ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ניסאן ג'וק

image Nissan
מחיר משוער: החל מ 127,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.8
יתרונות חסרונות
חזקה תא מטען קטן
היגוי מעולה עיצוב חיצוני
נוחה מושבים אחוריים צפופים
ניסאן ג
ניסאן ג
ניסאן ג
ניסאן ג
ניסאן ג
ניסאן גוק
ניסאן ג'וק- המיני-קרוסאובר המובילה בקטגוריה
במשך שנים ארוכות סבלו הרכבים מבית היוצר של יצרנית הרכב ניסאן מאפרוריות מסוימת אשר באה לידי ביטוי בייצורם של רכבים מונוטונים ללא ייחוד כלשהו, בשנת 2010 הציגה החברה לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה את דגם הג'וק אשר היווה ניגוד מושלם לתדמית האפרורית שדבקה ברכבי החברה. דגם הג'וק הינו רכב עירוני קטן וגבוה בעל עיצוב חיצוני מרהיב צעיר ומושך את העין, עיצוב אשר ממשיך ישירות אל תוך תא נוסעים אשר נחשב למעוצב בצורה פרקטית ונוחה למדי. מלבד היתרון העיצובי משלב דגם הג'וק יתרונות רבים כמו מנוע חזק, ביצועי כביש נאים למדי וצריכת דלק חסכונית ונאה. דגם הג'וק נחשב לסנונית הראשונה של קטגוריית הקרוסוברים הקטנים, קטגוריה אשר הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות ולעיתים נידמה שהיא מאיימת על קטגורית המשפחתיות החזקה. דגם הג'וק זכה להצלחה כבירה בארץ ובעולם ונחשב לתשובה הראויה ביותר לדגמים מובילים כמו הסוזוקי קרוסאובר, אופל מוקה, סקודה יטי, השברולט טראקס ועוד. בשלהי שנת 2015 הגיע לישראל הגרסה המחודשת והמשודרגת של דגם הג'וק אשר כולל שורה של שינויים לרבות שינויים עיצוביים, אבזור חדיש, בטיחות מירבית וחיסכון איכותי בצריכת הדלק.
 
היצע מנועים ומכאניקה איכותית
בניגוד לעיצוב המתקדם והססגוני, יחידת ההנעה של דגם הג'וק נחשבת לבסיסית ונשארה ללא שינוי במסגרת העדכון האחרון, מדובר במנוע 1.6 ליטר המספק 117 כוח סוס ומומנט מרבי  של 16.1 קג"מ המציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.5 שניות בלבד ומהירות מירבית של 170 קמ"ש.
המנוע  משודך לתיבת הילוכים רציפה אוטומטית המספקת כוח זמין ושווה לכל ארבעת הגלגלים. באירופה משווק דגם הג'וק עם יחידה מנועית נוספת בנפח של  1.2 טורבו המספק 115 כוח סוס אך הוא מוצע בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בלבד,  נתון אשר מונע בשלב זה את הגעתו לישראל.
 
ביצועי כביש איכותיים ונעימים
היחידה המנועית של דגם הג'וק מציגה רצועת כוח צרה המתקבלת בעיקר בטורים גבוהים ויוצרת לעיתים תחושת אטיות מסויימת בעיקר כאשר מדובר במצב "אקו" אשר הופך את תגובות המנוע לחלשות ואיטיות יותר. מעבר המנוע למצב "ספורט" המצריך שילוב כפול שנעשה  דרך בורר מצבי הנהיגה,  מייצר מעט יותר כוח, אך דורש בהחלט רגל כבדה על דוושת הגז במטרה לשמור על מהירות נסיעה גבוה בזמן נסיעה מאומצת. בנהיגה בג'וק נחשבת לנוחה למדי, שדה הראייה גבוה ומאפשר לנהג נסיעה נוחה ועם אופק ראיה רחב ביותר,  בידוד הרעשים איכותי ביותר ומונע מיושבי הרכב את רעשי פעולת המנוע, רעשי ומהמורות הדרך ורעשי הרוח. המתלים עברו מלאכת עדכון ושיפור בדור החדש באופן המשפר במידה ניכרת את נוחות הנסיעה לעומת הדגם הקודם.  צמיגים הרכב הרחבים בעלי חתך נמוך מסייעים, גם הם, לתחושת היציבות וביטחון בזמן נסיעה, אך אינם פוגמים הם בתחושת הדינמיות והתנהגות הכביש הצפויה והמאוזנת. גם כאשר מדובר בנסיעת שטח מציג הג'וק יכולות יפות למדי ועוצמתו הרבה בשילוב עם המתלים הנוקשים יוצרים חווית נהיגה נהדרת.
 
צריכת דלק אטרקטיבית
נתוני היצרן הרשמיים בכל הנוגע לצריכת הדלק הממוצעת של דגם הג'וק עומדים על 15.8 ק"מ לליטר לדגם בעל תיבת ההילוכים הרציפה. בפועל, בנסיעה משולבת רגועה צריכת הדלק מעט גבוה יותר ועומדת בממוצע על 12 ק"מ לליטר. נתונים איכותיים אלה מתקבלים הודות לשיפור המשמעותי שהוכנס בתיבת ההילוכים המכונן להעברת הילוכים רציפה ללא השהיה וצריכת אנרגיה מיותרת ובכך נחסכת משמעותית צריכת הדלק. בהשוואה למתחרותיה הבולטות לקטגוריה מצוי דגם הג'וק במקום ממוצע וסביר למדי בין הסוזוקי קרוסאובר לשברולט טראקס.
 
