השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה ספייס ורסו
Toyota

מידע

טויוטה ספייס ורסו

טויוטה ספייס ורסו היא אחת ממכוניות הסופר-מיני הראשונות, ועל כן היא זכורה לרבים בתור מכונית קטנה, נוחה, טובה ואמידה לאורך זמן רב. מדובר במכונית קטנת מימדים, 399 ס"מ בלבד וגובה 160 ס"מ, אך אף על פי כן, זכתה הטיוטה ספייס ורסו לעיצוב פנים מושכל ביותר, המנצל את שטח פנים הרכב במלואו כך שגם הנוסעים אשר יושבים בספסל האחורי, יושבים בצורה מרווחת ונוחה עד מאוד, כך גם תא המטען הינו גדול מאוד ביחס למכוניות סופר-מיני אחרות, ובו פתרונות אחסון מתקדמים. הטויוטה ספייס ורסו מאפשרת נהיגת כביש שקטה, נעימה ונוחה, ללא תקלות או בעיות בלתי צפויות. מחירה של הטויוטה ספייס ורסו משתלם עד מאוד והיא זולה ביחס למכוניות משפחתיות אחרות, כך גם צריכת הדלק שלה מופחתת מאוד, מה שהופך אותה לרכב משתלם מאוד מבחינה כלכלית. אם חיפשתם אחר רכב קטן ונוח אשר יאריך ימים- טויוטה ספייס ורסו היא התשובה הנכונה ביותר עבורכם.

טויוטה ספייס ורסו - מיקרו וואן חזקה בעיצוב מקורי
שנים ארוכות לאחר השקתו של דגם היאריס ורסו אשר היה לנציג האיכותי והמבוקש של טויוטה בקטגוריית המיקרו וואנים, הושק דגם הספייס ורסו אשר נחשב לדגם מתקדם ומשופר של הדגם המיתולוגי. דגם הספייס ורסו אומנם מבוסס על הפלאטפורמה המוצלחת של דגם היאריס אך כולל שורה ארוכה של שיפורים משמעותיים ובכללם עידכון עיצובי משמעותי שהפך אותו לארוך וגבוה יותר במידה משמעותית, שיפור משמעותי בהיצע יחידות הכוח אשר יצר עליה ניכרת ברמת איכות הנסיעה וביצועי הכביש, הוחלפו יחידות התאורה ביחידות חדישות ומתקדמות, השתפרה משמעותית איכות החומרים והמרווח הפנימי של תא המטען וצריכת הדלק הופחתה במידה ניכרת. דגם הספייס ורסו נחשב לרכב רבגוני אשר מספק פתרון תחבורתי מעולה לקהלי יעד רבים ושונים ובכללם משפחות המחפשות אחר רכב איכותי ומרווח אשר יאפשר נסיעה איכותית וחסכונית או לחילופין לציבור הנהגים הצעיר המחפש אחר רכב קטן מימדים בעל עיצוב דינמי ותוסס המאפשר ביצועי כביש נאים וחסכוניים בצריכת הדלק. 

יחידת הנעה איכותית וחסכונית
מתחת למכסה המנוע של דגם הספייס ורסו ניתן למצוא יחידת הנעה חזקה ועוצמתית למדי, מדובר במנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר המספקת 99 כוח סוס המתקבלים כבר ב-6,000 סל"ד, יחידת הנעה זו מספקת מומנט מרבי של 12.5 קמ"ג. יחידת ההנעה האיכותית משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בעלת 7 מהירויות המאפשרת תפעול טיפטרוניק לנסיעה ספורטיבית ועוצמתית יותר מהרגיל. השילוב האיכותי בין יחידת הכוח החזקה לתיבת ההילוכים המתקדמת יוצרים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14 שניות בלבד ותאוצת ביניים מ-80 ל120 קמ"ש בכ-13 שניות בלבד- נתונים אלה נחשבים לנאים יותר ממתחרותיה הבולטות לקטגוריה לרבות דגם הפוקוס המשפחתית או המאזדה 3 המבוקשת.  

איכות נסיעה גבוה להנאה בטוחה בכל תנאי הדרך
בעת נסיעה מנהלתית בכביש עירוני מציעה הספייס ורסו נוחות נסיעה גבוה אם כי לא יוצאת מגדר הרגיל, עבודת המתלים נחשבת לנוקשה במידת מה ומתקשה בשיכוך פגעי הכביש וזעזועי הדרך ורעשי הרקע אשר נובעים מעבודת המנוע חודרים אל תוך תא הנוסעים. תיבת ההילוכים הקיימת בדגם הספייס ורסו מספקת העברת כוח עדינה, שקטה ונעימה ביותר, היא מאפשרת נסיעה בסל"ד נמוך בכל נקודת זמן ובכך מביאה לשני ייתרונות מהותיים וביניהם צריכת דלק נמוכה ונסיעה חלקה ללא עיכובים כלל. עם היציאה אל עבר הכביש המהיר ניכר כי איכות הנסיעה בדגם הספייס ורסו משתפרת באופן משמעותי, המבנה האווירודינמי מתמודד היטב עם מהירויות הדרך הגבוהות באופן המשפר את איכות הנסיעה ורעשי הרקע. 

נתוני צריכת דלק חסכוניים וכדאיים
השילוב האיכותי בין יחידת הכוח בעלת הנח הקטן באופן יחסי לגיר האוטומטי הרציף, יוצר צריכת דלק מדווחת אשר עומדת על כ-19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה ואילו בעת נסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על נתון גבוה יותר של כ-12.8 ק"מ לליטר הממוצע. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לטובים למדי ומתקבלים הודות לפעילותה האיכותית של תיבת ההילוכים בעלת האפשרות להעברת הילוך יעילה אשר מתוזמנת באופן תקין ויוצרת חיסכון בצריכת הדלק וכמו כן הודות למשקלו הנמוך באופן יחסי של הרכב אשר צורך דלק במידה מינימאלית.

עיצוב חיצוני קופסתי ופרקטי ביותר
נתוניו החיצוניים של דגם הספייס ורסו עומדים על אורך של 3.99 מ', 1.7 מ' רוחב ו- 1.6 מ' גובה, מדובר על נתונים נאים ומרווחים ביחס למתחרותיה הרבות לקטגוריה. במבט ראשוני על דגם הספייס ורסו ניכר כי מדובר ברכב בעל עיצוב קופסאתי ורבוע ביותר בעל גלגלים אשר נראים קטנים ביחס לרכב עצמו, אך יחד עם זאת חשוב להדגיש כי על אף שלא מדובר ברכב מדהים ביופיו במונחים של ספורטיביות וקידמה, עיצובו משדר הוא פרקטיות רבה ופונקציונליות מירבית אשר נחשבים לאלמנט חשוב לא פחות. קדמת הרכב מקושטת בעיטורי כרום המקיפים את הסבכה הקדמית ומשתלבים היטב עם יחידות התאורה הקדמיים. חלקו האחורי של הרכב נקי מאלמנטים עיצוביים ונחשב למוגבה במידה משמעותית באופן אשר הולם את הקטגוריה אליה הוא משתייך. 

עיצוב פנימי מרווח ומתקדם
גם בנוגע לעיצובו הפנימי של דגם הספייס ורסו ניכר כי ניתן דגש עיקרי על כל נושא הפרקטיות והשימושיות, קדמת תא הנוסעים כולל מסך מגע גדול ונוח המאפשר שליטה נוחה בפונקציות הרכב השונות, לוח המחוונים פשוט וקריא עד מאוד, מחשב הדרך מתפקד באופן אוטומטי וידית ההילוכים ממוקמת במיקום גבוה במטרה ליצור הקלה על הנהג בעת העברת הילוכים. איכות החומרים טובה ונעימה למגע, כלל המשטחים מחוברים למקומם בצורה איכותית שאינה מרעישה או מתנדנדת תוך כדי הנסיעה. המושבים עצמם הן בקדמת הרכב והן בספסל האחורי, נוחים ביותר ומרווחים דיו כך שנשמר המקום הנדרש לברכיים ולראש הנוסעים. תא המטען מכובד בגודלו עם נפח של 363 ליטר הניתנים להגדלה של עד 1,388 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית עד כדי יצירת רצפה שטוחה.

רמת אבזור גבוה ומעניינת
טויוטה ספייס ורסו משווק עם רשימת אבזור ארוכה המגיעה ברובה כסטנדרט וכוללת, בין היתר, זוג חלונות חשמליים, מחשב דרך איכותי, רדיו דיסק מתקדם המותקן בהתקנה מקומית, מערכת מיזוג מכאנית, הגה וידית הילוכים בציפויי עור, שלל שקעי אודיו ועוד. בנוסף ניתן להגדיל ולשדרג את רשימת האבזור לרמת גימור גבוה יותר אשר כוללת, בנוסף לכלל האבזור המגיע כסטנדרט, 4 חלונות חשמליים, מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מגלגל ההגה עם חיבורי אודיו, משענת יד אחורית מתקדמת ושלל פתרונות אחסון. בנוסף קיימת אפשרות להוספת חבילת אביזרים נוספת הכוללת גג זכוכית פנורמי, מערך שמשות כהות לחלונות האחוריים ומערכת ייחודית לתיקון פנצ'ר במקום הוספתו של גלגל רזרווי
 
רמת בטיחות גבוה ללא פשרות
בכל הנוגע לרמת הבטיחות בנסיעה ברכב ניכר כי רמת הבטיחות הגבוה המונהגת על ידי טויוטה בכלל רכביה לא פסחה גם על דגם הספייס ורסו, הוא מצוייד ברשימת אבזור ייעודי ארוכה ומתקדמת ובכללה מערכת מקרת יציבות בעלת אופציה לניתוק הפעולה, מערכת בקרת משיכה, אפשרות לחלוקת כוח הבלימה בין ארבעת הגלגלים, מערך איכותי בן 7 כריות אויר ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה ברכב לבטוחה במיוחד. בנוסף עמד דגם הספייס ורסו במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של NCAP אשר זיכו אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.

רכב איכותי לשנים ארוכות של שימוש נעים
לאורך כל שנות שיווקו נחשב דגם הספייס ורסו לרכב איכותי ומבוקש ביותר וזאת על אף שחיצונית הוא אינו משדר עיצוב מיוחד או ספורטיבית צעירה שכל כך אהובה ומבוקשת בקרב הנהג הישראלי. רמת הביקוש הגבוה נובעת משילוב הייתרונות המשמעותי של הדגם הספייס ורסו אשר מתייחס למרווח הפנימי הגדול ביותר המתאים לשימוש משפחתי ממוצע, ליכולות הגבוהות והמתקדמות של יחידת ההנעה החזקה, לרמת האבזור המכובדת אשר נחשבת לאטרקטיבית ביחס למתחרותיה לקטגוריית המיקרו וואנים ולרמת צריכת הדלק האטרקטיבית למדי אשר יוצרת רמת שימוש חסכונית ואטרקטיבית ביותר. דגם הספייס ורסו נחשב לתשובה האולטימטיבת מצידה של טויוטה ביחס לדגמים לרבות הסקודה רומסטאר, ניסאן נוט, פיאט סדיצי, קיה סול ועוד.
מחיר משוער
החל מ 107,500
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
19.2
יתרונות
חסרונות
איכות בניה
מרחב פנימי
עלויות תפעול
מחיר
היגוי
תא מטען

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה ספייס ורסו
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר