ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מחפש טויוטה?

פורטל אוטו1 יעזור לך!

פורטל אוטו1 פועל בשיתוף פעולה עם הרבה מאוד חברות בענף הרכב בישראל, מלא את פרטיך וקבל מגוון הצעות מחיר על רכבי Toyota חדשים או משומשים. כבר יש לך רכב? השאר פרטים ותוכל לקבל הצעה משתלמת לביטוח החובה או המקיף!

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית טויוטה חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

טויוטה

Toyota
טויוטה
יפן 1937 יאריס, קורולה 29,280
Toyota

דגמי Toyota

היברידי/חשמלי

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

ספורט

יצרנית הרכב המובילה בעולם
טויוטה, אחת משתי יצרניות הרכב הגדולות בעולם, מייצרת מספר מותגי רכב לרבות רכבי המותג עצמו , סאיון ולקסוס, היא שולטת ביצרנית הרכב דייהטסו, ונחשבת לבולטת ומובילה בקנה מידה עולמי בפיתוח שיטות ייצור לרבות שיטת ה- Toyota Production System, אשר השפיעה רבות על עולם הרכב ומהווה אבן דרך משמעותית ליצרניות רכב רבות ולתעשיות אחרות. מקור שמה של החברה מצוי בעיר בה הוקמה החברה ובה היא ממוקמת עד היום- העיר טויוטה שביפן. ראשית דרכה של החברה הייתה כחטיבה ייעודית לייצור רכבים פרטיים בחברת טויודה, יצרנית מכונות אריגה. הדגם הראשון שיצרה החברה נקרא מודל AA ובשנת 1936 החל ייצור סדרתי שלו שזכה להצלחה יפה למדיי. לאור ההצלחה שגרף מודל AA, בשנת 1967 נפרדה החברה מחברת טויודה והחלה את דרכה כחברה עצמאית. דרכה העצמאית של החברה, בדומה ליצרניות רכב רבות באותם ימים, היתה מושפעת במידה רבה ממלחמת העולם השנייה ששררה באותה העת, ועל כן עסקה החברה בעיקר בייצורם של רכבים צבאיים לרבות משאיות ייחודיות לטובת הצבא היפני. למזלה הרב של החברה, היתה היא בין החברות היחידות שמפעלה לא הופצץ בזמן המלחמה ועל כן מיד לאחריה חזרה היא לייצור מאסיבי של מכוניות פרטיות תחת שם המותג טיופט (Toyopet).
 
התפתחות המותג במרוצת השנים
החל משנות ה-60, החלה החברה בניסיון לחדור לשוק הרכבים האמריקאי, דבר שהתברר כקשה ובעייתי בעיקר לאור סוגיית שיעורי המיסוי הגבוה שהוטל על יבואני רכבים הזרים שניסו לחדור לשוק זה. כפתרון לבעיית המיסוי הגבוה נקטו יצרניות רכב רבות וחברת טויוטה בינהם בצעד משמעותי והקימו מפעל לייצור רכביהם על שטח ארצות הברית, מהלך שהושלם בשלהי שנות ה-80 המוקדמות. עם תחילת שיווקם של רכבי המותג בארצות הברית שונה השם המותג מטיופט (שהזכיר לציבור האמריקאי את המילה פט שתרגומה הוא חיית מחמד) לשם מותג חדיש העונה לשם "SA". ייצוא הרכבים לארצות הברית לא היה המהלך היחידי בו נקטה החברה ובמקביל החלה היא בתהליכי שיווק של רכביה למדינות רבות ובינהן קנדה, ברזיל, אינדונזיה, תאילנד, טורקיה, הודו, בריטניה ועוד, במדינות אלה המשיך השיווק להיעשות תחת שם המותג טיופט. 

המותג גדל ומתפתח
בשנת 1989 במטרה להתחרות ברכבי היוקרה שהציגו יצרנים שונים דוגמת מרצדס וב.מ.וו, הקימה החברה חטיבה חדישה המתמחה בייצורם של רכבי פאר יוקרתיים העונה לשם "לקסוס". תוך פרק זמן קצר הפך מותג רכבי לקסוס לשם דבר בעולם רכבי היוקרה, בעיקר בקרב השוק האמריקאי, ומתחילת שנות התשעים גם בעולם כולו. בסוף שנת 1990, שנה מיום תחילת שיווקו של המותג, נרשמו נתונים מכירות אדירים של למעלה מ- 64,000 רכבים שנמכרו- נתון חסר תקדים בהשוואה למותגי רכבי יוקרה אחרים. במרוצת השנים המשיכה לקסוס לקטוף תארים ובמשך 11 שנים ברציפות החזיקה בתואר "הרכב המיובא הנמכר ביותר" בארצות הברית. בשנת 2005, כתוצאה משינוי אירגוני שנעשה בפנים החברה הופרדה לקסוס והחלה לשווק עצמה כמותג עצמאי ומצליח.

דגמי המותג משווקים בכל רחבי העולם
כאמור, במרוצת השנים החלה החברה לשווק דגמים רבים ברחבי העולם, תוך הקפדה על התאמה מלאה לשוק הרכבים המקומי בכל מדינה ומדינה, אך אף על פי כן, ישנם מספר דגמים שהפכו לאבן היסוד של המותג ומשווקים בכל רכבי העולם בהצלחה מרובה, הדגם הראשון אשר הלכה למעשה הפך את המותג לאחד ממותגי הרכב הגדולים ביותר בעולם הוא הטויוטה קורולה. הקורולה החלה את דרכה בשנת 1966 ומאז ועד היום נמכרו ברכבי העולם למעלה מכ-40 מליון יחידות, נתון מרהיב אשר הופך אותו לרכב זוכה בתואר "הרכב הנמכר ביותר" במשך שנים רבות ברצף. דגם נוסף שזכה גם הוא להצלחה חסרת מתחרים הוא ה"קאמרי" המשתייכת לקטגוריית רכבי המנהלים, החלה את דרכה בשנת 1982 ועד מהרה הפכה לנמכרת ביותר בארצות הברית, בעולם כולו ואף בישראל. 
 
ההיברידית המובילה והמפורסמת בעולם
אחת המטרות העיקריות שהציבה לעצמה הנהלת החברה היא שמירה על ענף הרכב כולו וטיפוח עתידו, כפועל יוצא מכך החלה החברה כבר בשנת 1993 להשקיע משאבים אדירים בפיתוח וייזום של פרוייקטים שונים לקידום ענף הרכב בכללותו. אחד המחקרים נושאי הפרי קרוי G21, מטרתו היתה לייצר רכב משפחתי קטן מימדים וחסכוני בצריכת אנרגיה, שיאפשר נסיעה משפחתית רגוע וחסכונית. בשנת 1995 הוצג דגם הפריוס בתערוכת הרכב בטוקיו, מדובר ברכב המונע בטכנולוגיה משולבת הכוללת הנעה היברידית עם מנוע בנזין חשמלי והחל משנת 2007 נחשב הוא לדגם ההיברידי הראשון שיוצר בייצור המוני. בחינה של שוק ההיברידיות ברחבי העולם מראה כי הפריוס הינה פורצת הדרך ונחשבת להיברידית המפורסמת והנמכרת ביותר בפער גדול מההיברידיות האחרות. בין שנת 2001 ל- 2006 הציגה החברה גרסאות היברידיות לדגמים האהובים והמוכרים שלה לרבות לדגמי הקמארי והלקסוס.
 
רכבי המותג האהוב זוכים גם בישראל לאהבת הקהל
גם בישראל מכוניות טויוטה נחשבות לפופולאריות מאוד, שיווקם בארץ נעשה על ידי חברת יוניון מוטורס ומזה שנים רבות תופסות את ראש טבלאות מכירות הרכב בישראל. מבין מגוון הדגמים משווקת החברה בישראל מספר גדול של דגמים המשתייכים לקטגוריות שונות ופונות לקהל יעד רב ומגוון. מבין דגמי החברה ניתן לראות את הקורולה המשפחתית המיתולוגית במספר מרכבים וגרסאות לרבות גרסאות סאדן והאצ'בק, את היאריס- סופר מיני שנחתה בכבישי ישראל בשנת 1999 ונחשבת למובילה בתחומה מאז, האוריס- משפחתית קטנה וחסכונית, מהווה למעשה את גרסת האצ'בק של הקורולה וקיימת גם בגרסה היברידית, האייגו הקטנה שמובילה את שוק הקומפקטיות בישראל. גם לקטגורית רכבי הפנאי והשטח ייצוג יפה הכולל, בין היתר, את הלנד קרוזר- מרכבי השטח המובילים בעולם החל משנת 1953 ומשווקת במספר גדול של מרכבים ודגמים, הראב 4- קרוסובר אהוב ושכיח על גבי הכביש הישראלי, ההיילנדר הקרוסובר הבינוני. בסגמנט הרודסטר קופה מיוצגת החברה על ידי ה- MR2 – רכב הספורט הסנסציוני וה- GT86 שמקורו בשיתוף פעולה פורה בין החברה לחברת סובארו. בקטגוריית המסחריות הגדולות מציגה החברה את טנדר ההיילוקס המרהיב ביופיו.

רכבי העתיד של המותג
בחברת טויוטה לא נחים על השמרים, מלאכת פיתוח נעשית כל העת תוך שמירה על מטרת העל שמובילה את החברה מיום היווסדה, שמירה על עתיד שוק הרכב העולמי וצמצום זיהום האויר, על כן לאחרונה הציגה החברה את דגם העתיד המבוסס על טכנולוגית המימן ועתיד להיקרא "מיראי". יתרונה הברור של המיראי, המכונית המבוססת של טכנולוגיית המימן, הוא שבניגוד לרכבי הבנזין היא אינה מזהמת את הסביבה וחסכונית מאוד במשאבים וכמו כן בניגוד לרכבים ההיברידים, אשר נדרשים להטענה ארוכה, מכוניות המימן יוטענו במהירות הבזק על ידי מטענים ייעודיים ועל כן הן אינן מוגבלות בטווחי הנסיעה, הן ידידותיות לסביבה וחסכוניות להפליא. אומנם מחירה של המיראי עתיד להיות גבוה למדי (כ- 240 אלף ₪ לערך) אך לאור ייתרונותיה הרבים הצהירה ממשלת יפן כי עתידה היא לתרום רבות לפיתוחה ולהעניק החזר ממשלתי לרוכשים, דבר אשר עשוי להוזיל את המחיר במידה ניכרת ולאפשר לציבור רוכשים גדול יותר להנות מהרכב האדיר ולתרום לשיפור איכות הסביבה.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות