צילנדרים הממוקמים בטור בנפח של 3.0 ליטר המספק 258 כוח סוס ו57 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1,500 סל"ד. גרסה זו מציגה כושר האצה יפה אשר מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בכ6.7 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 230 קמ"ש. הגרסה השלישית הינה גרסת ה- M50d, מדובר במנוע דיזל תלת טורבו בנפח של 3.0 ליטר המספקים 381 כוח סוס ו-75.4 קמ"ג המתקבלים כבר ב2,000 סל"ד. גרסה זו מציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.2 שניות בלבד ומהירות מירבית של 250 קמ"ש. לאחרונה השיקה ב.מ.וו גרסה נוספת, הגרסה ההיברידית בעלת מנוע V8  כפול מדגשי טורבו בנפח כולל של 4.4 ליטרים המספק 407 כוח סוס לצד צמד מנועים חשמליים המספקים בסך הכל 485 כוח סוס ומציגים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.6 שניות בלבד ומהירות מירבית של 250 קמ"ש. כלל הגרסאות המנועיות משודרות לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית המספקת כוח מירבי בצורה שווה ואופטימלית אל עבר הגלגלים.
 
צריכת דלק נוחה וחסכונית
קיימים הבדלים ניכרים בכל הנוגע לצריכת הדלק בין גרסאות המנוע השונות, בהתאם לנתוני היצרן גרסת ה- xDrive50i צורכת 10.3 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, דגם ה- xDrive30d מציג נתוני צריכה ממוצעים של 16.7 ק"מ לליטר ודגם ה- M50d מציג נתוני צריכה ממוצעים של 15.1 ק"מ לליטר. הגרסה ההיברידית חסכונית הרבה יותר מציגה נתוני צריכת דלק משופרים במידה ניכרת. בפועל נתוני צריכת הדלק בנסיעה משולבת רגועה גבוהים יותר במידת מה אך עדיין נחשבת היא לממוצעת וסבירה באופן יחסי למתחרותיה לקטגוריה בעלות נפחי מנוע דומים. נתונים סבירים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר פרמטרים ובראשם תיבת ההילוכים המתקדמת אשר מתוכנתת להעברה מהירה של הילוכים ללא צריכה מיותרת של אנרגיה. אלמנט נוסף המשפר משמעותית את צריכת הדלק נוגע למערכת העצור וסע המותקנת בו כסטנדרט שתפקידה הוא לדומם את פעילות המנוע לחלוטין בעת עצירה מוחלטת של הרכב ובכל חוסך המנוע מצריכה מיותרת של אנרגיה זמינה.
 
נוחות, התנהגות וביצועי כביש מרהיבים
דגם ה-X6 מציג נוחות נסיעה משופרת ביחס לדור הקודם, מידת הרעש נמוכה באופן יחסי למעט רעשי רוח מהמראות הקדמיות. המתלים מציגים עבודת ריסון טובה במיוחד, גם בכבישים מפותלים במיוחד, ההיגוי קל באופן שאינו פוגע בתחושת הביטחון, הבלמים עושים את עבודתם נאמנה גם בנהיגה מאומצת וזוויות הגלגול נוחות ותורמות לאיכות הנסיעה. כלל הגרסאות המנועיות מציגות נתוני האצה איכותיים ביותר בלחיצה עדינה על דוושת הגז מתקבלת תחושת מהירות ורמת אנדרנלין גבוה ביותר. בנסיעת שטח מציג דגם ה- X6 ביצועים נאים למדי, הוא אינו מתאים לטיפוס על צוקים תלולים אך הוא יצלח בהצלחה רבה תנאי שטח קלים ומהמורות דרך סבירות.
 
עיצוב חיצוני יוקרתי 
במסגרת מלאכת העדכונים שנעשתה בדור החדש, מתהדר דגם ה- X6בעיצוב עגלגל, רך ועדין יותר מבעבר, אך עדיין המראה הכללי מעט אגרסיבי ומוחצן. בדומה לדגמים החדישים של שאר רכבי החברה, חזית הרכב שודרגה בפנסי קסנון מתקדמים ופסי לד אשר יוצרים מראה מרהיב לחרטום הרכב. צידי הרכב מעוטרים בזויות חדות המקנות לו את המראה הספורטיבי כל כך, כך שמימדיו הגדולים במיוחד של דגם ה- X6 בשילוב עם המראה המעט מאיים לא יאפשרו לאף אחד על גבי הכביש להתעלם ממנו והנוכחות שלו תהא מורגשת תמידית.
 
עיצוב פנימי גדול ומרשים
עיצובו של תא הנוסעים בדגם ה- X6 נחשב לעיצוב קלאסי האופייני לכלל רכבי החברה, הן בבחינת האופי העיצובי והן מבחינת איכות החומרים. תא הנוסעים מעוטר תאורת לד מתקדמת, בעלת אפשרות לשינוי הצבע בהתאם למצב רוח של הנהג, במרכזו של הדשבורד הקידמי  בולט מסך מרכזי גדול בגודל של 10.25 אינץ' המותאם  למערך ה-i-Drive המוכר של ב.מ.וו ומאפשר לבצע פונקציות מתקדמות כמו חיוג על ידי שרטוט מספרים עם האצבע. תנוחת הישיבה בדגם ה- X6גבוה במיוחד ומאפשרת מרחב גדול במיוחד בכלל למושבים הקדמיים, במושב האחורי קיים מרווח הברכיים טוב ונוח , וכך גם מהמרווח היעודי לראש. תא המטען גדול מאוד ומאפשר פתיחה וסגירה חשמלית נוחה במיוחד.
 
אבזור רב התורם משמעותית לחווית הנסיעה
דגם ה- X6 משווקו בשתי רמות גימור שונות, רמת הגימור הבסיסית הקרויה " Sport " כוללת כסטנדרט שלל אביזרים הכוללים, בין היתר, מערך מצלמות ייעודיות לנסיעה לאחור, מערכת עצור וסע שמטרתה לשפר את צריכת הדלק, תאורת אווירה מותאמת אישית, חישוקי 19 אינץ', נעילת ואקום לדלתות, שמשות כהות, שלל חיבורי USB, מסך מגע צבעוני בעל זכרון פנימי של 20GB, מערכת Driving Experience Control, מושבי עור בעלי פונקציית זכרון, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע בעלת 9 רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, חלון שמש חשמלי ועוד. רמת הגימור הגבוה יותר הקרויה " LUXURY " כוללת שלל אביזרים נוספים כמו פנסי ערפל מסוג LED, חישוקי 20 אינץ' מוגדלים , מושבי Comfort מתקדמים ונוחים ומערך מצלמות היקפיות.
 
בטיחות מירבית לנסיעה איכותית
בדומה לשאר רכבי ב.מ.וו זכה דגם ה- X6 לאבזור רב ולהוספתם של שלל מערכות שתפקידן לשפר את רמת בטיחותם של הנוסעים, אבזור ומערכות אלה כוללת, בין היתר, מערכת ייחודית לבקרת סטייה מנתיב, מערך התראה על אי שמירת מרחק, התראה טרם פגיעה בהולכי רגל, מערך ניטור שטחים מתים, ערכת כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, חיישני חגורות בטיחות בכל הרכבים ועוד. בנוסף העמידה החברה את דגם ה- X6 בשלל מבחני הבטיחות בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים אשר זיכו אותו בציון המקסימלי.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ב.מ.וו X6, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות