ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ב.מ.וו סדרה 1

image BMW
מחיר משוער: החל מ 170,500
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.1
יתרונות חסרונות
צריכת דלק מרחב פנימי
חווית נהיגה מחיר
עלויות תפעול מראה חיצוני
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1
ב.מ.וו סדרה 1- מכונית פרימיום עממית
BMW סדרה 1 , סדרת מכונית היוקרה הקומפקטיות מבית היוצר של יצרנית רכבי הפאר הגרמנית, נחשבת לכרטיס הכניסה האולטימטיבי לעולם הפרימיום של שוק הרכב העולמי. מדובר בסדרת רכבים משפחתיים קומפקטיים המשלבים עיצוב קלאסי ויוקרתי עם מיטב המכניקה ואבזור המתקדם ביותר שיודע עולם הרכב כיום. שני הדגמים המוכרים והנפוצים ביותר של הסדרה הם דגמי ה-i118 וה- i120 ונחשבים הם לדגמים מובילים בעלי ביקוש רב. בשנת 2011 הציגה החברה את הדור השני והמשודרג של הסדרה האהובה בתערוכת הרכב השנתית בפרנקפורט, הדור השני הציג שורה ארוכה של עדכונים ושיפורים לרבות שיפור המרווח בתא הנוסעים, שיפור ניכר בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים, שיפור במפרט האבזור עימו היא משווקת ועוד. סדרה 1 משווקת במספר גרסאות ומרכבים, ביניהם גרסת 3 דלתות וגרסת 5 דלתות גדולה יותר, במספר ורסיות הנעה לרבות הנעה קדמית, הנעה אחורית או הנעה כפולה וכן בלמעלה מעשר גרסאות מנועיות שונות.
 
מנוע חזק ותיבת הילוכים מותאמת
כאמור, בעולם משווקת ב.מ.וו סדרה 1 במספר רב של ורסיות מנועיות הנבדלות זו מזו בנפחי המנוע ובהספקים, בארץ היצע המנועים מצומצם יותר וכולל מספר גרסאות איכותיות למדי. הגרסה הבסיסית בעלת נפח של 1.6 ליטר טורבו בנזין המספקת 136 כוח סוס ו-22.4 קמ"ג, הגרסה הבינונית זהה בנפחה לגרסה הבסיסית אך היא מציגה הספק גבוה יותר של 170 כוח סוס ו-25.5 קמ"ג עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ד בכ-7.4 שניות בלבד.  שתי גרסאות אלה משודכות לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או לחילופין תיבה אוטומטית טיפטרוניק בעלת 8 הילוכים ולשתיהן הנעה אחורית איכותית ביותר.  גרסת הביצועים הבכירה אשר נקראת M1  מציגה מנוע אדיר מימדים בנפח של 3.0 ליטר בעל 6 צילנדרים טורי עם מדגש כפול המספק 335 כוח סוס המתקבלים ב-5,900 סל"ד, מנוע עוצמתי זה מאפשר מעבר למצב "אובר בוסט" אשר נשלט אלקטרונית ומספק תוספת של 53.1 קמ"ג למומנט. ה-M1 מציגה כושר האצה מ-0 ל100 קמ"ש בכ4.6 שניות בלבד- נתון חסר תקדים בקרב מכוניות מסוג זה ונחשב לייחודי ביותר גם בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה.

צריכת דלק איכותית ומשופרת
בזכות השילוב המושלם של מנועי טורבו בנזין מתקדמים במיוחד עם תיבת הילוכים האוטומטית שתוכננה להעברת הילוכים מתוזמנת ומערכת "עצור וסע" המותקנת בכל הדגמים של סדרה 1 שתפקידה לדומם את פעילות המנוע בעת עצירה מוחלטת של הרכב, מתהדרת היא בצריכת דלק טובה וחסכונית ביותר. בהתאם לנתוני היצרן, הגרסה הידנית צורכת כ-17.5 ק"מ לליטר, בפועל הצריכה עומדת על 13.9 ק"מ לליטר לערך, בגרסה האוטומטית צריכת הדלק הרישמית עומדת על 17.2 ק"מ לליטר ובפועל הצריכה עומדת על 12.8 ק"מ לליטר. מדובר בנתוני צריכת דלק יפים וחסכוניים בהתייחס לרכב בסדר גודל זה ובנפחי המנוע המוצגים.

נוחות והתנהגות נסיעה 
נסיעה בכלל רכבי הסדרה נחשבת לאיכותית ביותר, במבחן דרכים שנערך לגרסת הi118  הבסיסית מציגה היא נסיעה שקטה וחלקה, המנוע החזק מציג ביצועי כביש אדירים ועובד בשילוב מושלם עם תיבת ההילוכים שדואגת למצות את מלוא הפוטנציאל של המנוע. המנוע האיכותי מאפשר בחירה בין מספר אפשרויות נסיעה לרבות המצב הבסיסי, מצב "נוחות" אשר מיועד לנסיעות מנהלתיות שגרתיות ומצב "ספורט" המחדד את תגובות המנוע ותיבת ההילוכים ומספק כוח מתפרץ רב יותר. בכל הקשור לנוחות מציגה הסדרה רמת נוחות נסיעה גבוה, המתלים עושים את עבודתם נאמנה מרככים את החיכוך עם הכביש וחוסכים מהנוסעים מלחוש את מהמורות הכביש ורעשי הרקע המיותרים.

עיצוב מרהיב קלאסי ופרקטי
כיאה לכלל רכבי החברה, גם רכבי סדרה 1 על כל דגמיה מתהדרות בעיצוב קלאסי, יוקרתי ומרהיב ביופיו. הדור החדש של הסדרה התפתח במידת מה בכל הנוגע לעיצוב הפנימי והחיצוני, היא מציגה מראה שרירי ונוכח יותר על הכביש הכולל חזית עוצמתית עם נגיעות ספורטיביות באופן שלא ניתן יהיה לפספסו על הכביש. כחלק מהעדכונים שנעשו הוכנסו יחידות תאורת LED מיוחדות, לוטשו קווי המותניים של הרכב על ידי חריצה של קווי אורך עמוקים, הורחבו והובלטו בתי הגלגלים ועוד. תא הנוסעים התחדש גם הוא ומציג מרחב פנים גדול במיוחד בהשוואה לדור הקודם, איכות החומרים טובה מאוד והמראה הכללי מזמין ועשיר למדי.קונסולת הנהג גדולה ומעוצבת בקפידה, לוח המחוונים ברור ונעים לעין ובמרכזה צד מגע גדול ונוח לתפעול, דיפוני הדלתות האיכותיים משלימים את תחושת היוקרה ועוד. תא המטען גדול במיוחד ומציג נפח של 360 ליטר- נתון סביר בהחלט בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריה ומאפשר נשיאה נוחה של ציוד רב.

רמת אבזור גבוה ומפנקת
כלל הדגמים המשתייכים לסדרה 1 משווקים עם רמת אבזור ייחודית וגבוה המשפרת במידה ניכרת את חווית הנסיעה, אביזרים אלה מגיעים ברובם כסטנדט, וכוללים, בין היתר, את מערכת ה- iDrive  המתקדמת המאפשרת חיבור של הטלפון החכם לרכב ולקבל עדכונים שוטפים מהפייסבוק ומלוח השנה באמצעות חיבור USB ואפליקציה ייעודית ובחירה בין שתי חבילות עיצוב אופציונליות- חבילת ספורט ליין או חבילת אורבן ליין המאפשרות כל אחת מהן עיצוב פנימי שונה ואטרקטיבי. בנוסף מאפשרת החברה שתי חבילות אבזור נוספות בתשלום נוסף- חבילת SPORT הכוללת חישוקי 16 אינץ', התקני פנסי LED, חבילת תאורת פנים, גלגל הגה ספורט, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אחוריות כהות ועוד וכמו כן חבילת LUXURY עשירה יותר אשר כוללת בין היתר את מערכת השמע המקורית  HiFi Loudspeakers הכוללת מערך מתקדם של 7 רמקולים, חישוקים בקוטר של 18 אינצ' ועוד, חבילות אלה משפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה ונחשבות למשתלמות ביותר למחירן.

בטיחות ברמה גבוה 
חברת ב.מ.וו מצטרפת למגמה הגלובלית שמטרתה לשפר ולהעלות את רמת הבטיחות הרכב בעת נסיעה, סדרה 1 זכתה גם היא להיות חלק ממגמה זו ואובזרה בשלל שידרוגים ותוספות שנועדו למקסם את רמת הבטיחות, תוספות אלה כוללות בין היתר מערך מקיף של 6 כריות אויר להגנה צידית ומרכזית וכן מתג ייעודי לביטולן, מערכת עזר לבלימה חלקה, חיישני לחץ אויר בגלגלי הרכב, מערכת התראה על סטייה מנתיב ועוד שלל תוספות ייעודיות המגיעות ברובן כסטנדרט. בנוסף העמידה החברה את רכבי הסדרה במבחני הריסוק המחמירים של ה- EuroNCAP בהם זכו הם לציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

למי מתאימה סדרה 1?
רכבי סדרה 1 נחשבים לרכבים המשפחתיים האולטימטיבים, הם מספקים את השילוב המושלם שבין מאכניקה ברמה גבוה, עיצוב קלאסי ויוקרתי, אבזור רב ואיכותי וחווית נסיעה בלתי נשכחת, על כן הביקוש אליהם גבוה ביותר מבין רכבי היוקרה בישראל. רכבי הסדרה משווקים עם תג מחיר אשר נע בין 170,500 ₪ לגרסת הi116 הידנית הבסיסית ועד למחיר של 216,500 ₪ לגרסת הi118 עם רמת אבזור Luxury. בהשוואה לרכבים המתחרים המשתייכים לאותה קטגוריה לרבות הלנצ'יה דלתא, וולוו V40, סיטרואן DS4  ועוד נחשבת סדרה 1 לאטרקטיבית למדי ומהווה תמורה איכותית ביותר למחיר. נסיעה באחד מדגמי הסדרה מהווה סמל סטאטוס של ממש ומשמש במקרים רבים ככרטיס הכניסה לעולם רכבי הפרימיום היוקרתיים שכן נחשבת סדרה זו לזולה ביותר מבין רכבי החברה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ב.מ.וו סדרה 1, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חיים אלוף
האמת היא שהדגמים החדשים לא מספקים יתרון משמעותי על הקודמים אבל ללא ספק מדובר ברכב פגז ...   [המשך..]
מוריס
סדרה 1 החדשה זאת מכונית טובה מאוד. עיצוב ספורטיבי יפה מאוד עם הרבה מאוד אפשרויות של אבזור. איך אתם יודעים שאתם קניתם אוט ...   [המשך..]
הגדרות נגישות