בגדול מדובר ב
סטיישן מיני שאמור לשפר ולבטל את החסרונות של רכבי הסטיישן המתחרות. המרכב באמת קומפקטי יחסית ולא הייתי מפחד לתת לאישתי לטייל עם הרכב בת"א. הספייסבק למשעה קצרה משמעותית מדגם ה
סדאן ובאמת משלבת את מגוון היתרונות של ההאצ'בק עם היתרונות של הסטיישן. העיצוב לא צעקני ודי סטנדרתי כצפוי מרכב משפחתי צעיר ושימושי .
עיצוב מרשים שמגיע בכמה צבעים
תא הנוסעים
תענוג אמיתי. בגרסת הגג הפנורמי תהנו מגג זכוכית אמיתי וגדול שרץ כמעט לכל אורך הרכב(!) ונותן פה יתרון גדול . הראפיד מגיעה עם כל מיני תוספות קטנות שנותנות הרגשה מעולה ומשפרות משמעותית את נראות הרכב וסביבת הנהג. הפלסטיקה קשה ומרגישה לא כל כך איכותית למרות שהיצרנית טוענת ששיפרה את איכות החומרים. מושב הנוסעים מרווח ונוח יחסית לרכבי סטיישן מיני מתחרים.
אבזור וסביבת נהג
הספייסבק צויידה בגלגל הגה בעל 3 צלעות עם מראה צעיר. דרך גלגל ההגה תקבלו שליטה מלאה על הסאונד ועל מחשב הדרך של הרכב . מגוון כניסות ושקעים כמו AUX ו USB ותמיכה בטלפונים סלולאריים . המושבים הקדמיים נוחים ותומכים וכנ"ל לגבי המושב האחורי. תא מטען גדול יחסית ואופציה להעמיס ציוד אגרסיבי בלי לכלוך או פגיעה בתחתית תא האחסון ע"י פטנט נחמד.
מכונית מעולה לעיר
מנוע
שתי גרסאות TSI מוגדשות מגיעות אלינו כאשר אחת בנפח של 1.2 ליטר עם הספק של 105 כ"ס והשנייה 1.4 ליטר עם הספק של 122 כ"ס. שתי היחידות מתפקדות נפלא למרות שהקטנה כמובן יותר חלשה. בצ'מפיון מוטורס מתכננים עבורנו חגיגה אמיתית בשנת 2014 עם מגוון דגמים מוצלחים מבית סקודה . העלייה במכירות לא נעצרת והביקוש גדול. אפשר להגיד שסקודה עושה פה הסטוריה מאז שנרכשה ע"י
פולקסוואגן.