עיצוב צעיר ומושך את העין
דגם הג'וק מציג עיצוב חיצוני בולט, שונה, צעיר וססגוני המשלב אלמנטים מיוחדים כמו זוויות מעוקלות, גובה נוח לכניסה לרכב ובסיס גלגלים רחב למדי המשדר יציבות רבה על הכביש. עיקר השינויים והשדרוגים שנעשו במסגרת עדכון הגרסה שעשתה בשנת 2015 נוגעים לעיצוב ומתייחסים לעיצוב חזית הרכב המרמזת על הסגנון הספורטיבי ומשתלבת בצורה אופטימלית עם פנסי הקסנון החדשים שהתווספו. הפגוש הקידמי הוחלף בפגוש מעוקל המשתלב היטב עם תאורת הלד, בתי הגלגלים התפוחים מתאימים היטב לגלגלי המגנזיום המוגדלים והרכב הוצע לשיווק בצבעים מטאלים חדשים וצעירים המתכתבים היטב עם המראה הכללי שזועק קידמה וספורטיביות.
 
תא נוסעים מעוצב ופרקטי
עיצובו של תא הנוסעים מהווה המשך ישיר של הקו העיצובי הצעיר והשובב, איכות החומרים סביר למדי, מרווח הפנים נוח ביותר בעיקר ככל שמדובר במושב הקדמי, המושב האחורי צפוף אך מאפשר ישיבה סביר לשני מבוגרים, גם כאשר מדובר בנסיעה ארוכה לאורך זמן. הקונסולה המרכזית גדולה וברורה במרכזה ממוקם מסך מרכזי גדול ושימושי. אזור ידית ההילוכים הצבוע בצבע כסף (או בורדו בגרסאות הבכירות) משתלב היטב עם שלל החיפויים הקיימים בדלתות הקדמיות ובלוח המחוונים. תא המטען, שגודלו הקטן נחשב לחיסרון משמעותי בדור היוצא, עבר עידכון והגדלה מ204 ליטר בלבד ל354 ליטר שימושיים הכולל שלל פתרונות אחסון.
 
רמות אבזור איכותיות
דגם הג'וק משווק בכ- 3 רמות שונות של אבזור, אשר זכו לשמות Acenta, Tekna ו – Tenka Private Design. גרסת הבסיס ה-, Acenta משווקת עם רשימה יפה של  אבזרים לרבות דיבורית בלוטות', מערכת אקלים, חישוקים קלים ועוד. שתי רמות האבזור הבכירות יותר משווקת עם אבזור רב יותר מהקובל בקטגוריה וכוללת, בין היתר, מסך מולטימדיה גדול מימדים, חלון שמש פנורמי, ריפודי עור יוקרתיים, מערכת חימום מושבים מלפנים, מצלמות רוורס, כניסה ללא מפתח פיזי ועוד. רמות האיבזור הבכירות נחשבות לאטרקטיביות וכדאיות בעיקר לאור מחירן האטרקטיבי.
 
רמת בטיחות גבוה למדי
כלל הדגמים החדשים של יצרנית הרכב ניסאן מצטיינים ברמת בטיחות הנסיעה הגבוה שלהם, כך גם דגם הג'וק הועמד בשלל מבחני הריסוק על פי התקן האירופאי המחמיר של EuroNcap וזכה לציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות,  ולציונים יפים בשלל מבחנים לרבות במבחן השמירה על מבוגרים בו קיבל הגו'ק 87%, במבחן השמירה על ילדים 81% ועוד. בנוסף מתהדר דגם ג'וק ברמת אבזור בטיחות גבוה ביותר אשר כוללת, בין היתר, מערך מתקדם בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולן, מערכת עזר לבלימה, בקרת יציבות, מערכת חיישני לחץ אויר בגלגלים, מצלמת רוורס, ועוד.
 
יתרונותיו הברורים של דגם הג'וק
ניסאן ג'וק הינה מכונית ייחודית, שונה מהמכוניות בנוף המקומי, עיצובה המרהיב מעלה מיד חיוך ויוצר רושם צעיר, עדכני ומודכני, יתרוניותיה הרבים לא מסתיימים בעיצוב וחולשים גם על היחידה המנועית ועל הפן המכאני ששילובם יוצר ביצועי כביש נאים לכל הדעות. ייתרון משמעותי נוסף של דגם הג'וק הוא בתג המחיר שלה אשר נע בין  127,990 ש"ח לגרסת 1.6 ל' Acenta, ועד 139,990 ש"ח לגרסת 1.6 ל'   Tenka Private Designהבכירה. ייתרונות בולטים אלה הופכים את דגם הג'וק לאופציה אטרקטיבית למדי במיוחד בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות הסיטרואן קקטוס, סקודה יטי, רנו קפצור, אופל מוקה ועוד. דגם הג'וק מתאים לקהלי יעד מגוונים, החל ממשפחות הנדרשות לרכב בטיחותי ולמקום רב לאחסון, דרך יחידים המחפשים אחר רכב המשלב ביצועי כביש ושטח ועד לצעירים המעוניינים ברכב חסכוני אך מעוצב ונוח לנהיגה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ניסאן ג'וק, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אתי ליאון
שלום Aהאם יש למישהו נוסף כאבי גב מהמושב של הנהג עשרות בדיקות עשיתי בכל רכב אחר הכל בסדר וברכב הזה אחרי כמה דקות נהיג ...   [המשך..]
מוטי
יש לי את הגרסה הידנית עם מנוע 1.6. המכונית הזו נוחה מאוד, אני מאוד אוהב את העיצוב בתוך הרכב וגם מבחוץ למרות שאני יודע שה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות