השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה ראב 4
Toyota

מידע

טויוטה ראב 4

טויוטה ראב 4 היא מחלוצי רכבי השטח העירוניים. עם עיצוב מרשים, עמידות יוצאת דופן ונוחות נהיגה עירונית ובין עירונית מרשימה. לרכב מנוע של 2.0 ליטר עוצמתי המפיק 158 כוחות סוס, מערכת בטיחות מהמתקדמות בענף ומערכת 4*4 חדישה המתאימה לכל תנאי הדרך. הרכב מאופיין בנוחות נסיעה מקסימאלית. הישיבה הגבוהה, שדה הראייה המצוין, נוחות המתלים והרב תכליתיות של הרכב הפכו אותו לאחד הרכבים המובילים והנחשקים בארצנו. לרכב מערכת שמע מקורית, מחשב דרך מתקדם הנשלט מגלגל ההגה, הגה מתכוונן ומערכת קיפול מושבים נוחה. לרכב 9 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ומערכת בקרת משיכה על מנת לספק את הבטיחות הטובה ביותר שניתן. המנוע משולב עם תיבת הילוכים אוטומאטית רציפה בעלת שבעה הילוכים קדמיים. תיבה זו מאפשרת בחירה בין מספר תוכניות נהיגה. נהיגה אוטומאטית, אוטמאטי ספורט ומצב ידני. לרכב תצרוכת דלק של 13 קילומטר לליטר דלק, מה שמציב אותו בשורה הראשונה. לסיכום, טויוטה ראב4 הינו רכב שטח כביש עם ביצועים מרשימים המתאים לכל משפחה.

טויוטה ראב 4 - הג'יפון הראשון בקטגוריה
אי שם בשנת 2006 הציגה יצרנית הרכב טויוטה את דגם הראב 4, מדובר היה ברכב פורץ דרך, הג'יפון הראשון מסוגו בעולם אשר נחשב היה לרכב שטח קומפקטי על אף היעדר מכלולי השטח וזכה להצלחה כבירה והתעניינות בלתי פוסקת במשך שנים ארוכות בעיקר לאור חזותו הקשוחה ומרשימה. על אף ההתעניינות הרבה שעורר דגם הראב 4 הוא זכה גם לצרורות של ביקורות, בעיקר מחובבי רכבי השטח הטהורים אשר טענו כי נעשתה חדירה את תוך הסגמנט שלא לצורך, אך התנגדות זו בוטלה לאור האהדה הרבה לה זכה הדגם שכן זה נחשב לרכב הראשון אשר נראה חיצונית כרכב שטח אך בפועל היה רכב כביש לכל דבר ועניין. במרוצת השנים הוצגו שלל דורות של הדגם האהוב וכן הלכה והתפתחה עד מאוד הקטגוריה אליה הוא משתייך בכללותה ובשנת 2016 הוצג הדגם בדורו הרביעי אשר כלל שורה ארוכה ביותר של עדכונים מקיפים ושיפורים נרחבים ובכללם עיצוב מוחצן יותר מבעבר, תא נוסעים מרווח ושימושי ביותר, היצע מנועים חדיש אשר כולל גרסה היברידית מרשימה וחסכונית למדי וכן רשימת אבזור עשירה ומורחבת המשפרת במידה ניכרת את חווית הנסיעה ואיכות הדרך.

היצע מנועים חזק וייחודי
הדור הרביעי של דגם הראב 4 מוצע עם מספר סוגים של יחידות הנעה חזקות ואיכותיות ביותר, הגרסה הבסיסית כוללת מנוע טורבו דיזל בנפח של 2.0 ליטר בהספק איכותי של 143 כוח סוס איכותיים המתקבלים כבר ב-32.6 קמ"ג, גרסה מקבילה נוספת כוללת גם היא גרסת בנזין בעלת מנוע בנפח של 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 151 כוח סוס ומומנט מקסימאלי של 19.9 קמ"ג. לצד גרסאות אלה מוצע דגם הראב 4 עם יחידת הנעה היברידית חדישה המוכרת מדגם הקאמרי המוכר, יחידה זו מבוססת על מנוע בנפח של 2.5 ליטר ומנוע חשמלי קדמי אשר יחד מספקים הם 197 כוח סוס עוצמתיים ביותר אשר מביאים לכושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 180 קמ"ש.  יחידת ההנעה ההיברידית מאפשרת נסיעה למרחק קצר בהתבסס על המנוע החשמלי בלבד באמצעות כוח המוזרם אם הגלגלים דרך תיבת העברה רציפה E-CVT או בטכנולוגיית הנעה כפולה AWD בעלת מנוע חשמלי נוסף בהספק של 67 כוח סוס הממוקם בחלקו האחורי של הרכב וקרוי בטויוטה E-FOUR. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
על מנת לעמוד בקו אחיד עם מיטב הרכבים החדישים המיוצרים בשנים האחרונות נדרשו בטויוטה לעמוד בנתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיבים ביותר ובאשר כך עומדת צריכת הדלק של דגם הראב 4 בגרסת הבנזין על כ-15.4 ק"מ לליטר ואילו גרסת המנוע ההיברידית צורכת כצפוי כמות דלק נמוכה הרבה יותר בהשוואה לגרסת הבנזין אשר עומדת על כ-19.6 ק"מ לליטר בממוצע על פי נצוני היצרן הרשמיים. בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר אך עדיין נחשבים לאטרקטיביים וחסכונים בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה אשר מציגות נתוני צריכת דלק גבוהים יותר במידה ניכרת. נתוני צריכת דלק חסכוניים אלה מתקבלים הודות לפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים המכויילת להעברה מתוזמנת להעברה מדוייקת של ההילוך במטרה להימנע ממשיכה מיותרת אשר יוצרת צריכת דלק גבוה למדי.
 
נתוני נסיעה נאים לדינאמיות גבוה ונוחות מרבית
תיבת ההילוכים של דגם הראב 4 מאפשרת בחירה בין 4 מצבי נהיגה אפשריים, מצב ECO לנהיגה חסכונית עם אופציה לבחירה אוטומטית בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, מצב EV אשר תפקידו להשהות ככל האפשר את השימוש במנוע הבנזין ולמשוך את השימוש החסכוני במנוע החשמלי, מצב חיסכון המתאים בעיקר לנסיעה בפקקי תנועה ומצב ספורט המאפשר החלפה של הילוכים במהירות גבוה ושמירה על חדות ההיגוי. נסיעה במצב ECO או במצב הספורטבי נחשבת לאיכותית, מספקת תגובה מיידית לכל לחיצה על דוושת הגז ומשתלבת בצורה מקסימאלית עם ההיגוי המדוייק. נוחות הנסיעה גבוה וטובה למדי, המתלים אשר מכויילים על צידם הנוקשה צולחים בקלות את ההתמודדות עם פגעי הכביש וזעזועי הדרך. בכל הנוגע לנסיעת שטח, מציג דגם הראב 4 יכולות נסיעה נאות בשבילי העפר או בדרכים פשוטות אך הוא לחלוטין אינו מתאים לנסיעת שטח נוקשה או להתמודדות עם בולדרים קיצוניים.
 
עיצוב מחודש ומשודרג להפליא
במקור עוצב דגם הראב 4 בסגנון שטחי אשר הרים לא מעט גבות, הוא היה מחולק לחלק תחתון רחב ושמנמן ולחלק עליון צר יותר כך שהתוצאה שהתקבלה היתה מעט מוזרה ומעוררת תהיות. בדורו הרביעי, אשר הוצג לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בניו יורק, זכה דגם הראב 4 לעיצוב מחודש קשוח, יציב ובעל נוכחות רבה יותר על גבי הכביש. קדמת הרכב עוצבה בסגנון השפה העיצובית החדשה של טויוטה אשר כוללת גריל קדמי גדול ועוצמתי בשילוב עם יחידות תאורה חדישות בטכנולוגיית לד, הפגוש האחורי הוחלף גם הוא בפגוש חדיש בעל נוכחות עוצמתית הרבה יותר, גודלו הפיזי של הרכב ניכר וכך גם גובהו, דבר אשר העניק לרכב נוכחות עוצמתית שאינה נופלת מהמתחרים הרבים מאוד לקטגוריה.  
 
תא נוסעים קלאסי ומרווח
תא הנוסעים של דגם הראב 4 בדורו הרביעי מציע חווית נסיעה קלאסית, נעימה ושקטה, הוא נעדר אלמנטים עיצוביים ייחודיים אך נחשב הוא למרשים ומשדר יוקרה ועושר. קדמת תא הנוסעים כוללת לוח מחוונים גדול ונוח במרכזו מצוי מסך בגודל של 4.2 אינץ' עם שלל עיטורי כרום יפים, סביבת מוט ההילוכים והקונסולה המרכזית שודרגו באופן משמעותי ביחס לדור היוצא ומקנים הם לרכב מראה מרשים ואיכות גימור מרבית. המושבים מרווחים ביותר, מאפשרים ישיבה נוחה לאורך זמן, גם כאשר מדובר בספסל הנוסעים האחורי אשר מציע מרווח ברכיים טוב ואפשרות לישיבה נוחה של 3 נוסעים. תא המטען של דגם הראב 4 כולל נפח של 480 ליטר עם שלל פתרונות אחסון ואפשרות להגדלה של עד 1500 ליטר על ידי קיפול שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור מתקדמות ומהנות לנסיעה
טויוטה ראב 4 בדורו הרביעי מוצא לשיווק ב2 רמות אבזור שונות, רמת האבזור הבסיסית אשר קרויה GLI וזמינה עם גרסת הבנזין בלבד, כוללת רשימת אבזור מרשימה ובכללה מערך בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם, מערכת מולטימדיה מקורית בטכנולוגיית Toyota Touch 2 בעלת מסך מגע בגודל של 7 אינץ', דיבורית בלוטוס, מצלמת נסיעה לאחור, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ', מערך פנסי לד מקוריים, מערכת בקרת שיוט ועוד. רמת האבזור המתקדמת יותר קרויה פרימיום והיא משווקת עם כל סוגי יחידות  ההנעה, היא כוללת בנוסף לאבזור הקיים ברשימה הבסיסית שמשות אחוריות כהות, מערך פנסי ערפל קדמיים, אפשרות לפיחה וסגירה של דלת תא המטען באופן חשמלי, מערך בקרת אקלים המפוצל לשני איזורי משנה, מראה בעלת אפשרות לעמעום אוטומטית ועוד. לגרסת המנוע ההיברידית תתווסף גם מערכת תאורה ראשית בטכנולוגיית לד איכותית ואפשרות לכניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי. רמות אבזור איכותית ומתקדמות אלה הופכות את הנסיעה לחוויתית, בטוחה ואיכותית הרבה יותר ביחס לדורות הקודמים של הדגם וכן ביחס למתחרות הרבות לקטגוריה אשר לרוב מציעות רשימות אבזור דלות יותר. 
מחיר משוער
החל מ 169,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
13.2
יתרונות
חסרונות
מרחב פנימי
רעש
בטיחות
איכות חומרים
איכות בניה
היגוי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה ראב 4
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר