השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ב.מ.וו סדרה 3
BMW

מידע

ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו סדרה 3- פאר היצירה של עולם הרכב
סדרה 3 של יצרנית רכבי הפאר ב.מ.וו נחשבת מזה שנים רבות לפסגת קטגוריית רכבי המנהלים העולמית ומשמשת כמתחרה ראויה לרכבי איכות כגון המרצדס C קלאס, טויוטה קאמרי, ביואיק לה קרוס ועוד. בשנת 2011 השיקה החברה את הדור השישי והמשודרג של הסדרה המדוברת והציגה שורה של שיפורים ועדכונים אשר הפכו את דגמי סדרה 3 לאופציה המועדפת בכלל הפרמטרים לרבות בכל הנוגע למכניקה האיכותית והמתקדמת, עיצוב קלאסי עם קריצה צעירה וספורטיבית, ביצועי כביש יפים ומחיר אטרקטיבי בקרב אנשי מנהלים וחובבי רכבי היוקרה. באוקטובר 2015 הכניסה החברה מספר עדכונים נוספים ברכבי הסדרה ולראשונה נעשה שימוש במנוע מתקדם בן שלושה צילנדרים מודגש בעל אותו הספק איכותי כמו בגרסה הקודמת. באוקטובר 2016 הציגה החברה, בנוסף לדגמים הקיימים, דגם היברידי חדיש בעל יחידת הנעה חזקה ומאסיבית המספק ביצועי דרך מדהימים לצד חסכוניות אפקטיבית למדי.
 
מנוע עוצמתי, ביצועים מרגשים וצריכת דלק נמוכה
סדרה 3 משווקת בארץ עם סדרת המנועים המשודרגת של חטיבת  EfficientDynamics אשר מורכבת מיחידות הכוללות משלושה, ארבעה ושישה צילנדרים שעברו מלאכת שדרוג קלה במסגרתו מציג המנוע חוזק ועוצמה רבה יותר במקביל להפחתה משמעותית בצריכת הדלק. הסדרה מוצעת בארבע גרסאות עיקריות, הדגם הבסיסי הוא דגם ה-318i  אשר שמחליף את דגם ה-316i  היוצא, בעל המנוע בנפח כולל של 1.5 ליטר עם שלוש בוכנות המספק 136 כוח סוס, מנוע זה צורך בממוצע קרוב ל-20 ק"מ לליטר ומספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.1 שניות בלבד. דגם זה משווק בגרסת הספורט הבסיסית עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, ושלל מערכות בטיחות  ואבזור מתקדם. המנוע הבא הוא ה-320i אשר כמעט ולא השתנה כלל מהגרסה היוצאת, עם נפח של 2.0 ליטר, המספק 184 כוח סוס וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.8 שניות בלבד. הדגם הנוסף והבכיר ביותר מבין רכבי הסדרה הוא ה-330i  אשר מחליף את ה-328i מצויד גם הוא באותו מנוע 2.0 ליטר אך מציג הוא 252 כוח סוס ומספק כושר האצה אדיר עוצמה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.2 שניות בלבד. לאחרונה הושקה גרסה נוספת היברידית פלאג אין לדגם ה-330i בהספק כול של 252 כוח סוס ומומנט מירבי של 42.8 קמ"ג המספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.3 שניות בלבד, מהירות מירבית של 225 קמ"ש וצריכת דלק משולבת העומדת על 47.6 ק"מ לליטר וטווח נסיעה חשמלי של 35 ק"מ.
 
מבחן נסיעה איכותי ונוח
היתרון המשמעותי ביותר של רכבי ב.מ.וו סדרה 3 הוא בנוחות הנסיעה הגבוה אשר מתקבלת ללא פגיעה כלל ביכולת הדינמיות והגמישות בעת נסיעה הדורשת תמרון רב. דגמי הסדרה מציגים כיול בסיסי רך במיוחד כך שבמהירות גבוה מתקבלת תחושת ריחוף נעימה למדי ואילו במהירות איטית מתקבלת נוחות נסיעה גבוה הן בנסיעה עירונית המצריכה יכולת תמרון גבוה בין רחובות העיר הצרים והן בנסיעה בינעירונית אשר דורשת נוחות ארוכת טווח ויכולת האצה גבוה. גורם נוסף המשפיע במידה ישירה על נוחות הנסיעה הם צמיגי הברידסטון האיכותיים המותקנים כסטנדרט והופכים כל נסיעה לחוויה בטוחה, שקטה ונעימה. הדגם החדש של הסדרה מציג פתרון לבעיתיות שהתעוררה בדגמים היוצאים בכל הנוגע לדינמיות, שכן הוכנסו בו מוטות מייצבים, כיול המתלים חודש ונעשתה עבודת התאמה למאפייני הכביש הישראלי. רכבי הסדרה מאפשרים לנהג את יכולת הבחירה בין מצב ספורט ומצב ספורט + אשר מאפשרים התאמה לאופי הנסיעה המבוקש .
 
עיצוב קלאסי ויוקרתי כיאה לרכבי החברה
כלל דגמי סדרה 3 המחודשת מציגים מראה כללי קלאסי ומרהיב כיאה לכלל רכבי החברה, מדובר ברכבים גדולי מימדים, אורכם נעמד על  463 ס"מ, רוחבם  נעמד על 181 ס"מ, גובהם  143 ס"מ ובסיס גלגלים שלהם הינו 281 ס"מ. במסגרת מלאכת העדכון האחרונה הוכנסו בכלל דגמי הסדרה מספר שינויים קוסמטים המעניקים להם מראה כללי יוקרתי ומתקדם יותר לרבות הוספתם של יחידות תאורת LED חדשניות והחלפתם של הפגושים הקדמיים שזכו למראה מעודן המספק מראה רחב יותר מבעבר. תא הנוסעים עבר עדכון מלא גם הוא, במסגרתו השתפרה משמעותית רמת הגימור, קונסולת הנהג המרכזית זכתה למראה שחור מבריק, התווספו צבעים חדשים לתאורת האוירה של פנים הרכב, התווספו מחזיקי כוסות במושבים הקדמיים וכן התווספו מספר רב של עיטורי כרום ברחבי תא הנוסעים אשר יוצרים מראה כללי יוקרתי ונעים לעין. המושבים האיכותיים והמרווחים מאפשרים ישיבה נוחה לשלושה מבוגרים במושב האחורי ותא מטען אדיר מימדים המאפשר אחסון של ציוד רב לרבות עגלות ילדים וציוד משרדי רב.
 
רמות גימור ואיבזור איכותיות
דגמי סדרה 3 משווקים עם חבילת אבזור עשירה המגיעה כסטנדרט וכוללת שלל תוספות איכותיות המשפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה, חבילת אבזור בסיסית זו כולל שלל תוספות כגון מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מחשב דרך, שלל מערכות בטיחות, מערכת חנייה משודרגת ועוד. כמו כן מאפשרת החברה את הוספתה של חבילת ה"לקשרי" הנוספת אשר כוללת רמת גימור גבוה יותר הכוללת ריפודי דמוי עור בכלל המושבים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת למספר איזורי משנה, הנעה חשמלית מתקדמת באמצעות מתג ייעודי, חלון גג שמש מרהיב ביופיו, מערכת שמע מתקדמת בעלת 9 רמקולים הפזורים ברחבי תא הנוסעים, חישוקי 17 אינץ' קלים ומעוצבים ועוד והכל במחיר אטרקטיבי ונוח במיוחד. נוחות הנסיעה משתפרת במידה ניכרת ככל שרמות האבזור והגימור עולות ומחירה של החבילה בהחלט משתלם ומוזיל את עלותו של כל רכיב ורכיב בקנייה נפרדת.
 
בטיחות מיירבית בעת נסיעה
בדומה ליצרניות רכב רבות גם  יצרנית הרכב ב.מ.וו הצטרפו למגמה ההולכת וגוברת של העלאת רמת ביטחותו של הרכב והנוסעים בעת נסיעה, לשם כך הוכנסו אביזרים רבים המיועדים למטרה זו לרבות מערכות בקרה שונות כגון בקרת סטייה מנתיב, בקרת לחץ אויר בגלגלים, מערך של 6 כריות אויר מתקדם, מערכת איזופיקס ועוד וכמו כן הועמדו הרכבים במבחני הריסוק בתקן המחמיר של EuroNCAP וזכו הם לציונים גבוהים של של 95% במבחן השמירה על מבוגרים, 84% במבחן השמירה על ילדים קטנים ו86% במבחן עזרי הבטיחות האקטיבים הייעודיים ועל כן נחשבים הם לרכבים בטיחותיים ביותר בכלל הפרמטרים שנבדקו.
 
למי מתאימים רכבי הסדרה?
קהל היעד הטבעי והמתבקש לרכבי סדרה 3 הם ללא ספק אנשי עסקים, מנהלים בכירים, אנשי העשירון העליון ועוד אשר נדרשים לרכב יוקרתי המספק שילוב של חווית נסיעה, מראה עוצמתי וקלאסי למדי עם אבזור ותוספות שונות ברמה גבוה, שכן רכבי הסדרה עונים בצורה האופטימלית על כלל דרישות אלה. במקביל לקהל היעד האמור, נהגים רבים בוחרים באחד מרכבי הסדרה האהובה שכן נחשבים הם לבטיחותיים ומשתלמים כלכלית למדי בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריה. מחיריהם של רכבי הסרה נע סביב ה-240,000 ש"ח ומשתנה בהתאם לנפח המנוע הנדרש ולרמת האבזור המתבקשת. רכבי סדרה 3 נחשבים לפסגת היצירה והטכנולוגיה של עולם הרכב הקיים כיום, הם זוכים להצלחה אדירה הן באירופה, הן בצפון אמריקה והן בישראל, עם שוק ענף ומשגשג אשר מרבה לשמור על ערכם של הרכבים בצורה האופטימלית ביותר.
 
מחיר משוער
החל מ 230,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
16.9
יתרונות
חסרונות
חווית נהיגה
מחיר
נוחות
זיהום אוויר
איבזור
צריכת דלק

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ב.מ.וו סדרה 3
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר