השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ב.מ.וו i8
BMW

מידע

ב.מ.וו i8
ב.מ.וו i8 - מכונית הספורט האולטימטיבית 
בעולם היא הושקה כבר בשנת 2013 וזכתה לקול תשואות רמות, אך לאחרונה היא הגיע גם למחוזותינו והציפה את חובבי מכוניות הספורט בארץ בהתרגשות רבה. מדובר בדגם ה- i8  של יצרנית רכבי הפאר הגרמנית ב.מ.וו אשר נחשבת לפאר היצירה של עולם הרכב וכוללת אלמנטים עיצוביים ומאכנים ייחודיים כמו דלתות נפתחות כלפי מעלה, מרכב העשוי מסיבי פחמן, הנעת כלאיים נטענת, צריכת דלק משופרת ורמת פליטת זיהום אויר נמוכה ביותר. ה- i8 הינה מכונית פלאג אין היברידית במרכב קופה מרהיבה ביופיה כוללת ארבע מקומות ישיבה ונחשבת למרווחת ביותר בהשוואה למכוניות ספורט בסדר גודל כזה, נחשבת לידידותית למדי לסביבה ופועלת באמצעות טכנולוגיה היברידית ועל ידי טעינה מרשת החשמל.
 
יחידת כוח אדירת מימדים ותיבת הילוכים מותאמת
יחידת הכוח הקיימת בדגם ה- i8  הינה יחידה משולבת מנוע בנזין מוגדש בעל נפח של 1.5 ליטר עם שלושה צילינדרים בהספק מירבי של 231 כוח סוס ו-32.6 קג"מ. מנוע זה נחשב למנוע איכותי ביותר, בשנת 2016 זכה המנוע בתואר היוקרתי- מנוע השנה בקטגוריית מנועים  בנפחים 1.4-1.8  ליטר. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה אשר מעביר את כוחו ישירות אל הסרן האחורי. בנוסף למנוע הבנזין משולב מנוע חשמלי אשר מספק 131 כוח סוס ו-25.4 קג"מ על בסיס סוללת הליתיום-יון מקוררת נוזל שתפקידו להניע את הסרן הקדמי דבר אשר יוצר הנעה הכפולה ומכופלת אליו משודכת תיבת שני-מצבים אוטומטית. סך הכל ההספק המשולב של שתי היחידות המנועיות עומד על 362 כוח סוס ו-58 קג"מ אימתניים המאפשרים לו להציג כושר האצה יוצא דופן מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-4.4 שניות בלבד ולמהירות מרבית של 250 קילומטר בשעה.
 
נתוני צריכת דלק איכותיים
מרבית רכבי הספורט בעלי המנועים עצומי המימדים מציגים צריכת דלק גבוה במיוחד, דגם ה- ב.מ.וו i8 באופן ייחודי מציג צריכת דלק מדהימה אשר עומדת על 47.6 ק"מ לליטר בממוצע, נתון איכותי ביותר גם בהשוואה לרכב מיני עירוני. נתוני צריכת הדלק האיכותיים בדגם ה- i8 נובע משילובים של מספר אלמנטים הכוללים את המנוע ההיברידי המתקדם אשר תוכנן לצריכה מינימלית של דלק ואת השלדה קלת המשקל אשר עשויה מחומרים קלים למדי דוגמת אלומיניום ופלסטיק המחוזק בסיבי פחמן עמידים, כך שסך כל המשקל הכללי של הרכב הינו פחות מטון וחצי המתחלקים באופן שווה על שני המנועים באופן אשר יוצר חיסכון ממשי בצריכת אנרגיה.
 
מכאניקה מתקדמת ביצועי כביש חסרי תקדים
דגם ה- i8 מציג את פסגת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של עולם רכבי הספורט, המנועים המתקדמים המותקנים בו מגיבים באופן מיידי ללחיצה על דוושת הגז, במצב "ספורט" פועלת סוללת המנוע במצב של טעינה קינטית המבוססת על סיבוב הגלגלים מרבי המאפשר לו להגיע למקסום החשמול וכתוצאה מכך מתאפשרת האצה מיידית ללא כל השהייה. לחיצה על דוושת הגז מעוררות צלילי מנוע אפקטיבים אשר מעוררים ומגבירים את האנדרנלין אצל הנהג והנוסעים. מעבר ההילוכים המתקדם רך ונקי לחלוטין , הודות לפעולת המתלים האדפטיבים הרכים והחכמים אשר סורקים כל מיל- שניה את תנאי הכביש, נחסך מהיושבים בתא הנוסעים באופן מושלם כל זעזוע מיותר או שיבוש על גבי הכביש. ההגה חד ומהיר במיוחד בשילוב עם המרכב הנמוך ומיקומם של סוללות המנוע במרכז הרכב מתחת לספסל הנוסעים האחורי, מתאפשר כובד מצויין ו-0 זוויות גלגול ויכולת תמרון מקסימלית בזמן עיקולים.
 
עיצוב חיצוני עתידני ויפיפה
על העיצוב המרהיב של דגם ה- i8אמון מר Benuit Jacob, המעצב הנודע מחטיבת המו"פ של ב.מ.וו, אשר חתום על עיצוביהם של מיטב הדגמים המובילים של החברה. המעטפת החיצונית עשויה משילוב ייחודי של סגסוגת אלומניום ומעטפת קרבון אשר יוצרים מראה עתידני ומתקדם ביותר. חזית הרכב מעוטרת בפנסי לייזר מרהיבים אשר מצויים לרוב ברכבים המיוצרים בהזמנה אישית ולא בייצור סדרתי, בצידי הרכב ממוקמים כונסי אויר מרכזיים המיועדים לקירור האינטרקולר. דלתות הרכב אשר נפתחות כלפי מעלה מדגישות את המראה העתידני וכוללת חלונות כהים גדולי מימדים. חלקו האחורי של הרכב מעוצב בקפידה גם הוא וכולל שילוב צבעים ייחודי עם פנסי LED מעוצבים המשתלבים עם העיצוב האוירודינמי הכללי. מערכת פליטת המזהמים האחורית נחבאת לחלוטין בשילוב עם סמל הרכב והחיפויים של גבי פתח הדלק ופתח ההטענה החשמלית יוצרים מראה הרמוני ומרהיב ביופיו.
 
עיצוב פנימי של מכונית על
העיצוב החיצוני המדהים, נכנס גם אל פנים הרכב אשר עשוי במלואו מחומרים משובחים, עיטורי עור התפורים בתפירה איכותית, מושבים אגרונומים מעוצבים לישיבה נוחה לזמן ממושך ומראה כללי מרהיב ועתידני למדי. לוח השעונים מעוצב למשעי, כולל תצוגה עילית מלאה המוקרנת על גבי השמשה הקדמית, ההגה מעוצב בצורה רחבה למדי וכולל אפשרות לשליטה מלאה במערכת השמע, ובבקרת השיוט. קונסולת הנהג נעימה לעין, כוללת מסך מרכזי גדול מאוד של כ-13 אינץ' המספק שפע של מידע חיוני על פעולת המנוע, על תצרוכת הדלק ומערכת הטעינה ההיברידית. המושבים הקדמיים מרווחים ביותר, מאפשרים מרווח טוב לרגליים ולכתפיים, המושב האחורי לעומת זאת מעט צפוף, אך בהשוואה למכוניות ספורט דומות נחשב למרווח. תא המטען גדול באופן מפתיע ומציג נפח יפה של 330 ליטר.
 
בטיחות מרבית מתקדמת
תפיסת הבטיחות המרבית אשר מציגה ב.מ.וו בכלל רכביה מוצגת בדגם ה- i8במלוא הדרה, שכן הוא פותח מתרכובות קרבון ייחודי שנועד להגן על הנוסעים ברכב והותקנו בו שלל מערכות ייעודיות שתפקידן להעלות ולשפר את בטיחות הנוסעים לרבות מערכת ConnectedDrive שתפקידה לסייע לנהג לקבל מידע על כל הנעשה סביב הרכב, מערך מצלמות היקפי מתקדם, מערכת בלימה אוטונומית למניעת פגיעה בהולכי רגל, מערכך מתקדם לסיוע בתמרוני חניה, סייען אלומה, מערכת הגבלת מהירות, מערך כריות אויר ועוד.
 
אבזור מתקדם להשלמת החוויה
דגם ה- i8מוצע לשיווק עם רמת גימור אחת עיקרית אשר כוללת שלל תוספות ייחודיות המיועדות לשיפור והעלאה של חווית הנסיעה הכללית, אביזרים אלה כוללים בין היתר מושבי עור מהודרים, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע גדול במיוחד, מערת ניווט מקורית, חבילת עיצוב פנים מרשימה CARPO CARUM GREY אשר יוצרת מראה כללי עשיר ועתידני ביותר, מערכת שמע מתקדמת, שלל פתרונות אחסון אפקטיביים, חיישני אורות וגשם, מערכת בקרת אקלים ועוד. תוספות אלה הופכות את חווית הנהיגה לאדירה ובלתי נשכחת.
 
ב.מ.וו i8 - מכונית הספורט האולטימטיבית בשבילך
כאמור, לאחר המתנה ארוכה הגיע דגם ה- i8גם למחוזותינו, הוא מציג את השילוב האופטימלי שבין רכב ספורט המספק ביצועי כביש חסרי תקדים עם עיצוב עתידני, חיסכון אפקטיבי בדלק ונתוני פליטת מזהמים טובים למדי.דגם ה- i8משווק עם תג מחיר אשר מתחיל מ-780,000 ₪, אין כל ספק כי מדובר במחיר גבוה ביותר אך בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לסגמנט מזערי וייחודי זה, מדובר במחיר הגיוני למדי. אם חשקה נפשך ברכב מיוחד, מנקר עיניים, יצרן אנדרנלין של ממש, אין כל ספק כי דגם ה- i8 הוא הרכב המושלם המספק מענה ראוי לכלל הדרישות הללו שכן מציג הוא את פסגת הטכנולוגיה והקידמה של עולם הרכב.
מחיר משוער
780,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
42.6
יתרונות
חסרונות
ביצועים
מחיר
עיצוב
צריכת דלק

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ב.מ.וו i8
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר