השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סקודה פאביה
Skoda

מידע

סקודה פאביה
סקודה פאביה - סופר מיני עם יכולות עוצמתיות
הסופר מיני האהובה והנמכרת ביותר מבית היוצר של יצרנית הרכב הצ'כית סקודה, הוא דגם הפאביה האהוב בעל המידות הקטנות מבחוץ והמרווח הרב בפנים הרכב, רשימת האבזור הארוכה והמפנקת והיצע המנועים המתקדם, זכה בשנים האחרונות לאחוזי מכירות אדירים אשר הגיעו לשיא עם נתון של 10.5 מליון יחידות לשני הדורות הראשונים. דגם הפאביה משווק בישראל במספר מרכבים מתקדמים ובכללם מרכב האצ'בק ומרכב סטיישן אשר זכה לשם- סקודה ספייס. בשלהי שנת 2014 הציגה סקודה את הדור השלישי של דגם הפאביה בתערוכת הרכבים השנתית בפאריז, הדגם החדיש מבוסס על רצפה המשלבת את טכנולוגיית ה-MQB המתקדמת והחדישה עם היצע המכלולים הקיים בדור היוצא. במבט חיצוני על הדור השלישי של דגם הפאביה קשה מאוד להבחין בשינוי של ממש, אך בכל הנוגע לרשימת האבזור, היצע המנועים, ביצועי הכביש, רמת הבטיחות, ויכולות בידוד הרעשים, אין ספק שמדובר ברכב חדש ומשופר לחלוטין. דגם הפאביה הוא התשובה האולטימטיבית של סקודה לדגמים מובילים דוגמת האופל קורסה, מיצובישי ספייס סטאר, פורד פיאסטה, רנו קליאו, הונדה ג'אז, סיאט איביזה ועוד, הוא נחשב למושלם לקהלי יעד מגוונים ובכללם משפחות קטנות המחפשות אחר רכב בטיחותי ביותר, נהגים עירוניים המחפשים אחר רכב נוח וקל לתמרון ואף לצעירים המחפשים אחר רכב מעוצב אשר מסוגל לספק ביצועי כביש מרשימים עם קריצה ספורטיבית.
 
היצע מנועים חזק ומתקדם
הדור השלישי של סקודה פאביה עושה שימוש במיטב הפיתוחים והחידושים המתקדמים ביותר אשר מוצעים על ידי קונצרן הרכב פולקסווגן אליה משתייכת יצרנית הרכב סקודה. דגם הפאביה מוצע לשיווק בשתי גרסאות מנועיות, הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנפח של 1.2 ליטר בנזין מודגש המספק 90 כוח סוס המתקבלים בטווח שבין 4,400 סל"ד ל-5,400 סל"ד ומומנט נאה של 16.3 קמ"ג, גרסה מנועית זו משווקת עם תיבת 5 הילוכים מתקדמת אשר יחיד מציעות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. הגרסה הבכירה כוללת מנוע בנפח זהה לגרסה הבסיסית, 1.2 ליטר בנזין המפיקה 110 כוח סוס המתקבלים בטווח שבין 4,600 סל"ד ל-5,600 סל"ד ומומנט מרשים של 17.8 קמ"ג. הגרסה הבכירה משודכת לתיבת ההילוכים הרובוטית DSG7 המוכרת של פולקסווגן אשר יחד עם היחידה המנועית מספקות הן כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.4 שניות בלבד, נתון איכותי ומהיר יותר ממרבית מתחרותיה לקטגוריה.
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר
בסקודה מדווחים על נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אשר עומדים, בגרסת המנוע הבסיסית, על צריכה ממוצעת של 21.3 ק"מ לליטר, בנסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על 17 ק"מ לליטר לערך בנסיעה ממוצעת משולבת. גרסת המנוע הבכירה יותר מציגה נתוני צריכה רשמיים אשר דומים מאוד לנתוני גרסת המנוע הבסיסיים ועומדים על 21.3 ק"מ לליטר, אך בעת נסיעה בפועל נתוני צריכה גבוהים יותר במידה ניכרת ועומדים על כ-12 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, נתוני צריכת הדלק בגרסה הבכירה נוטים להיות גבוהים יותר הודות ליכולותיה הגבוהים של תיבת ההילוכים אשר יוצרת תחושת פיתוי גבוה ללחיצה על דוושת הגז ובכך יוצרת צריכה גבוה יותר של אנרגיית דלק.
 
איכות נסיעה מתקדמת ומשופרת
התחלת הנסיעה בדגם הפאביה ברבים מהמקרים מרגישה מעט מהוססת וחששנית במידה מסויימת, אך בזכות היצע המנועים החזק אשר כוללות טווח מומנט רחב ואיכותי, הרכב צובר תאוצה מהירה ומתגבר על קשיי ההתעוררות שלו מהר מאוד. תיבת ההילוכים אשר נחשבת לפסגת הטכנולוגיה של פולקסווגן מציגה יכולות העברת הילוכים חלקות ללא שיהוי מיותר. מושבי הרכב הרכים ונעימים בשילוב עם חתך הצמיגים הגבוה והמתלים אשר מכויילים על הצד הרך שלהם, מספקים תנאי נהיגה נוחים ומתוזמנים לנסיעה רגועה ונעימה במיוחד.  יכולות בידוד הרעשים טובות ביותר, טובות ומתקדמות, מיושבי הרכב נחסכים רעשי עבודת המנוע והרוח החיצונית.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ורגוע
בכל הנוגע לעיצובו החיצוני של דגם הפאביה ניכר כי בסקודה בחרו בעיצוב פושר, קלאסי ורגוע ככל האפשר, דגם הפאביה נעדר כל אלמנטים עיצוביים מיוחדים המייחדים אותה. גם במסגרת עדכון הדור השלישי של הדגם, כמעט ולא נעשתה כל עבודה עיצובית מיוחדת ולמעט שילובי צבעים ססגוניים שהוכנסו לא נעשתה כל עבודת עיצוב מיוחדת. בחזית הרכב מצוי גריל קדמי הבנוי בצורה של כנפיים הפרוסות לצדדים בשילוב עם לוגו גדול של החברה ופנסי חזית מרשימים, בחלק האחורי של הרכב מצויה דלת בעלת מבנה קורת C הכוללת שמשה אחורית גדולה המעניקה לנהג זוית ראיה טובה. מידותיו של דגם הפאביה עומדות על 3.99 מ' אורך, 1.46 מ' גובה, 1.73 מ' רוחב ו247 ס"מ לבסיס הגלגלים.
 
עיצוב פנימי מרווח ושימושי ביותר
בניגוד לעיצוב החיצוני של דגם הפאביה, בכל הנוגע לעיצוב הפנימי של תא הנוסעים ניכר כי נעשתה מלאכת שדרוג משמעותית במסגרת עדכון הדור השלישי, לוח המחוונים הוחלף בלוח מחוונים חדיש בעל פאנל קדמי דקורטיבי המוצע בצבעי לבן, שחור או כסוף, קונסולת הנהג עוצבה בסגנון מרווח ונוח ביותר לשימוש והכל תוך שמירה על איכות חומרים גבוה מאוד ורמת הרכבה מרשימה מאוד. הנדסת האנוש הטובה ביותר אינה באה לידי ביטוי רק בעיצוב הפרקטי והנעים לעין אלא גם בחומרים הרכים דוגמת המושבים המעוצבים והחלק הפנימי של הדלתות אשר מכוסים בריפודים מיוחדים. המושבים האחוריים מרווחים למדי, מאפשרים ישיבה נוחה לשני מבוגרים בנוחות רבה, עם מרווח ברכבים טוב, גם לנסיעה ארוכה ביותר. תא המטען גדול ביותר כולל נפח של 305 ליטר ונחשב למרווח ביותר ביחס לרכבים המשתייכים לקטגוריה.
 
רמות גימור גבוהות ביותר
סקודה פאביה משווק בישראל ב-3 רמות גימור איכותיות אשר קרויות אקטיב, אמבישן וסטייל. רמות גימור אלה כוללות (באופן מדורג) רשימת אבזור מפנקת ואיכותיות במיוחד ובכלל זה מערכת שמע מקורית הכוללת מסך מגע מדגם SWING, שקעי USB ו-AUX, תאי אחסון גדולים מתחת למושבים, תאי איחסון ייעודיים לשימרה על משקפיים בחלק הפנימי של גג תא הנוסעים, אפשרות לגג שמש פנורמי, מערכת בקרת אקלים, אפשרות לתיחת הרכב והתנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, רשתות לאחסון חפצים וחלוקה נכונה של תא המטען ועוד שלל אביזרים ותוספות אשר הופכים את דגם הפאביה לאחד הדגמים המהנים לשימוש ונסיעה.
 
רמת בטיחות מהמובילות ביותר
דגם הפאביה נחשב לאחד מרכבי הסופר מיני הבטיחותיים ביותר המשווקים כיום, הוא עמד במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי של EuroNCAP אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות וציון של 81% בסעיף ההגנה על מבוגרים וילדים. בנוסף מאובזר דגם הפאביה ברשימת אבזור ייעודי ארוכה ומרשימה אשר תורם ומשפר את רמת הבטיחות ובכלל זה מערך בן 6 כריות אויר עם מתג יעודי לביטולם, עיגוני איזופיקס לקיבוע יעיל של מושבי הילדים, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת התראה על שמירת מרחק הכוללת אפשרות לבלימה אוטומטית, מערכת התראה על עייפות הנהג, תאורת יום מתקדמת, חיישני חגורות לכל הנוסעים ברכב ועוד שלל מערכות בטיחות מרשימות אשר הופכות את דגם הפאביה לאחד הרכבים הבטיחותיים בקטגוריה.
מחיר משוער
החל מ 99,9900
שנות אחריות
2 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
16.9
יתרונות
חסרונות
מרחב פנימי
נוחות
עיצוב פנים
אחיזת כביש
תוספות זולות
רעש

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סקודה פאביה
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר