ב
סקודה לא נישארים מאחור, המשפחתית המהודרת עברה לאחרונה שדרוג ניכר שהופך אותה לאחת המשפחתיות העדיפות והנכונות ביותר בקטגוריה. עיקרי השדרוג מתמקדים במנוע חדש בנפח של כ-1.0 ליטרים אשר יחליף את המנוע 1.2 המוכר, המגיע עם שלושה צילנדרים טורבו. השדרוג המדובר לא מתמקד רק בגזרת המנוע, גם בכל הקשור לעיצוב נעשתה מלאכת מחשבת של ממש, תא הנוסעים מתהדר במושבי נוחות ומרווח ישיבה אופטימאלי. עוד שיפור שנעשה מתייחס לכל הנוגע לתקנות זיהום האויר המחמירות ובשיפור צריכת הדלק.
מנוע חדש בנפח של כ-1.0 ליטרים אשר יחליף את המנוע 1.2 המוכר
סקודה אוקטביה מציגה חווית נהיגה מרשימה
אם נבחן את נתוני הנהיגה של ה
סקודה אוקטביה, אנו עדים ליכולות האצה מרשימות, מ-0 ל-100 קמ"ש של בכ-9.9 שניות ככל שמדובר בגרסה הידנית ואילו 10.1 שניות בגרסה הדו-מצמדית. גם בכל הנוגע לצריכת הדלק, מציגה ה
סקודה אוקטביה החדשה נתונים יפים של כ26 ק"מ לליטר (בתנאי בדיקת מעבדה). אחת התוספות האטרקטיביות ביותר שהתווספו בגרסה החדשה היא מערכת בקרת ה-DCC, מדובר במערכת מתלים אדפטיבית המוכרת קיום באוקטביה RS, המגיעה כסטנדרט בגרסת ה150 כ"ס ומעלה ותפקידה לחדד ולרכך את תגובות ההיגוי והריסון בכביש ובכך מהווה שיפור ניכר לחווית הנהיגה.
שיפור חווית הנהיגה ע"י מערכת בקרת Modular Infotainment Matrix
מערכות משופרות שלא רואים בכל רכב
מערכת נוספת שהותקנה בסקודה אוקטביה, המופקדת גם היא על שיפור חווית הנהיגה היא מערכת בקרת Modular Infotainment Matrix הכוללת נקודת הטענה לטלפונים חכמים וכן נקודת WI-FI לשמירה על תקשורת מלאה בזמן נהיגה ושימוש נוח באפליקציות ייעודיות שפותחו על ידי סקודה עצמה. שלל מערכות אלה יאפשרו נהיגה רגועה, שקטה ונוחה תוך הימנעות מקסימלית מהתעסקות מסוכנת מצידו של הנהג תוך כדי נהיגה.
תגיע לכבישי ישראל כבר בחודשים הקרובים
בקרוב בכבישי ישראל
הסקודה אוקטביה בגרסתה החדשה נמצאת כיום בבדיקות אחרונות אצל היצרן ועשויה להגיע לכבישי ישראל כבר בחודשים הקרובים. בזכות נתוניה המרשימים צפויה לה הצלחה כבירה בכבישי ישראל והיא צפויה להוות רעידת אדמה של ממש בשוק רכבי הליסינג, ציי הרכב והרוכשים הפרטיים. מחירה האטרקטיבי במיוחד בהשוואה לפלח שוק הרכבים אליה היא משתייכת, ללא ספק עשוי למצב אותה במקום גבוה ברשימת המשפחתיות המבוקשות ביותר.