ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

ב.מ.וו X1- ההשקה

ב.מ.וו משיקה את הדור השני לסדרת הקורסאובר- פרימיום של היצרן הגרמני- ה- X1. הקורסאובר החדש של של ב.מ.וו, הוא מספר שלוש בקטגוריה, כאשר לפניו נמצאים ה X3 וה X5 של היצרנית.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |10/08/2015 |14:16 צפיות: 2010
seperator
ב.מ.וו הייתה החברה הראשונה שהביאה את קטגורית הקרוסאוברים לרמת הפרימיום עם הג'יפונים היותר מוכרים של החברה, כמו הב.מ.וו X3 והב.מ.וו X5. הקרוסאובר המאוחר יותר של החברה, ב.מ.וו X1, הגיע אלינו בשלהי שנת 2009 וכעת, דורו השני, כמו הראשון, של הרכב הגיע אלינו בכדי לתת אלטרנטיבה לאודי Q3, רק הפעם מובטחת לאודי תחרות הרבה יותר קשה.
ב.מ.וו X1 החדש
ב.מ.וו X1 החדש
מידות וממדים
ב.מ.וו X1 נראה בעצם כמו מכונית סטיישן שעברה הגבהה קטנה של המרכב. זה לא אומר שהוא לא נראה מיליון דולר. למעשה גובהו של האקס1 הוא כשני מטרים מהרצפה ועד לגג. אורכו 4.44 מטרים ורוחבו מטר ו- 82 ס"מ. מידותיו החדשות של הב.מ.וו אקס1 הביאו את הדגם למרווח פנים מרשים. סיבה נוספת לכך היא שמנוע הרכב נח לרוחבו של תא המנוע, מה שמאפשר "למתוח" עוד קצת את תא הנוסעים.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עיצוב מדהים
למרות הדימוי הלא ממש מחמיא לב.מ.וו אקס1, על כך שהוא דומה למכונית סטיישן גבוהה, עיצובו של האקס1 מרשים בהחלט. הוא שילוב מדהים בין האקס5 לבין הדגמים הפרטיים הסטנדרטיים של היצרנית הגרמנית. המרכב שלה לא גס במיוחד כמו אחיו הבכור (האקס5) אך עדיין נשארה המסורת של הגריל הקדמי המפוצל, עם הפנסים הראשיים שמתחדדים להם לכיוון דלתות הרכב, כשמתחת לכל אחס מהם מונחים פנסי ערפל עגולים. כשמסתכלים על קידמת הרכב רואים את השילוב בין הקלאסיות לבין האגרסיביות שב.מ.וו יודעים להעניק.  
 
מנועים קטנים אך עצמתיים
שני גרסאות מנוע לב.מ.וו אקס1: הראשונה, טורבו-בנזין, בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר. השנייה, טורבו-דיזל, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. לארץ יגיעו רק גרסאות הבנזין של הבחור החדש בהמשך 2015- לקראת הסוף: 1.5 ליטר עם 136 כ"ס, 2.0 ליטר עם 192 כ"ס, כאשר שניהם משודכים תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים.
יגיע אלינו לקראת סוף 2015
יגיע אלינו לקראת סוף 2015
איכות היא לא מילה גסה
לעומת הדגם הקודם, הב.מ.וו אקס1 החדש נהנה ממתלים קשים יותר שקצת לא נעימים בנסיעה על אספלט אך בהחלט מספקים את הסחורה. כנראה ב.מ.וו ניסו לעשות את האקס1 יותר ספורטיבי מקודמו. מעבר לכך, חל שיפור מבחינת בידוד הרעשים וכתוצאה מהקשחת המתלים והעברת ההנעה לגלגלים הקדמיים- שיפור ביציבות, במיוחד בסיבובים מהירים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הצטרפו לפייסבוק שלנו
חיפוש רכב חדש
מחיר משוערהחל מ 219,000

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 16.9 קילומטר לליטר
הגדרות נגישות