ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ב.מ.וו X1

image BMW
מחיר משוער: החל מ 219,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק3 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.9
יתרונות חסרונות
מנוע ראות אחורית
איבזור מיתלים
נוחות עיצוב חיצוני
ב.מ.וו X1
ב.מ.וו X1
ב.מ.וו X1
ב.מ.וו X1
ב.מ.וו X1
BMW X1
ב.מ.וו X1- רכב פרימיום לקהל הרחב
יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו היתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל והביקוש האדיר בקרב קטגוריית רכבי הקרוסאובר ההולכת ומתחזקת והיתה היא הראשונה להביאה גם אל סגמנט מכוניות הפרימיום עם השקת דגמי ה-X5 וה-X3 שהושקו אי שם בשנת 1999. דגם ה- ב.מ.וו X1 נחשב לדור ההמשך ולאח הקטן של הקרוסוברים הותיקים מבית היוצר של יצרנית רכבי הפאר ב.מ.וו, הוא הושק בשנת 2009 וכבר באותה שנה זכה להצלחה וביקוש אדירים, שכן הוא פונה לקהל יעד עממי יותר שאינו מעוניין להתפשר על הניכוח והיכולות של רכבי הפרימיום. הדור השני והמשופר של דגם ה- X1 הגיע לישראל בסוף שנת 2015 והציג פלטפורמה חדשנית הקיימת בסדרה 3 של רכבי החברה ומבוססת על הנעה קידמית חדשנית, עיצוב מעודן ואופנתי, מרווח שימושי ונוח, תנוחת ישיבה גבוה, מקום רב לאחסון ותג מחיר אטרקטיבי למדי אשר הופך את דגם ה- X1 למתחרה ראוי לדגמי אודי Q3, מרצדס GLA ועוד.
 
יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
בקדמת הרכב שוכן המנוע האיכותי והחזק אשר מציג נפח הנעמד על 2.0 ליטר בנזין בעל מדגשים כפולים ו-4 צילנדרים טורבו המספק 192 כוח סוס בכ-5,000 סל"ד ו28.6 קמ"ג כבר ב-1,250 סל"ד. המנוע האיכותי משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית- טיפטרוניק בעלת בקרת אופי נהיגה מתקדם ECO- COMFORT-SPORT  הייעודית להנעה קידמית המשדרת את כוחו של המנוע ישירות אל צמיגי הברידג'סטון פונזה המתקדמים אשר יוצרים חווית נסיעה אחרת, מרגשת ועוצמתית במיוחד.  המנוע החזק מציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.7 שניות בלבד ומהירות מירבית של 225 קמ"ש. לחיצה על דוושת הגז מציגה זריזות וחוזק רב ללא היסוס או השהייה מיותרת.
 
צריכת דלק צפויה אך משופרת
הדור החדש של דגם ה- X1 מציג בין יתר השיפורים שלו, שיפור משמעותי ביותר בכל הנוגע לצריכת הדלק הממוצעת, הנתונים המשופרים מתקבלים הודות להפחתה המשמעותי במשקלו של הרכב ולתיבת ההילוכים המתוזמנת אשר מביאה לחיסכון אפקטיבי בצריכת האנרגיה למנוע. על פי נתוני היצרן צריכת הדלק הממוצעת עומדת  על כ- 13.6  ק"מ לליטר,  בפועל בנסיעה מתונה משולבת עומדת צריכת הדלק על 13.1 ק"מ לליטר לערך במצב ECO ואילו במצב SPORT בכבישים פתלתלים עומדת צריכת הדלק על 7.8 ק"מ לליטר לערך. נתון נוסף המשפיע במידה משמעותית על צריכת הדלק הוא מערכת ה"עצור וסע" המתקדמת המותקנת בו שתפקידה לדומם את פעילות המנוע בעת עצירה הרכב ובכך חוסך הוא צריכה מיותרת של אנרגיה זמינה.
 
ביצועי כביש מרשימים
נסיעה בדגם ה- X1 הינה חוויה של ממש, ההגה חד ומדוייק להפליא, המנוע מעניק תחושה תזזיתית וזריזה המאפשרת נסיעה נינוחה ומוגבהת עם זוית ראיה גבוה ובטוחה למדי וכמו כן עבודת הילוכים חלקה ללא השהייה מיותרת. מעבר למצב נסיעת SPORT משפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה, היא הופכת מהירה ותזזיתית יותר, זוויות הגלגול משתפרות ויכולת ההאצה מתחדדת להפליא. נסיעה במצב  comfort המותאמת בעיקר לנסיעה עירונית רגועה, תורמת ליכולת התמרון בין רחובות העיר הצרים ופקקי התנועה. המתלים נוקשים באופן יחסי וחוסכים מיושבי הרכב באופן מלא את רעשי החוץ וזעזועי הכביש המיותרים, כך שמתקבלת איכות נסיעה גבוה ונעימה במיוחד לנהג וליושבי הרכב השונים.
 
עיצוב חיצוני מרשים ומושך את העין
כבר במבט הראשוני על דגם ה- X1, אין כל ספק שהוא משתייך לסדרת רכבי ה-X הייחודית והמרשימה של ב.מ.וו, עיצובו הקלאסי, המעודן והאורבני יוצרים מראה יוקרתי ומודרני במיוחד כיאה לכלל רכבי החברה. מכסה המנוע מעוטר בקימורים ייחודיים המעניקים לו קריצה ספורטיבית ומתכתבים היטב עם כונסי האוויר הממוקמים בצידי הרכב ולאורך דופן הצד מתוחים קפלי מתכת עמוקים אשר מדגישים בצורה יפה את המראה הדינמי. מתחת לדלתות הכניסה מצויות מדרגות צד אשר מזכירות למתבונן כי מדובר ברכב שטח ובשילוב עם החישוקים הגדולים בעלי הצמיגים בחתך 45 ספורטיבי מתקבל מראה של רכב פנאי קלאסי. חלקו האחורי של מציד זוית קטומה במקצת עם עליה דמויית מגן גחון דקורטיבית המהווה, גם היא, רמיזה למראה השטח.
 
הנדסת אנוש מרשימה של תא הנוסעים
היחידה המנועית של דגם ה- X1 מעוצבת בצורה רוחבית, נתון זה מהווה ייתרון משמעותי בנוגע לעיצובו של תא הנוסעים. בסיס הגלגלים שגדל במידה ניכרת בדור החדש של הדגם מותיר מרחב רב לרגליים ולראש, גם ליושבים בספסל האחורי. זווית הישיבה נכונה ונוחה ביותר ומאפשר לנהג להנות מזווית ראיה אופטימלית. בעיצוב פנים הרכב הוכנסו חיפויי עור בתפירה איכותית, איכות החומרים והנדסת האנוש נעשו ברמה גבוה ביותר והותקנו שלל מערכות לשיפור הניראות של הרכב. קונסולת הנהג כוללת לוח השעונים מפורט ברור ונוח לתפעול, המאפשר תאורה פנימית נעימה לעין, מערכת מולטימדיה מתקדמת הנשלטת באופן מלא מגלגל ההגה וכוללת מסך מגע מרכזי לשליטה בכל פונקציות הרכב ועוד. תא המטען נפתח חשמלית מספק 500 ליטר ועולל שלל פתרונות אחסון נוחים.
 
אבזור נדיב ומתקדם
כיאה לכלל רכבי ב.מ.וו, דגם ה- X1 מצויד באבזור רב ועשיר אשר תורם במידה ניכרת לחווית הנסיעה והשימוש ברכב, אבזור זה אשר מגיע ברובו כסטנדרט כולל מערכת בקרת אקלים איכותית עם פתחי אוורור במושבים האחוריים, שלל תאי אכסון נוחים, דיפונים נעימים למגע, מצלמות לתמרון נוח ברוורס, גג  שמש גדול, מערכת שמע ייחודית, פתיחה חשמלית לתא המטען, דיבורית בלוטוס, מערכת ניווט GPS, חיבורי אודיו, זיכרון חשמלי במושבים, מראות צד המתקלפות חשמלית, הנעה ללא מפתח פיזי ועוד. מערכות מתקדמות אלה הופכות את השימוש ברכב לייחודי ומהנה במיוחד באופן המשלים את חווית הנסיעה באופן מלא.
 
בטיחות ברמה גבוה ביותר
בדומה לשאר דגמי ב.מ.וו אשר מציגים רמה גבוה של בטיחות בעת נסיעה ו/או שימוש ברכב, גם דגם ה- X1 מאובזר בשלל אביזרים שנועדו לשפר את רמת בטיחות הרכב והנוסעים בצורה מקסימלית, אבזור זה כולל, בין היתר, מערך מתקדם של 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, מערכת בקרת משיכה בעת נסיעת שטח, מערכת איזופיקס, חיישני לחץ אויר בגלגלים, זמזם התראה לחגורות בטיחות, מערך מתקדם של חיישני גשם ותאורה, מערך פנסי ערפל מתקדמים, מערכת בלימת ABS ועוד.
 
למי מתאים דגם ה- X1?
כאמור, דגם ה- X1נחשב לאח הקטן והמוצלח של דגמי ה- X3 וה- X5 המבוקשים ביותר, השווק בתג מחיר אטרקטיבי למדי אשר נעמד על 277,000 ₪ לדגם הבסיס בעל ההנעה הקדמית ו297,000 ₪ לדגם הבכיר בעל ההנעה הכפולה, נתונים אלה מאפשרים לקהלי יעד רבים יותר לעשות בו שימוש והוא מהווה מתחרה ראוי לדגמים עממים יותר מובילים כמו הניסאן מורנו, רינג' רובר ספורט, לנד רובר דיסקברי ועוד אך עדיין נוטפים ממנו ניחוחות פרימיום מובהקים של ג'יפון יוקרתי ומפנק, ביצועי כביש איכותיים ומהנים והכל מבית היוצר של יצרנית רכבי פאר מובילה. דגם ה- X1 מתאים במיוחד לנהגים המעוניינים להנות מרכב איכותי ואמין המספק ביצועי כביש מרהיבים ומקום רב לישיבה נוחה ואחסון כמו כן הוא מתאים למשפחות שאינן מעוניינות להתפשר על נסיעה בטוחה בכביש או בשטח קל תוך חיסכון יחסי בעלויות תחזוקה ובצריכת דלק.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ב.מ.וו X1, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות