ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

סקודה חדשה

חולם על Skoda חדשה?

רכבי החברה בישראל מצליחים בצורה בלתי רגילה וזה לא סתם! מדובר ברכבים אמינים, חזקים ובעלי יחס מושלם בין מחיר לתמורה.יועצי פורטל אוטו1 יעזרו לך בדרך לסקודה החדשה שלך בן אם מדובר ברכב חדש מהיבואן מליסינג או רכב יד שנייה.

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית סקודה חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

סקודה

Skoda
סקודה
צכיה 1919 אוקטביה, פאביה 14,289
Skoda

דגמי Skoda

מיניוואן

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

רכבי שטח

סקודה- הצ'כית שכבשה בסערה את השוק הישראלי
סקודה, יצרנית הרכב הגדולה ביותר בצ'כיה, מהווה כיום חלק מקונצרן הרכב פולקסווגן, החלה את דרכה בשנת 1895 עת ייצרו השותפים בבוהמיה ואצלב לורין וואצלב קלמנט את חברת "לורין את קלמנט" שנקראה על שמם ועסקה בייצור אופניים. בשנת 1899 הרחיבה החברה את פעילותה ופנתה לייצור של אופנועים בעלי מנוע מוקטן וזכתה עד מהרה להצלחה אדירה בתחום זה בכל רחבי אירופה, בשנת 1905 הפעילות התרחבה גם לייצור רכבים בעלי מנועים מוקטנים. הרכב הראשון שיוצר על ידי החברה נקרא "ווטורט A " זכה להצלחה רבה בקרב מדינות מזרח אירופה וסייע לחברה לבסס את מעמדה כיצרנית רכב איכותית ומובילה. בתקופת מלחמת העולם הראשונה, בדומה לייצרניות רכב רבות, הקפיאה החברה את כלל פעילותה בתחום ייצור ופיתוח רכבים ועסקה בייצור ציוד מלחמתי בלבד. מלאכת פיתוח וייצור הרכבים התחדשה עם סיומה של המלחמה, תוך התמקדות בייצור משאיות. בשנת 1924 בעקבות שרפה גדולה שפרצה במפעלי החברה, נקלעה היא לקשיים כלכליים חמורים שפגעו מאוד בכושר עבודתה. בנסיון להבריא את החברה ולהמשיך את פעילותה, התמזגה החברה עם קונצרן "סקורה וורקס", אחד התאגידים הגדולים ביותר במזרח אירופה שעסק בתשלובות תעשיותיות ובינהן ייצור של טנקים, מרגמות, ספינות, כלי רכב ועוד . 
 
תהליכים ותמורות בהתפתחות החברה
תחת חסותה של חברת "סקודה וורקס" הציגה החברה מספר דגמי רכבים מוצלחים למדי לרבות דגם הפופולר שסייעו לה להיחלץ מהמשבר הכלכלי אליה נקלעה.  בזמן מלחמת העולם השנייה, הושפעה החברה רבות מכיבוש צ'כוסלובקיה על ידי המשטר הנאצי, מפעליה הולאמו והוסבו לשירות המשטר הגרמני. לאחר המלחמה, ובעקבות עליית המשטר הקומוניסטי בצ'כוסלובקיה, חוותה חברת סקודה וורקס שינויים אירגוניים רבים במהלכם הופרדה חטיבת הרכב והפכה לחברה עצמאית שנקראה- סקודה אוטו. בעקבות הפרדה זו ולאור החוקים הנוקשים שחיל המשטר הקומוניסטי על יצרניות הרכב, איבדה החברה נתח משמעותי מלקחותיה במדינות הלא קומונסטיות. על אף שאיבדה החברה ציבור לקוחות רבים, מלאכת פיתוח הרכבים נמשכה כל העת ודגמים איכותיים שווקו בהצלחה רבה דוגמת דגמי ה-440 ספרטק, פליסיה, 445 אוקטביה וה- MB 1000 שזכו לאחוזי מכירות גבוהים עקב אמינותם ואיכותם הרבה. בנוסף פעלה החברה רבות על ייצור משאיות בנות הנעה מתקדמת של 8 הילוכים שזכו להצלחה רבה בעיקר בקרב הצבאות השונים.
 
התפתחותם של דגמי החברה
שנות ה-80 נחשבו לשנות פריחה ושגשוג בעבור יצרניות רכב רבות, אך בניגוד אליהן רכבי החברה המשיכו להתבסס על פלטפורמה מיושנת שיוצרה כבר בשנות ה-60, דבר שעורר ביקורות רבות באותה העת. השינוי הממשי בטכנולוגיות אליהן התבססו רכבי המותג היה בשנת 1987 עת ייצרה החברה את דגם ה"פייבוריט". הפייבוריט הציג טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב חדשני, הוא זכה לאחוזי מכירות גבוהים ביותר בקרב מדינות מזרח אירופה השונות והחזיר את החברה לתחרות בשוק הרכב העולמי כחברה איכותית בעלת היצע ראוי ורלוונטי.
 
החברה נרכשת על ידי פולקסווגן
מהפכת הקטיפה שהתחוללה בשנת 1989 הביאה את הממשלה הצ'כית למכור חברות רבות שהיו בשליטתה למשקיעים זרים ובין היתר בשנת 1990 נמכרה גם חברת סקודה לקבוצת פולקסווגן הגרמנית. מכירת החברה לחברה מתוצרת גרמנית עוררה ביקורת רבה, אך אף על פי כן תוך זמן קצר הפכה החברה למותג הרביעי בגודלו מבין המותגים שהחזיקה הקבוצה. תחת כנפיה המגוננות של פולקסווגן הציגה החברה שיפור ניכר באיכותם וברמתם הטכנולוגית של רכביה, בשנת 1996 השיקה החברה את דגם ה"פיליסיה" המוצלח שהתבסס על הפלטפורמה המתקדמת של דגם הפייבוריט והמנוע המתקדם מבית פולקסווגן. הדגמים הבאים שיוצרו על ידי החברה, האוקטביה והפאביה, התבססו כולם על המרכב המתקדם של פולקסווגן, זכו להצלחה אדירה בכל רחבי אירופה. בשנת 2001 הושק הדגם הראשון מבית היוצר של החברה שהשתייך לקטגוריית רכבי הסלון- הסופרב ובשנת 2006 הושק רכב הפנאי הראשון שלה- הרומסטר.
 
דגמים רבים המשתייכים לקטגוריות מגוונות
בסקודה לא נחו על השמרים ומלאכת פיתוח הרכבים והרחבת קהל היעד נעשתה כל העת, בשנת 2010 הושק דגם הקרוסאובר הראשון- היטי ובמקביל הושק דגם הסיטיגו שהתבסס על אותה הפלטפורמה עליה מבוסס דגם הפולקסווגן אפ. בשנת 2012 הושקו דגמי ה"ראפיד"- סופר מיני בעלת מרכב סדאן עם מנוע 1.2 ליטר TSI המשווקת גם במרכב האצ'בק והדור השלישי של הפאביה המוצלחת בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו המציגה צריכת דלק איכותית ביותר. איכותם הרכב של רכבי המותג העלו את המיתוג העולמי. גם בכל הנוגע לתחרויות הספורט המוטורי זכתה החברה לייצוג הולם עם דגם האוקטביה המוצלח שזכה להתחרות בשנת 1999 באליפות הראלי העולמי ובתחרויות רבות נוספות.
 
רכבי המותג מגיעים לישראל
רכבי החברה על שלל דגמיהם הגיעו למחוזותינו בפעם הראשונה כבר בתקופת המנדט, אך לא זכו כלל להתעניינות ולאחוזי מכירות גבוהים מה שהביא להפסקה מוחלטת של היבוא לשטחי ישראל. בתחילת שנות ה-90 הגיעו רכבי המותג בפעם השנייה לכבישי ישראל, באותה העת עוד היתה מצויה החברה תחת שלטונו של הנוקשה של הממשל הסובייטי ורכביה נחשבו למיושנים למדי שכן התבססו הם על פלטפורמות מיושנות ועל טכנולוגיות פרימיטיביות למדי. עיצובם המיושן של רכבי המותג והתקלות הרבות שהתגלו בהם לא איפשרו למותג לפרוח ואחוזי המכירות לא הרקיעו שחקים. השינוי המשמעותי ביותר ביחסו של ציבור הנהגים הישראלי החל עם רכישת החברה על ידי קבוצת פולקסווגן והשיפור המשמעותי שהציגו רכבי המותג לאחר מכן. דגם הפייבוריט, שהושק בישראל בשנת 1989 היה הדגם הראשון שיובא לישראל ביבוא סדיר על ידי יבואנית הרכב סכו- קאר. בשנת 2000 ייבוא רכבי המותג עבר ליבואנית הרכב צמפיון מוטורס המייבאת את כלל מותגי פולקסווגן לארץ. כיום נחשבים דגמי החברה לאחד ממותגי הרכב המובילים ביותר ומדי שנה נרשמת עליה ניכרת באחוזי המכירות, כך לדוגמא בשנת 2015 נרשמה עליה של כ-12.5 אחוזים במכירות בהשוואה לשנת 2014.

רכבי המותג מתהדרים בשלל איבזור מתקדם 
כיום מציעה החברה שלל דמים איכותיים למדי המשווקים בתג מחיר אטקרטיבי למדי, כלל רכבי המותג משווקים עם חבילות איבזור עשירה הקרויה "אלגנס" ואף עתידה להשתדרג יותר לרמת "סטייל" הכוללת מערכת עצור וסע לחיסכון ממשי בדלק, מערכות מולטימדיה מתקדמות בעלות טכנולוגית Smart Link המאפשרת סינכרון טלפונים חכמים עם מסך הרכב ועוד. כמו כן עומדים כלל דגמי המותג בתקן יורו 6 המחמיר ביותר ובדרישות איבזור הבטיחות הגבוהות לרבות מערכות כריות אויר, בקרת סטייה מנתיב, מערכות ABS ועוד. חבילות האיבזור העשירות משפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה ואיכותה.

איכותית ואמינות לתווך ארוך
רכבי המותג מציגים איכות ואמינות במשך שנים רבות, העליה המהותית בדרישה לרכבים אלה מעידה על הבנתם של נהגים רבים כי מדובר במותג הרכב המוביל כיום. רכבי המותג מתאימים לקהלי יעד שונים החל מיחידים הנדרשים לנסיעות עירוניות קצרות ולתמרון קל ברחובות העיר הצרים, דרך משפחות הנדרשות למקום רב לאיחסון ונסיעת חפצים, ועד לאנשי עסקים הנדרשים לרכבי יוקרה מפנקים המשודרגים בשלל תוספות ואיבזורים. רכבי המותג נחשבים לחסכוניים למדי בצריכת דלק ובאחזקה השוטפת, דבר שמגדיל במידה ניכרת את הדרישה אליהם בקרב צרכנים רבים.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות