השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה אוריס
Toyota

מידע

טויוטה אוריס

טויוטה אוריס- גרסת האצ'בק של הטויוטה קורולה הידועה והטובה, הן למעשה תואמות במאת האחוזים בכל הקשור לנתוניה ואבזורה. עם מנוע 1.8 ו- 136 כ"ס הטויוטה אוריס מספקת חווית נהיגה שקטה, נעימה ורגועה עד מאוד. מדובר ברכב בטיחותי מאוד בזכות מערכות בטיחות שונות המותקנות בו כגון 7 כריות אויר ובקרת שיוט כסטנדרט. במהלך שנת 2010 עברה הToyota אוריס שדרוג ועיצוב מחודש במהלכו היא קיבלה תיבת הילוכים אוטומטית (במקום תיבת ההילוכים הרובוטית שהייתה בדגמים הישנים), ובשנת 2011 נחתה בישראל הגרסה ההיברידית של הטויוטה אוריס – גרסת ה HSD, עם מנוע 1.8 בשילוב מנוע חשמלי, המספקים נהיגה נעימה עם צריכת דלק דלה מאוד- דבר המהווה יתרון משמעותי. תא הנוסעים של Toyota אוריס נוח וגדול מאוד, מאפשר ישיבה מרווחת לחמישה נוסעים וכן תא מטען גדול ביותר. אם חיפשתם רכב לא יקר, אשר מספק תמורה בעד התשלום, טויוטה אוריס היא יפנית עם הניחוח האירופאי המוכר והכל כך אהוב.

טויוטה אוריס - משפחתית קומפקטית משופרת וחסכונית
נציגת המשפחתיות הקומפקטיות של יצרנית הרכב טויוטה היא האוריס המרשימה אשר נחשפה בדורה השני לראשונה לקראת סוף שנת 2012 בתערוכת הרכבים השנתית בפריז, היא מבוססת על הפלטפורמה המתקדמת של דגם הקורולה של טויוטה אשר נחשב לאחד הדגמים המוצלחים ביותר של היצרנית, אך נבדלת ממנה במבנה המרכב אשר הוגדל עם הוספתה של הדלת החמישית ועידכונה של הגרסה ההיברידית המרשימה והחסכונית ביותר. דגם האוריס מציג שורה ארוכה ואיכותית של יתרונות משמעותיים ביותר ובכללם היצע מנועים חזק המאפשר נסיעה איכותית וביצועי כביש מרגשים, מספר מרכבים המתאימים ביעודם לקהלי יעד מגוונים ובכללם מרכב האצ'בק וסטיישן, רמת אבזור נראה ומהנה אשר משפרת במידה ניכרת את איכות הנסיעה ובטחון הנוסעים, תא נוסעים מרווח ומעוצב המאפשר למשפחה ממוצעת לעשות שימוש הולם ונוח על ידי שלל פתרונות אחסון מהטובים ביותר והיתרון הבולט מכל והוא ללא ספק נתוני צריכת הדלק החסכוניים והמרשימים ביותר, בעיקר בגרסה ההיברידית, אשר מאפשרים שימוש חסכוני ביותר בצריכת דלק ובכך מפחיתים עד מאוד את עלויות התחזוקה של הרכב.  

 
יחידות הנעה חזקות ואיכותיות למדי
בניגוד למאפיין הידוע של יצרני רכב מתוצרת יפנית, המשווקים לרוב עם מספר מצומצם של גרסאות מנועיות, דגם האוריס מוצע עם מספר לא מבוטל של גרסאות מנועיות ובכללם גרסאות בנזין וגרסאות היברידיות המאפשרות לנהגים שונים לבחור את יחידת ההנעה המתאימה להם. יחידת הכוח האטמוספריות של דגם האוריס כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר המספק 132 כוח סוס עוצמתיים ונמרצים ביותר עם מומנט צנוע העומד על 16.3 קמ"ג. במסגרת עדכון הדור החדש של הדגם הושקה יחידה מנועית נוספת בעלת נפח של 1.2 ליטר טורבו חדישה עם הספק מרבי בן 114 כוח סוס ומומנט איכותי של 18.8 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבה בעלת 6 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה Multidrive S יחד מספקות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.1 שניות בלבד ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. יחידת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע בנפח של 1.8 ליטר עם הספק מצטבר של 134 כוח סוס וכושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.9 שניות בלבד. 
 
ביצועים מהנים והתנהגות כביש טובה
על אף שדגם האוריס משתייך לקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות הוא מעניקה יכולות נסיעה גבוהות ומהנות אשר אופייניות לרוב לרבים ספורטיביים יותר, כיול המתלים בדור החדש הוקשח במידה ניכרת והפך למוצלח ביותר באופן אשר מתגבר על מהמורות הכביש וזעזועי הדרך בצורה הטובה ביותר. ההגה של דגם האוריס מדוייק ומתוזמן אם כי לעיתים מורגשת חוסר תחושה מסויימת. הגיר הרציף אשר שודך לדגם מעניק תחושה קונבנציונלית למדי וכל לחיצה על דוושת הגז יוצרת סל"ד גבוה ונמרץ ביותר. הבלמים עושים, גם הם, את עבודתם נאמנה באופן המסוגל לרסן כל התנהגות אגרסיבית ומשתלבים היטב עם עבודתה של מערכת בקרת האחיזה המוצעת. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
נתוני צריכת הדלק בדגם האוריס בדורו השני מביאים לידי ביטוי את עקרון החסכוניות והקטנת הצריכה אשר מונהגים על ידי יצרני רכב רבים וטויוטה בינהם. גרסת המנוע בנזין מציגה נתוני צריכת דלק חסכוניים למדי אשר עומדים על 17.5 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים בעוד שבעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק עומדים על ממוצע של 14.5 ק"מ לליטר בממוצע. גרסת המנוע ההיברידית אשר הינה כצפוי חסכונית הרבה יותר בצריכת הדלק עומדים על כ-26.3 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים והופכים את הדגם לאחד הרכבים החסכוניים ביותר בקטגוריה. 
 
עיצוב מחודש, אירופאי ומרשים
בעיצובו החיצוני של הדור השני כיוונה טויוטה לטעמו של הנהג האירופאי הממוצע עם מרכב האצ'בק אשר משדר ספורטיביות צעירה ותוססת מחד אך גם קלאסיות וניקיון עיצובי מאידך. בחזית הרכב ניכרים אלמנטים אגרסיביים אשר כוללים גריל בתצורת וי מרשים וחדיש בעל פס ניקל אשר עובד לאורכו ויוצר איזון בין שני כנפי הרכב ומשתלב גם עם הפנסים הקדמיים. מתחת לגריל הקדמי מצוי כונס אויר גדול אשר משלים את המראה המוחצן ויוצר תחושה ספורטיבית ומעניינת. צללית הרכב כוללת קו כתפיים בולט ובחלקו האחורי שני ספויילרים קלאסיים צנועי מימדים עם שמשה אחורית דינמית ומעניינת.
 
תא נוסעים מרווח ומעוצב היטב
עיצובו של תא הנוסעים עבר שדרוג ועדכון משמעותי ביחס לדור הקודם של הדגם, איכות החומרים עלה במידה ניכרת וכך גם איכות ההרכבה. עיצוב הקונסולה הקדמית מעניקה לרכב מראה צעיר ותוסס מהרגיל כוללת צג מגע בגודל של 6.1 אינץ' המאפשר שימש במערכת "טויוטה טאצ'" המתקדמת לשליטה נוחה ומיידית בנתוני הדרך ותוכניות המדיה השונות. גלגל ההגה אשר בנוי בתוצרה מעט משולשת, מדגיש את אלמנט הספורטיביות וכולל ציפויי עור התואמים לציפוי העור של ידית ההילוכים ובלם היד. אלמנט השימושיות בא לידי ביטוי בפתרונות אחסון רבים אשר פזורים בכל רחבי התא ומאפשרים אחסון של ציוד רב. תא המטען של דגם האוריס מתאים לקטגוריית המשפחתיות וכולל נפח של 360 ליטרים נוחים ביותר להעמסה.
 
רמת אבזור גבוה ומשתלמת
טויוטה אוריס משווק בישראל עם רמת אבזור אחת בלבד אשר נחשבת לגבוה, איכותית ומפנקת ביותר לשימוש. חבילת אבזור זו כוללת, בין היתר רשימת תוספות ארוכה ובכללה מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע ומצלמת נסיעה לאחור, שלל חיבורי אודיו מתקדמים, דיבורית בלוטוס בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, יחידות תאורת לד בפנים הרכב, מערכת בקרת אקלים חכמה ומתקדמת, אפשרות להנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, חישוקי סגסוגת בקוטר של 16 אינץ' לגרסת הבנזין ו15 אינץ' לגרסה ההיברידית. 
 
רמת בטיחות מתקדמת
כיאה לכלל רכביה של יצרנית הרכב טויוטה, גם בדגם האוריס לא הקלו ראש בכל הנוגע לרמת הבטיחות, היא מצויידת ברשימת אבזור בטיחותי ארוכה ובכללה מערך בן 7 כריות אויר מתקדם עם אופציה לביטול פעילותם, מערכת בקרת יציבות איכותית, עיגוני איזופיקס מתקדמים במושבים האחוריים להתקנה בטוחה של מושבי הילדים, תאורת ערפל מתקדמת, מצלמה ייעודית לנסיעה לאחור ועוד. בנוסף עמד דגם האוריס במבחני הבטיחות המחמירים בהתאם לתקן ה EuroNcap אשר זיכה אותו לציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות. רמת הבטיחות הגבוה שמספק דגם האוריס הופך אותו לאופציה כדאית ביותר ולמבוקש למדי בקרב משפחות אשר אינן מעוניינות להתפשר על פחות מהרכב הבטיחותי ביותר.
 
רכב משתלם לנסיעה מהנה 
דגם האוריס בדורו השני, ובעיקר ככל שמדובר בגרסה ההיברידית, נחשב לדגם כדאי ביותר, הוא מספק שלל רב של ייתרונות משמעותיים אשר הופכים אותו לאופציה כדאית ומשתלמת למדי, הוא מהנה ביותר לנסיעה חלקה ומהירה, הוא נוח מאוד בהיותו מרווח וגדול באופן יחסי, הוא מאפשר אחסון של ציוד רב הנדרש למשפחה ממוצעת בתא המטען והוא בעיקר חסכוני מאוד בכל נושא צריכת הדלק, הן ביחס למנועי הבנזין וכמובן ביחס ליחידות ההנעה ההיברידיות אשר נחשבות לחסכוניות מהרגיל. דגם האוריס משווק עם תג מחיר סביר בהחלט אשר נעמד על 129,900 ₪ לגרסת ה-1.6 ליטר ומוצג כאופציה טובה ביותר ביחס לדגמים מועדפים לרבות הפולקסווגן גולף, רנו מגאן פלואנס, שברולט קרוז האצ'בק, קיה סיד ועוד.
מחיר משוער
החל מ 129,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
16
יתרונות
חסרונות
תא מטען
מנוע
נוחות
רעש
עלויות תפעול
חווית נהיגה

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה אוריס
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר