ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

ניסאן

מחפש ניסאן חדשה?

השאר פרטים וקבל הצעת מחיר, דגמי nissan הם מהפופולריים ביותר בשוק הישראלי, לא משנה אם זה ג'וק או קשקאי, מיקרה או טידה, השאר את הפרטים שלך משמאל ונחזור אליך עם הצעת מחיר רלוונטית וכדאית או עם מידע לגבי מבצעים

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית ניסאן חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

ניסאן

Nissan
ניסאן
יפן 1983 מיקרה, ג'וק 9,872
Nissan

דגמי Nissan

היברידי/חשמלי

טנדר

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

מסחרי

ספורט

רכב מיני

ניסאן מוטורס
לא קשה למצוא על פני הכבישים בישראל רכבי ניסאן – הם נמצאים כמעט בכל מקום, בין אם זו המיקרה הקומפקטית, הג'וק הצעיר או הקשקאי האלגנטי. חברת ניסאן העולמית הכתירה את היבואן הישראלי כמצטיין לשנת 2010 מבין 40 מתחרים. התאהבתם לראשונה במכונית, משום שיש בה חיטובים שאין באף מכונית אחרת? אתם רוצים רכב כביש (ולא רכב שטח) שעדיין יסתכל גבוה מעל לפני הכביש על נהגים אחרים? כנראה שנלכדתם ברשת הג'וק, המילה האחרונה מבין החברה בתחום הרכב הפרטי. כדי לסבר את האוזן, אותו דירוג במקום הראשון של היבואן הישראלי ממקמים את רמת השירות כגבוהה ביותר בקרב לקוחות המותג, וכמובן את היקף המכירות בישראל לגבוהים ביותר, כשהחברה המשווקת בישראל היא חברת קרסו מוטורס.

Nissan- יצרנית רכבי האיכות
יצרנית הרכב היפנית Nissan הינה אחת מיצרניות הרכב הגדולות בארץ מולדתה, משווקת מספר גדול ביותר של דגמים בישראל ובעולם כולו אשר פונים לקהלי יעד שונים ומגוונים. מטה החברה שוכן בעיר יוקוהמה שביפן ולחברה מפעלים רבים בין היתר בהודו, מקסיקו, רוסיה, אנגליה, ספרד ועוד. כיום מהווה החברה חלק מתאגיד הרכב המאוחד רנו- ניסאן שנוצר כתוצאה משיתוף פעולה בין שתי יצרניות הרכב. חברת רנו מחזיקה כ- 43% ממניותיה של חברת Nissan ואילו היצרנית עצמה מחזיקה כ- 15% ממניותיה של חברת רנו. לאחר איחוד החברות, נחשבת החברה המאוחדת ליצרנית הרכב הרביעית בגודלה בעולם (Nissan לבדה נחשבה ליצרנית הרכב השישית בגודלה בעולם נכון לסקר נתוני המכירות שנערך בשנת 2012).

 
ראשית דרכה של החברה
ההיסטוריה של החברה מתחילה בשנת 1911, עת הוקמה חברת "קוואישינשה מוטורקאר וורקס" בטוקיו, יפן ועסקה בייצור רכבים בסייסים. בשנת 1914 הציגה החברה את הדגם הראשון פרי ייצורה אשר נקרא על שם ראשי התיבות של מייסד החברה- "DAT",  לאור הצלחתו של הדגם הראשון, בשנת 1925 שונה שם החברה ל-DAT. בשנת 1926 התמזגה חברת DAT עם יצרנית הרכב "ג'יטסויו ג'ידושה" מהעיר אוסקה ושמה של החברה המאוחדת הורכב מראשי התיבות של שמות שתי החברות " DATSON", אך לאור המשמעות השלילית של המילה "SON" ביפנית (שפירושה- הפסד), שונה שמה של החברה ל- DATSUN. בשנת 1931 הציגה חברת DATSUN את הדגם הראשון שייצרה- דגם בסיסי עם מנוע 900 סמ"ק. בשנת 1933 נערך שינוי אירגוני נוסף בחברה, שונה שמה של החברה ל"ג'ידושה סייזו" ומטה החברה עבר לעיר יוקוהמה. לאחר כשנה התמזגה החברה עם חברה נוספת שעסקה גם היא בייצור רכבים ששמה "ניהון-סאנגיו" (בקיצור "ני-סאן"). החברה מאוחדת קיבלה על עצמה את שמה של חברת ני-סאן, השם המוכר לנו עד היום. באותם ימים, בחרו יצרניות רכב יפניות רבות להיקשר בקשרים מסחריים עם חברות אירופאיות במטרה לצבור ידע, ניסיון וקידמה וכך עשתה גם חברת ניסאן. בשנת 1934 החלה החברה לעבוד עם יצרנית הרכב האנגלית- אוסטין, שיתוף פעולה זה הניב הצלחה יפה ושני דגמים איכותיים יוצרו- ה"אוסטין 7" וה"דאסטון 1000" שהתבסס על הפלטפורמה האיכותית של דגם ה-A50 של אוסטין.
 
תהליכים ותמורות בהתפתחות דגמי המותג
בשנת 1950 הציגה החברה לראשונה את הרכב הראשון פרי ייצורה העצמאי, ייצור שנמשך מספר שנים וזכה להצלחה יפה. בשנת 1967 השיקה החברה מנוע חדשני מתקדם שיוצר על ידה, בעל 4 צילנדרים וגל זיזים עליון והותקן בדגם הדאסטון 510, דגם חדשני במרכב סדאן שזכה להצלחה ניכרת בעיקר ביפן. בשנת 1970 הציגה החברה דגם נוסף שכלל גם הוא את המנוע החדשני, מדובר היה בדגם ספורטיבי שענה לשם  240Z. ה-240Z התאפיינה בעיצוב מוחצן ומרשים וביכולות נסיעה מתקדמות ביותר באופן שמיצב את החברה במקום של כבוד בתודעה הציבורית ובטבלאות אחוזי המכירות. בכל אותה העת המשיכו התהליכים האירגוניים במבנה החברה ובשנת 1966 התמזגה היא עם יצרנית הרכב פרינס, שיתוף פעולה שהביא לייצורן של רכבי הפאר סקייליין וגלוריה שזכו להצלחה בעיקר בארצות הברית.

דגמים נוספים שיוצרו על ידי החברה במרוצת השנים
עלייתה הגדולה של החברה ושיאה ההתפתחותי החל עת פרץ משבר הנפט הגדול בשנות השבעים, שכן מרבית הדגמים ששווקו על ידה היו דגמים קטני מימדים וחסכוניים למדי. הצלחתה הניכרת של החברה הביא לצמיחתה המאסיבית ומפעלים רבים הוקמו ברחבי העולם לרבות במקסיקו, ארצות הברית, אוסטרליה ובריטניה. הצלחתה הרבה של החברה לא האריכה ימים ובשנת 1990 נרשמו ירידות ניכרות באחוזי המכירות, התדרדרות חמורה זו הביא את החברה עד סף פשיטת רגל. ניסיונות רבים וממושכים לשיפור מצבה הכלכלי של החברה נעשו כל העת וכצעד אקטיבי שיביא להבראתה נמכרו בשנת 1999 מניות השליטה בחברה ליצרנית הרכב הצרפתית רנו. רנו החלה מצידה בפעולות שונות ובניהן מנויו של מנכ"ל מטעמה- מר קרלוס גוהן. גוהן, כחלק מפעילותו הרבה לשיפור מצבה של החברה יזם את "התוכנית לתחיית ניסאן", תוכנית שזכתה להצלחה אדירה וחברה החלה מייצרת, מחדשת ומשווקת רכבים ודגמים חדישים ובכך מגדילה משמעותית את הכנסות החברה. בזכות הצלחתו הרבה של מר גוהן צבר הוא אהדה והערכה רבה ביפן שנמשכה שנים רבות כשהשיא היה קבלת מדליית יפן בשנת 2004 מהקיסר אקיהיטו, פרס נדיר המוענק רק לאנשים שפועלם יוצא הדון השפיע השפעה ישירה על יפן כולה.

סוגי רכבים רבים המיוצרים על ידי החברה
הצלחתה הרבה של החברה אינה באה לידי ביטוי רק בייצור כלי רכב פרטיים, אחוזי מכירות גבוהים נרשמו גם במכירות של משאיות, רכבי מירוץ וספורט מוטורי ורכבים תעשייתיים שונים, כמו כן הורחבה פעילות החברה גם לתחומים אחרים לחלוטין עת רכשה היא את חברת הסלולרTU-KA והקימה מערך תפעולי מלא לתחום זה. בשנת 1958 הקימה החברה את NISMO- מערך ייעודי לייצור ושיפור של רכבי ספורט וספורט מוטורי שתפקידו היה ייצור של גרסאת ספורטיביות של דגמים קיימים ופיתוח של דגמי סורט חדישים. רכבי הספורט של החברה זכו להצלחה יפה גם בקרב תחרויות הספורט המוטורי כאמור וגם בשוק הרכבים הפרטי. בשנת 1989 התרחבה פעילות החברה, שהחלה בשיווק מאסיבי של רכבי יוקרה תחת המותג אינפיניטי בארצות הברית, מדינות אירופה ואף בישראל. בנוסף,  כיום נחשבת החברה לאחת מיצרניות המשאיות הגדולות ביותר בעולם, מדובר במשאיות איכות בגדלים ולמטרות שימוש מגוונות.

רכבי המותג בישראל
רכבי המותג הגיעו למחוזותינו בשלהי שנת 1994 על ידי יבואנית הרכב חברת קראסו מוטוס. תחילה שווקו בישראל מספר מצומצם למדיי של דגמים הכוללים את דגם האלמארה והסאני, דגמים אלה לא זכו לאהדת הקהל הישראלי ואחוזי המכירות לא הרקיעו שחקים. פריחתו של המותג בכבישי ישראל החלה עת החל שיווקו של דגם הטראנו האהוב שזכה להצלחה מסחררת בישראל ובעולם כולו. החל משנת 2005 היצע הדגמים ששיווקה החברה גדל במידה ניכרת ובהתאמה עלו גם אחוזי המכירות. כיום משווקת החברה מספר גדול של דגמים הפונים לקהל יעד מגוון, בקטגוריית רכבי המיני משווקת החברה את המייקרה האהובה, בעלת מנוע 1.2 ליטרים המספק 80 כוח סוס, המייקרה היא הרכב האולטימטיבי לנסיעה עירונית, היא קטנה חסכונית ונוחה לתמרון. בקטגוריית המשפחתיות, הציגה החברה את הטידה האיכותית המתהדרת במנוע 1.6 ליטרים המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית, הטידה משווקת גם בגרסת האצ'בק גדלה ומרווחת, מדובר במשפחתית נוחה עם תא מטען גדול לאיחסון רב ולנסיעה משפחתית מלאה. בקטגוריית הקורסאוברים מצליחה החברה עם דגמי הקשקאי החזק שבגרסתו הבכירה מגיע עם מנוע 2.0 ליטרים והג'וק האיכותי בעל מנוע 1.6 ליטרים ו117 כוח סוס שזכו לאהבתו הרבה של הקהל הישראלי. דגמי הקרוסאוברים של החברה הם גאוותה הגדולה, הם נחשבים לדגמים מוצלחים ואהובים ביותר בכביש הישראלי, הם מצויידים בתא מטען גדול מימדים, חסכוניים מאוד בדלק, מספקים ביצועי כביש ושטח מכובדים למדי ותג המחיר בו הם משווקים הוא אטרקטיבי ביותר.
ובקטגוריית הטנדרים הקשוחים משווקת החברה את הדגם הפטרול הקשוח ואת דגם הווינר שהצלחתם העיקרית היא דווקא בקרב השוק האמריקאי. 

שנות ה 2000 והפריצה הגדולה
לאחר שנים לא קלות בסוף המאה הקודמת נרכשה כאמור החברה על ידני תאגיד רנו הצרפתי ומשם קרנה של היצרנית פורח. החברה חזרה להיות חברה מובילה, ורווחית בעלת קו מוצרים ומכוניות מרשים החולש על סגמנטים רבים. ההתאוששות של המותג כסמל יפני בראשות מי שהובלי את מהפכת החברה מר קרלוס גוהן הפכו ביפן לחלק מהפולקלור ומהרוח היפנית דבר שהקנה גם לניסאן וגם לגוהן פרסים וכבוד רב ביפאן ומחוצה לה. כיום החברה מיצרת מנועים וכלי רכב במגוון עצום הכוללת מכוניות, רכבי 4x4 , משאיות מנועי סירות ואוניות וכמובן חטיבת שיפורי הקצה של ניסן ה NISMO.

לניסאן היצע מרשים בכל הסגמנטים
אחד הנצחונות הגדולים של Nissan בדומה ליצרניות הגדולות בעולם הוא לעמיד היצע רכבים גדול ועשיר הכולל דגמים רבים בכל הסגמנטים וגם להיות תחרותי בהם.
נכון לשנת 2016 זהו היצע הרכבים שהיצרן והיבואן משווקים בישראל לפי קבוצות משפחות:  ניסאן
בקטגורית המיני - מיקרה, משפחתיות קטנות - אלמרה, גיפים עירוניים - גוק, קשקאי ואקסטריל, בקטגורית המנהלים - אלטימה ומקסימה, טנדרים - נבארה בקטגוריה הירוקה יש את הליף ובקטגורית הספורט שהיא קטגוריה בפני עצמה יש את הניסאן  370Z וה GTR האגדית.

ה"ג'וק" שתפס מאות בעלים מאושרים
בעיצוב המאתגר שרכב הג'וק תפס לעצמו, לרכב הזה יש בהחלט נוכחות על הכביש, והוא יכול לשמש כתחליף לרכב המשפחתי הממוצע, בעיקר לנסיעות עירוניות, או לפחות על פני הכבישים. המראה הגבוה שלו עלול להטעות – לא מדובר פה ברכב שטח, אלא ברכב 1,600 סמ"ק ללא מערכת היגוי 4X4. בכל זאת, גם את הג'וק של שנת 2012 ניתן למצוא במגרשי הליסינג, אחרי שכבר עשו קילומטראז' מסוים.

דגמים נמכרים ביותר מבית החברה
בישראל נמכרים לא מעט דגמי Nissan : ברובד הרכבים הקטנים: המיקרה וה-NOTE, בגרסת הביניים – הג'וק כמובן וגם הטידה, המשפחתית שמחליפה את האלאמרה – וגם היא בשטח השכרת ומכירת רכב. המורנו הוא רכב שמיועד לא רק לשטח, מדובר ברכב פאר גבוה שמשלב את הנוחות ביחד עם השטח. לקינוח, לאוהבי איכות הסביבה יש אפשרות למצוא את ה- nv200, הרכב הקליל החשמלי. באותה נשימה חשוב להזכיר מספר דגמים שנמכרים טוב גם בשוק רכבי היד השניה והוא קשקאי הניסאן מיקרה והטידה.

ליסינג פרטי פיתרון למימון רכב
ליסינג פרטי הוא השיטה הנוחה יותר לרכישת רכב בזמן שאין את כל המזומנים ביד. במגרשי הליסינג מככבת בעיקר מכונית המיקרה הקטנה והידידותית, אשר מועדפת על ידי צעירים רבים ונהגים ותיקים כאחד. באופן כללי רכבי ניסאן הם הצלחה בשוק הליסינג גם כמכוניות חדשות וגם בשוק היד השניה בגלל הפעילות המסיבית והטובה שעושים בקרסו בשני תחומים אלוץ

 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות