ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מקסימה

image Nissan
מחיר משוער: החל מ 239,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 9.3
יתרונות חסרונות
יוקרה .
מחיר .
איכות חומרים .
 מקסימה
 מקסימה
 מקסימה
 מקסימה
 מקסימה
ניסאן מקסימה
ספינת הדגל של ניסאן- המקסימה
ניסאן מקסימה, מכונית הסדאן הגדולה ביותר בהיצע המכוניות של היצרנית, מיוצרת בארצות הברית ומותאמת לקהל הנהגים האמריקאי, נחשבת מזה שנים רבות לרכב פרימיום איכותי ומוביל המספק נסיעה חלקה, נוחה ובטיחותית במיוחד. בשלהי שנת 2015 הציגה ניסאן את הדור החדש של המקסימה אשר שונה בתכלית מהדור היוצא הן מבחינה עיצובית, הן מבחינת רשימת האבזור המוצעת והן מבחינה מכאנית. מידותיה המקסימה השתנו לחלוטין, היא התארכה בכ-5.6 ס"מ וגובה ירד בכ-3.3 ס"מ אך בסיס הגלגלים והרוחב הכללי נותר זהה לדגם היוצא, בפן המכאני יחידת ההנעה נותרה זהה ליחידה הקודמת אך הוכנסו בה שיפורים מינורים אשר תורמים לביצועי הכביש משמעותית והופכים אותם לעוצמתיים באופן המספק לנהג את רמת האנדרנלין הגובה לה הוא נזקק. בכל הנוגע לפן העיצובי נעשתה מלאכת מחשבת מקיפה ומשמעותית אשר הפכה אותה לרכב שרירי ובולט יותר על פני הכביש, כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.
 
יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
בחרטומה של דגם המקסימה מצויה יחידה מנועית עוצמתית ומרהיבה בגודלה וביכולותיה, מדובר על מנוע V6 אטמוספרי בנפח אדיר של כ- 3.5 ליטר המספק כ-300 כוח סוס כבר ב-6,400 סל"ד אשר הינם כ-10 כוחות סוס יותר מבעבר ומומנט מירבי של כ-36 קמ"ג המתקבלים ב-4,400 סל"ד. על פי הצהרת היצרן היחידה המנועית זכתה לשדרוג מקיף אשר כולל החלפה וחידוש של למעלה מ-60% מרכיבי המנוע, כך שניתן לומר שמדובר במנוע מחודש ומשודרג בהחלט. יחידת המנוע העוצמתית משודכת לתיבת הילוכים רציפה או טיפטרוניק חדישה ומתקדמת מסוג CVT XTRONIC שמטרותיה העיקריות הן שיפור משמעותי בביצועי הכביש וחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק. המנוע העוצמתי במיוחד בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת מספקים כושר האצה יוצא דופן מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.9 שניות בלבד, נתון חסר תקדים בהשוואה למכוניות בסדר גודל מסוג זה.

התנהגות כביש ונוחות נסיעה
חווית הנסיעה בניסאן מקסימה מתחילה כבר עם הכניסה למושב הנהג וההתנעה החשמלית המתבצעת על ידי לחיצת כפתור פשוטה בלבד, עם תחילת הנסיעה מורגשת עוצמתו הרבה והשקטה של המנוע אשר באה לידי ביטוי בזמינות כוח גבוה במיוחד המתקבלת בזמן קצר ובסל"ד נמוך באופן יחסי למתחרותיה לקטגוריה. התנהגות הכביש טובה ורגועה במיוחד, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עירונית רגילה, כיול המתלים רך במידה רבה באופן הגורם לתחושה קופצנית במידת מה בין מהמורות הכביש הרבות, אך אינו פוגם בתחושת השליטה של הנהג על גבי הכביש. ההגה קל ודינמי, באופן המותאם הן לנסיעות עירוניות הדורשות יכולות תמרון גבוהות והן נסיעות בינעירוניות הדורשות יכולות תאוצה גבוהות.

צריכת דלק משופרת
על פי נתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק הממוצעת של דגם המקסימה עומדת על כ-10.6 ק"מ לליטר, בפועל צריכת הדלק גבוה במידת מה ועומדת על כ-8 ק"מ לליטר בממוצע לערך בנסיעה משולבת, אך עדיין לאור גודלו הרב של המנוע V6 העוצמתי, מדובר בנתון מדהים. נתוני צריכת דלק משופרים אלה מתקבלים הודות להפחתה הניכרת שנעשתה במשקלו של הרכב המאפשרת למנוע לבצע את פעולתו ללא צריכה מוגברת של אנרגיה ולתיבת ההילוכים המתוזמנת אשר מכוילת להעברה מידית של הילוכים בהתאם למהירות הרכב וללא משיכה מיותרת של ההילוך, דבר אשר ידוע כיוצר צרכיה מוגברת של דלק.
 
עיצוב חיצוני חדיש ומרשים
עיקר השינויים שהוכנסו בדור החדש של דגם המקסימה הינם בכל הנוגע לעיצוב החיצוני אשר מציג מראה כללי מרשים ביותר, אלגנטי ועוצמתי יותר מבעבר כיאה לרכב פרימיום של ממש, קידמת הרכב המרשימה זכתה לכונס אויר גדול במיוחד בפגוש הקדמי, עיקול בצורת וי מרשים על מכסה המנוע, יחידות תאורה מתקדמות צרות ומודרניות, בתי גלגלים תפוחים וקורת C אשר יוצרת מראה זורם וספורטיבי במידת מה. בצידיי הרכב הוכנסו בלטי זרימה חרוצים וארוכים המשתפלים לכיוון קידמת הרכב המשתלבים בצורה אופטימלית עם הקו הממוקם בגג הקשתי אשר גולש לקדמת הרכב ולחלקו האחורי. חלונות הרכב הכהים משלימים את המראה היוקרתי שיוצרות דלתות הרכב הרחבות בעלות ידיות הניקל . מכסה תא המטען המעובה כולל שלל אלמנטים עיצוביים לרבות פנל ניקל מרשים, פנסי צד מהודרים, פגוש אגרסיבי ועוצמתי בתחתית ושני מפלטים עוצמתיים ומרשימים.
 
תא נוסעים בהנדסת אנוש גבוה
תא הנוסעים מעוצב בצורה קלאסית ויוקרתית, הפאנל הקידמי רחב המימדים והשטוח בצורה מרהיבה, עשוי מגומי איכותי בצבע שחור בוהק, במרכזו ממוקם צג מולטימדיה גדול ואיכותי בקרת ניסאן קונקט SM. מסגרת הקונסולה המרכזית משולבת בפתחי איוורור מתקדמים ופאנל ייחודי ייעודי למערכת בקרת האקלים. מערכת השמע ממוקמת על גבי משטח עץ מהגוני מרהיב ביופיו המתכתב באופן מושלם עם ידית ההילוכים בעלת עיטורי הכרום ועור. לוח השעונים האנלוגי מציג נתונים בצבעוניות ייחודית וכולל שלושה גלילים בנוסף לצג הדיגיטאלי המעניקים לו מראה ספורטיבי. מושבי העור החשמליים מרווחים ונוחים לישיבה ממושכת משתלבים היטב עם תקרת הסאנרוף המרשימה ועם הדלתות המהודרות. תא המטען גדול ומרווח ביחס למתחרותיה לקטגוריה ומספק 405 ליטרים עם שלל פתרונות אחסון יעילים ונוחים לשימוש.
 
חבילת אבזור נדיבה
דגם המקסימה משווק בישראל עם רשימת אבזור ארוכה ומפרגנת אשר כוללת שלל אביזרים ייחודיים שנועדו לשפר את חווית הנסיעה ולהפוך אותה למהנה ונוחה יותר, בין שלל האביזרים השונים ניתן למצוא את גג השמש הכפול (Dual Moonroof), הגה מתחמם בעלת טכנולוגית כיוונון חשמלית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת פתחי איוורור במושב האחורי, מאטות צד חמליות המתכווננות חשמלית וכוללות מערכת איתות וכיוונון אוטומטי כלפי מטה בזמן נסיעה ברוורס, חישוקי אלומניום בפורטיבים בקוטר של 18 אינץ', ריפודי עור פרימיום מתקדמים, מערכת שמע בעלת 9 רמקולים, שלל גימורי עץ, פנסי לד מתקדמים ועוד.

בטיחות כערך מוביל
בשנים האחרונות עברו שלל רכבי ניסאן מהפכה בטיחותית משמעותית, במסגרתה שופר תחום הבטיחות של ככל הרכבים והמקסימה בינהם, במסגרת שיפור זה הוכנסו שלל תוספות ייעודיות לרבות מערך מתקדם בין 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולן, עוגני בטיחות לכסאות ילדים, מערכות בטיחות כמו ABS, EBD, ESP ועוד. ציוני מבחני הבטיחות של דגם המקסימה טרם פורסמו אך כיאה לכלל מכוניות החברה צפויים הם לעמוד בסטנדרטים הגבוהים.
 
למי מתאימה דגם המקסימה?
דגם המקסימה נחשבת לספינת הדגל של ניסאן ולא בכדי, שכן מדובר ברכב איכותי וגדול מימדים אשר מציג את השילוב המושלם בין איכות, עיצוב, עוצמה וביצועי כביש מרהיבים עם תג מחיר אטרקטיבי אשר מתחיל מ-240 אלף ₪ לדגם הבסיסי. יתרונות בולטים אלה הופכים את דגם המקסימה למושלם לציבור המנהלים, חובבי האיכות הגבוה והנסיעה האיכותית אשר אינם מעוניינים להתפשר על רכב בטיחותי וייחודי כיאה לרכבי מנהלים של ממש. בנוסף מתאים דגם המקסימה למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון או ליחדים אשר אינם מעוניינים להתפשר על פחות מהרכב הטוב ביותר שכן המקסימה מציגה את קדמת טכנולוגית הרכב העולמית וכוללת שלל תוספות וחידושים מהשורה הראשונה. במבחני דרך רבים הודגשו יתרונותיה הרבים של דגם המקסימה ובהתאם מצויים אחוזי המכירות בצמרת טבלת המכוניות הנמכרות מזה שנים אחדות ובעיקר ככל שמדובר בדגם האחרון שהושק על ידי החברה לאחרונה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מקסימה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות