ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סקודה יטי

image Skoda
מחיר משוער: החל מ 124,990
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.6
יתרונות חסרונות
מחיר נוחות
צריכת דלק יכולות שטח
מרחב פנימי אחיזת כביש
סקודה יטי
סקודה יטי
סקודה יטי
סקודה יטי
סקודה יטי
סקודה יטי
סקודה יטי- רכב הפנאי האיכותי והשימושי
רכב הפנאי הקומפקטי מבית היוצר של סקודה הוא דגם היטי האהוב, מבוסס על הרצפה של דגם הגולף ומציג מראה רך ונעים לעין. מקור שמו של דגם היטי הוא באגדה המספרת על איש השלג הנורא מההימליה ובאנלוגיה לרכב חזק ועוצמתי הצולח נסיעה בכל תנאי השטח הקיימים, אך בפועל השם אינו מעיד כלל על אופיו האמיתי של הרכב אשר נחשב לרכב שימושי, פרקטי ונוח לנסיעה. דגם היטי המציע מרווח נדיב ל-5 מבוגרים ומתבלט בעיקר בזכות מימד הגובה הרב והרוחב המשמעותי שלו הנחשבים לנדירים מאוד בקרב הרכבים המשתייכים לסגמנט ומתקבלים הודות לעיצוב הקובייתי שלו. בשנת 2017 הציגה סקודה את הדור השני של דגם היטי לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה אשר כללה שינויים עיצוביים מינוריים, פלטפורמת MQB חדישה, רשימת אבזור מכאני חדישה, רשימת אביזרים ייעודים לשמירה על רמת  בטיחות גבוה בעת נסיעה ברכב, שיפור משמעותי בכל הנוגע ליכולות השטח, הכביש ועדכון ניכר בעיצובו של תא הנוסעים וכמו כן תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר נע בין 119,990 ₪ לגרסה הבסיסית ועד למחיר של 177,990 ₪ לדגם הבכיר והמאובזר ביותר.  שינוים ועדכונים אלה שיפרו את מעמדו של היטי בקרב הרכבים המשתייכים לקטגוריה והפכו אותו לאחת האופציות העדיפות.
 
היצע מנועים מתקדם
דגם היטי מוצע לשיווק עם שלוש גרסאות מנועיות מתקדמות, הגרסה הבסיסית בעלת מנוע TSI בנזין בעל 4 צילנדרים בנפח של 1.2 ליטר המספק 105 כוח סוס, מומנט מרבי של 17.8 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 173 קמ"ש. גרסת המנוע הבסיסית משודכת לתיבת הילוכים רובוטית העלת מצמד כפול בעל שבעה יחסי העברה או לחילופין לתיבת הילוכים ידנית. גרסת הביניים כוללת מנוע TSI בנזין בעל 4 צילנדרים בנפח של 1.4 ליטר המספק 122 כוח סוס, מומנט מרבי של 20.3 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.6 שניות בלבד ומהירות מרבית 182 קמ"ש, מנוע זה משודך גם הוא לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה בלבד. הגרסה בעלת המנוע הבכיר ביותר הופסקה לשיווק עם השקת הדור השני של הדגם וכללה מנוע  TSI 1.8 ליטר בעל 4 צילנדרים המספק 153 כוח סוס, מומנט מרבי של 25.4 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 192 קמ"ש.
 
נתוני צריכת הדלק המשופרים
הדור השני של דגם היטי מצטרף לרשימת הדגמים של סקודה אשר עברו מהפכה משמעותית בכל הנוגע לצריכת הדלק. נתונים צריכת הדלק הרשמיים של היצרן בדגם ה-1.2 ליטר עומדים על כ-13.9 ק"מ לליטר בעת נסיעה עירונית, 18 ק"מ לליטר בעת נסיעה  בינעירונית וכ-16.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בדגם ה-1.4 ליטר עומדים נתוני היצרן הרשמיים על כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית וכ-15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק בשתי גרסאות המנוע גבוה יותר במידת מה ועומדת על כ-13 ק"מ לליטר לערך בממוצע בנסיעה רגועה משולבת. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לתיבת ההילוכים המתקדמת אשר יוצרת העברה מתוזמנת של הילוכים ולמערכת העצור וסע שתפקידה הוא לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך ליצור חסכון אפקטיבי בצריכת הדלק.
 
איכות הנסיעה בדגם היטי
כבר עם התנעתו של דגם היטי ניתן להבין כי מדובר ברכב שקט וחזק אשר מושך בצורה אופטימלית כל סל"ד ומתפקד למופת בכל תנאי הכביש, תיבת ההילוכים עושה גם היא את עבודתה נאמנה, משלבת הילוכים בצורה מתוזמנת ואיכותית להפליא ופעולה משותפת של יחידת המנוע עם תיבת ההילוכים יוצרת הספקה מצוינת של כוח זמין בכל מצבי הנהיגה לרבות בעת עקיפה , עליה ו/או עומס כלשהו עמו מתמודד הרכב. מלבד איכותו הגבוה של יחידת המנוע מצטיינים גם הבלמים אשר נענים ביתר שאת לכל לחיצה על דוושת הבלם ללא כל שיהוי או תחושת איבוד שליטה שמאפיינת ג'יפונים רבים. איכות נסיעה בתנאי שטח היא החיסרון הפעוט עמו מתמודד דגם היטי שכן על אף זוויות המרכב הנאות באופן יחסי, הוא אינו מסוגל לבצע נסיעות שטח קשות אם כי מתמודד הוא יפה עם שבילי עפר פשוטים ומישוריים.
 
שפת עיצוב חיצוני חדישה
הדור השני של דגם היטי עוצב בהתאם לשפת העיצוב החדשה של סקודה אשר משתקפת בעיקר בחזית הרכב על ידי הוספתם של פנסי חזית זוויתיים המשולבים בפנסי הערפל הממוקמים בפינות הפגוש הקדמי, יחד יוצרים הם את מבנה התאורה האופייני לכלל רכבי החברה- מבנה של תלתן בעל ארבע עלים. חזית הרכב זכתה לעיצוב אופקי יותר הכוללת תוספת קדמית בולטת המקנה לרכב מראה מכובד ויוקרתי יותר, הפגוש התחתון כולל לוח מיגון מרשים ביופיו בצבע כסוף בוהק המשתלב היטב עם מראות הצד הכסופות. חלקו האחורי של דגם היטי עוצב מחדש לחלוטין וזכה לדלת עורפית ייחודית בעלת פנסים בולטים בתוצרת האות C המעניק מראה כללי מרשים ביותר.
 
עיצוב פרקטי של תא הנוסעים
כבר עם הכניסה אל תוך תא הנוסעים של סקודה יטי מתקבלת תחושה אוורירית ומרווחת במיוחד הודות לרכיבי הצד האנכיים וחלונות הרכב הגדולים מהרגיל אשר מכניסים אל תוך תא הנוסעים הרבה אור וגודל. ישיבה במושבי הרכב הקדמיים או לחילופין בספסל הנוסיעם האחורי, נחשבת לנוחה במיוחד ומאפשרת מרווח ברכיים גדול מאוד, מהגדולים ביותר בקטגוריה. קונסולת נהנג גדולה ונקייה מאוד, כוללת מתגי תפעול ספורים המקלים מאוד על תפעול המערכות השונות של הרכב ובמרכזה מסך מגע גדול המאפשר שליטה מלאה במערכת השמע ובדיבורית הבלוטוס. נפח תא המטען העומד על 321 ליטר, ניתן להגדלה משמעותית לכ-1,485 על ידי קיפול שורת המושבים האחורית.
 
בטיחות כאלמנט מוביל
בדומה ליתר דגמי סקודה, כך גם דגם היטי נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר בקטגוריית הג'יפונים, הוא זכה לציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP, וכמו כן הוא מאובזר בשלל אביזרים ותוספות אקטיביות שנועדו לשפר את בטחון הנהג והנוסעים לרבות מערך בן 7 כריות אויר מתקדם (הגרסה הבכירה מציעה 9 כריות אויר), מרכב קשיח ברמת איכות גבוה מהרגיל, מערכת בקרת יציבות, מערכת בקרת גלישה במורד, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכות שונות לזיהוי סטייה מנתיב ועוד שלל תוספות יעודיות שתפקידן לשפר ולהטיב את רמת הבטיחות בעת נסיעה.
 
למי מתאים דגם היטי?
דגם היטי מציג את שילוב המושלם שבין עיצוב ייחודי ופרקטי במיוחד, איכות נסיעה ברמה גבוה הן בכביש והן בנסיעות שטח קלות, רמת אבזור עשירה, רמת בטיחות משמעותית וטובה וכמובן, תג מחיר אטרקטיבי אשר הופך אותו לאחד הדגמים המועדפים ביותר מבין הדגמים המשתייכים לקטגוריה. לאור כלל יתרונות אלה נחשב היטי למתאים במיוחד לקהלי יעד מגוונים לרבות משפחות הנדרשות לרכב גדול המספק מקום רב לאחסון ולחיסכון ממשי בצריכת הדלק, כמו כן מתאים דגם היטי לחובבי השטח הקל, יחידים שאינם מעוניינים להתפשר על איכות נסיעה וביצועי כביש.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סקודה יטי, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יחיאל לוי
מעולו רכב שכף לינהוג בו ...   [המשך..]
איש שלג
סקודה יטי זו מכונית ממש ממש מצוינת.. Aמכונית נוחה מאוד, לדעתי מעוצבת בצורה יפה מאוד. Aהמנוע של הדגם שלי 1.4 בנזין ...   [המשך..]
הגדרות נגישות