ניסאן ג'וק, הקרוסאובר התמים של היצרנית היפנית, עובר תפנית והסבה לרכב מרוץ. ניסאן ג'וק R2.0 כך נקראת מפלצת גורסת האספלט החדש של
ניסאן. הניסאן ג'וק R2.0 מכילה בקרביה לא פחות מ 600 כוחות סוס ומחירה יהיה זהה למחיר של מכוניות העל- למעלה מ 600,000 דולר. לצערנו, רק 17 יחידות מיצירת המופת הזו תייצר ניסאן.
ניסאן ג'וק עם 600 כוחות סוס
ג'וק ארסי
ניסאן ג'וק R2.0 ראה אור לראשונה בפסטיבל המהירות בגודווד. האירוע קרב לפני כחודש ושמה השתתף הג'וק הארסי בכמה מתחרויות הספרינט. ה R2.0 נשען בבסיסו על אותה פלטפורמה שמכילה ה
ניסאן GT-R, רק במרכב קצר יותר. הג'וק מעגן בתוכו אבזור שמתאים יותר לסרטי מהיר ועצבני, אבל בהחלט "יושבים" עליו בשלמות. הקיט החדש של הג'וק קרב הזה, כולל חישוקי סגסוגת מושחרים, הגדולים ממוצע חישוקי הג'וקים המוכרים, צמיגי מרוצים רחבים ובודי-קיט שלם של אגרסיביות.
מתחת למחושים
מתחת למכסה מנוע, נח לו בשקט- עד הרגע שלוחצים על דוושת הדלק- מנוע של ניסאן GT-R Nismo. מה זה אומר- בלוק מנוע עם שישה צילינדרים, בנפח 3.8 ליטר, שמשחרר קדימה 600 כוחות סוס ו67 קג"מ. כל הפלא הזה משודך היטב לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בת 6 מהירויות המועברים ידנית דרך גלגל ההגה. אמנם לא נמסרו ביצועי ה R2.0, אך אפשר להסיק על פי הנתונים של ה GT-R Nismo, כי הג'וק יזנק מ-0 ל-100 קמ"ש בקצת פחות מ 3.7 שניות עם הגבלת מהירות אלקטרונית ל 267 קמ"ש.
מבוסס על פלטפורמת ניסמו של ה GT-R
הפלא ופלא
על יצירת המופת הזו מופקדת לא אחרת מחטיבת Nismo של המותג היפני, שתבצע סדרה של שיפורים בג'וק על מנת שיוכל להשתלט על העוצמה הלא מרוסנת שהוא מכיל. ככל הנראה הייצור יתחיל במהלך 2016, וכמו שהוזכר מקודם- לצערנו רק 17 יחידות ייראו אור.