ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סקודה סופרב

image Skoda
מחיר משוער: החל מ 177,990
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.3
יתרונות חסרונות
בטיחות עיצוב חיצוני
איכות חומרים מתלים
מרחב
סקודה סופרב
סקודה סופרב
סקודה סופרב
סקודה סופרב
סקודה סופרב
סקודה סופרב
סקודה סופרב - מכונית המנהלים המרווחת ומאובזרת
מכונית המנהלים האלגנטית מבית היוצר של יצרנית הרכב הצ'כית היא הסופרב המרשימה אשר נחשבת לרכב גדול, חזק ומודרני המשדר קידמה טכנולוגית עם נוחות מרבית ותג מחיר אטרקטיבי שהופך אותה לאחת האופציות הטובות ביותר בקטגוריה. בשלהי שנת 2015 השיקה סקודה את הדור השלישי של דגם הסופרב בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה, במסגרת הדור החדש הוצגו שורה של שיפורים עיצוביים, מכאניים ואבזוריים שבא לידי ביטוי בפלטפורמה מתקדמת, היצע מנועים חדיש בן 5 גרסאות של מנועי טורבו בנזין, רמות גימור עשירות ומידות מחודשות שהפכו את דגם הסופרב לרכב חדש לחלוטין. הדור השלישי של הסופרב מתבסס על רצפת ה-MQB של חברת האם פולקסוגן, רצפה עליה מתבסס גם דגם הפאסאט, המאפשרת שליטה בכיול המתלים ובכך תורמת משמעותית לנוחות הנסיעה המתקדמת. בכירים ומנהלים רבים ובינהם שרי הממשלה עושים שימוש בדגם הסופרב האיכותי, בעיקר לאור איכותו ומרווח הפנים הרב המוצע על ידו, דבר המעיד על היותו רכב איכותי ומוביל המשלב תחושת יוקרה ואיכות רבה עם היצע מנועים מתקדם ויכולות כביש ללא מתחרים
 
היצע מנועים עשיר ומגוון במיוחד
דגם הסופרב משווק בישראל עם 5 גרסאות מנועיות שונות ומגוונות, ארבעת הגרסאות הראשונות הינן גרסאות בנזין והגרסה החמישית הינה גרסת דיזל חסכונית. הגרסה הבסיסית ביותר הינה גרסת 1.4 ליטר טורבו המספקת 150 כוח סוס, מומנט מירבי הנעמד על 25.5 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.8 שניות בלבד. גרסת המנוע השנייה, אשר נחשבת למהירה במיוחד, בעלת נפח מנועי של 1.8 ליטר טורבו המספקת 180 כוח סוס ומומנט מירבי של 25.7 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1,250 סל"ד. גרסת המנוע השלישית מציגה נפח של 2.0 ליטר טורבו בהספק מרשים של 220 כוח סוס, מומנט חסר תקדים של 25.7 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7 שניות בלבד. גרסת הבנזין הבכירה והחזקה ביותר כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר מודגש המספק 280 כוח סוס עוצמתיים למדי, מומנט מירבי מרהיב של 35.7 קמ"ג וכושר האצה חסר תקדים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.8 שניות בלבד. גרסת המנוע דיזל הנחשבת לחזקה ועוצמתית גם היא, כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו דיזל, מספקת 190 כוח סוס , מומנט יפה  של 40.8 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.7 שניות בלבד, נתון שנחשב לחסר תקדים בהשוואה למנועי דיזל רבים. כלל המנועים המשווקים עם דגם הסופרב משודכים לתיבת הילוכים רובוטית DSG בעלת מצמד כפול אשר נחשבת למתקדמת ביותר וכוללת את פסגת טכנולוגית הרכב המוכרת כיום.
 
נתוני צריכת דלק טובים
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, צריכת הדלק הממוצעת של מנוע ה-1.4 ליטר עומדת על 19.6 ק"מ לליטר, בנסיעה בפועל צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 15 ק"מ לליטר לערך. צריכת הדלק הרשמית בדגם ה1.8 ליטר עומדת על 17.55 ק"מ לליטר ובנסיעה בפועל עומדת על 11.5 ק"מ לליטר. דגמי המנוע הבכירים מציגים נתוני צריכה רשמיים אשר עומדים על 14 ק"מ לליטר ובעת נסיעה בפועל הם מציגים נתוני צריכה ממוצעים של 9.2 ק"מ לליטר לערך בממוצע. היחידה המנועית החסכונית ביותר, היא כמובן מנוע הדיזל אשר צורך בממוצע, בהתאם לנתוני היצרן, 21.7 ק"מ לליטר ובעת נסיעה בפועל צריכת הדלק עומדת על 15 ק"מ לליטר לערך בממוצע. בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריית רכבי המנהלים נחשבים נתוני צריכת דלק אלה לאטרקטיביים, חסכוניים ומובילים ביותר.
 
איכות נסיעה משובחת ורמת נוחות גבוה
אחד הפיצ'רים האטרקטיביים ביותר ב- סקודה סופרב מתייחס לאופציה הייחודית לשליטה מלאה מצידו של הנהג בכיול בולמי הזעזועים והמתלים האדפטיבים  על ידי הפיכתם מרכים לנוקשים בהתאם לאופי הנסיעה הרצוי, אלמנט זה תורם רבות לאיכות הנהיגה ולחדירתם של זעזועי הכביש המיותרים אל תוך תא הנוסעים. דגם הסופרב מתאפיין ביכולת להתאים עצמו ולשלב יכולות של מכונית סולידית, יעילה לנסיעות מנהלתיות בשילוב עם מכונית דינמית המספקת ביצועי כביש מרשימים. תיבת ההילוכים בדגם הסופרב מתפקדת היטב, מצטיינת בהעברת הילוכים שקטה ומתוזמנת ללא רעידות מיותרות תוך הקלה מקסימלית בביצוע חניות. זוויות הגלגול מתונות מאפשרות לסופרב לייצר אחיזת כביש גבוה ומדוייקת, כושר הבלימה מצויין וזוית הישיבה טובה ומאפשרת ראיה רחבה ללא הפרעות או חסימות מיותרות.
 
עיצוב חיצוני יוקרתי ומהודר
במבט מהיר על דגם הסופרב, ניתן לראות כי מתהדר הוא בעיצוב גדול, קלאסי ויוקרתי, כזה שאינו נופל מעיצובם של רכבים רבים בקטגוריית הסאלון, היא מעוצבת בהשראת דגם הקונספט VisionC  ומציגה מראה אתלטי ומשודרג. אורכו של דגם הסופרב עומד על 4.48 מ' ובסיס גלגלים זהה לדגמים רבים דוגמת האודי A6 והב.מ.וו סדרה 5 אשר נחשבים לרכבי סאלון יוקרתיים במיוחד. הגריל הקדמי גדול מהמקובל ומעניק לסופרב מראה כללי עוצמתי בעל נוכחות רבה, מראות הרכב מעוצבות בסגנון הכולל חיתוך, קו המותניים נמוך והפגושים מעוצבים בצורה מלבנית המשתלבת היטב עם תאורת הדרך המרשימה. הגג בדגם הסופרב משתפל לאחור ובכך יוצר הוא קריצה ספורטיבית יוקרתית.
 
תא נוסעים פרטי ומרשים
כלל דגמי סקודה מתאפיינים בתא נוסעים בעל עיצוב אחיד המהווה סימן הכר בולט וברור הכולל מרווח פנימי גדול ודשבורד בעיצוב בסיסי וכך גם בגדם הסופרב. סביבת הנהג הקדמית נחשבת לסולידית למדי, כוללת מספר מינימלי של מתגים ובמרכזם מסך מגע גדול המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. 
הספסל האחורי נחשב לאחד המרווחים ביותר בקטגוריה, מציג מרווח ברכיים וראש אדיר המאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים בקלות. תא המטען בדגם הסופרב עצום בגודלו וכולל נפח של 584 ליטר עם משטח העמסה נוח וטוב במיוחד  בעיקר עקב העובדה שמדובר בדלת חמישית בניגוד לתצורת הסדאן הרגילה.
 
רמות אבזור גבוהות ומכובדות
דגם הסופרב משווקת עם מספר רמות אבזור איכותיות ונדיבות במיוחד, הרמה הבסיסית אשר זכתה לשם Ambition כוללת מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורי משנה, מערכת שמע מקורית ומתקדמת בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות', שקעי USB  וAUX, כניסה והנעה ללא מפתח פיזי, מערכת עצור וסע לחסכון בצריכת הדלק, בלם יד חשמלי, חיישני חניה אחוריים, ממשק SMART LIMK המתממשק לטלונים חכמים ועוד. רמות האבזור הבכירות יותר אשר קרויות Style ו- Exclusive מציגות , בנוסף לאבזור הבסיסי, גג שמש פנורמי, פנסי בי קסנון ייחודיים, פתיחה חשמלית של דלת תא המטען, מושבים מתכווננים עם זכרונות, מערכת שטיפה אוטומטית לפנסי הרכב ועוד שלל תוספות שיהפכו את הנסיעה לבלתי נשכחת.
 
בטיחות ברמה גבוה ביותר
כצפוי דגם הסופרב נחשב לאחד הרכבים הבטוחים ביותר עם ציון מקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של EuroNCAP, ציון של 86% במבחן ההגנה על נוסעים מבוגרים וציון של 76% בקיומם של אביזרי בטיחות לרבות מערכת התראה על עייפות הנהג, מערכת “Auto Hold” אשר יעודה הוא סיוע אוטומטי בשמירה על מרחק וכוללת אפשרות לבלימה אוטונמית, מערכות עזר לסיוע בזינוק בעליה, מערך רחב בן 9 כריות אויר מתקדמות עם אופציה לביטולן בהתאם לצורך ועוד שלל תוספות שהופכות את הרכב למשתלם ואטרקטיבי במיוחד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סקודה סופרב, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אשר בוהדנה
יש לי סקודה שנת 2013 ואני מאוד אוהב את הרכב הזה . רק בעיה אחת לפני חודש הלך לי הגיר ובחברה ג.ג ביקשו מימני 38000 שקלים ע ...   [המשך..]
שלומי
אם כול הכבוד לחברת סקודה המנועים של הסופרב אוכלים שמן הצורה מטורפת Aוהגיר הרובוטי שלהם על בעייתי Aשוחחתי עם 10 ל ...   [המשך..]
הגדרות נגישות