השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ב.מ.וו Z4
BMW

מידע

ב.מ.וו Z4
ב.מ.וו Z4 – הרודסטר המושלמת
ב.מ.וו Z4  הרודסטר החלומית מבית היוצר של יצרנית רכבי הפאר הגרמנית, היא המחליפה הרשמית של דגם ה-Z4 קופה הרודסטר מהדור הקודם והראשונה בעלת הגג הקשיח המתקפל. דגם ה- Z4  מציג מרכב הקופה מרשים וצעיר במיוחד, המתהדר בשני מקומות ישיבה בלבד, תא נוסעים אינטימי המעוצב בצורה יוצאת דופן וכמו כן שלל פינוקים ותוספות שהופכות כל נסיעה לחוויה של ממש. כיאה לרכבי ספורט רבים, חרטום הרכב מאורך למדי באופן המסגיר כי מתחת למכסה המנוע מסתתרת אחת מיחידות הכוח החזקות והטובות ביותר המשווקת כיום בעולם הרכב. דגם ה- Z4  משווק בישראל בשלוש גרסאות מנועיות איכותיות ביותר כיאה לכלל רכבי החברה ועם רמת גימור גבוה ביותר ורשימה ארוכה של תוספות ואביזרים. בשנת 2013 השיקה החברה גרסה חדשה לדגם ה- Z4  אשר כלל מתיחת פנים מינורית ושדרוגים מכנים רבים אשר הביאו לפתרונם של בעיות שונות עימן התמודדו הגרסאות הקודמות אשר נוגעות בעיקר לרמת הבטיחות.
 
היצע מנועים חזק ועשיר
דגם ה- Z4   משווק בשלוש גרסאות מנועיות איכותיות למדי, הגרסה הראשונה והבסיסית הינה גרסה חדשה יחסית אשר יצאה לשיווק רק עם השקת הדור החדש בשנת 2013, היא נקראת ו Z4 sDrive18והיא מוצעת עם מנוע 2.0 ליטר טורבו המספק 156 כוח סוס ו-24.5 קג"מ, מנוע זה משודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטומטית כאופציה לבחירת הנהג. גרסה זו מציגה ביצועים נאים למדי עם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 7.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 221 קמ"ש. דגם נוסף הינו בעל מנוע 2.5 ליטר איכותי והדגם הבכיר ביותר מציג נפח של 3.0 ליטר אטמוספרי או מוגדש, שתי גרסאות אלה מציגות ביצועי כביש חסרי תקדים אשר הופכים כל נסיעה לחוויה של ממש. הגרסה האטמוספרית מציגה כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.8 שניות- נתון איכותי וחסר תקדים. הגרסה הבכירה ביותר גרסת ה- sDrive35i כוללת צמד מדגשי טורבו המעלים את ההספק לכ-306 כוח סוס וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.2 שניות בלבד, גרסה זו מוצעת עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בת 7 הילוכים המאפשרת שיפור ניכר של ביצועי הכביש. בעתיד צפויה החברה להשיק גרסה חדשנית נוספת, בעלת מנוע אימתני אדיר מימדים נפח כולל של 4.0 ליטר V8 אשר עתיד לשנות לחלוטין את כללי המשחק בעולם הרכבים הספורטיביים.
 
צריכת דלק איכותית ופליטת מזהמים משופרת
אחד היתרונות הבולטים של דגם ה- Z4   הוא צריכת הדלק הטובה למדי, נתון שאף הלך והשתפר בשנת 2013 עת הציגה החברה את הדור החדש של הדגם. על אף שמדובר ברכב ספורט של ממש נתוני צריכת הדלק מזכירים רכב עירוני, הגרסה הבסיסית מציגה נתונים מרשימים של כ- 26.3 ק"מ לליטר, מדובר בנתון חסר תקדים בעולם הרכבים הספורטיביים המתקדמים. בנוסף מציג הדגם נתוני פליטת מזהמים איכותיים אשר עומדים על פליטת CO2 של 99.8 גרם קילומטר- נתון האופייני לרוב לרכבים עירוניים קטנים.
 
עיצוב מרשים וספורטיבי
במקור הושק ה- Z4  עם גג מתקפל חשמלית העשוי בד, בשנת 2009 הוחלף גג הבד בגג קשיח המתקפל אל תוך תא המטען, דבר אשר העלה משמעותית את רמת הבטיחות ושיפר במידה ניכרת את המראה הכללי של הרכב. מבנה הרכב הייחודי בנוי כך שהחרטום הקידמי ארוך מאוד ביחס לשאר הרכב ואילו זנב הרכב קצר למדי ומכוסה בפנסים וקימורים המוכרים מרכבי סדרה 6 של החברה. בתי הגלגלים התפוחים משווים לרכב מראה ספורטיבי המשתלב במידה ניכרת עם הקימורים הייחודיים בצידי הרכב. תא הנוסעים המעוצב בקפידה נחשב למרווח ונוח בהשוואה לרכבי שני מושבים אחרים, במהלך השדרוג האחרון שולבה בו מערכת iDrive  קלה ונעימה לשימוש, מושבי הרכב נוחים וקפיציים כיאה לרכבי ספורט, קונסולת הנהג מזכירה במידת מה קוקפיט של מטוס וכולל שלל מתגים ותאורות במקנות מראה כללי מתקדם ביותר. לאור העובדה שהגג הקשיח מתקפל אל תוך תא המטען, תא המטען אינו מאפשר אחסון של ציוד רב.
 
איכות נסיעה גבוה ביותר
מכוניות ספורט רבות סובלות מקשיים רבים בכל הנוגע לאיכות ונוחות הנסיעה, בב.מ.וו השכילו לפתור בעיתיות זו בדגם ה- ב.מ.וו Z4   והיא מציגה נסיעה ספורטיבית ועצימה במיוחד המספקת לנהג ולנוסע שלצידו רמת אנדרנלין גבוה ביותר בכל האצה וזאת על אף המתלים שנחשבים למעט קשיחים. דגם ה- Z4  מאפשר האצה מהירה ביותר ובכך מצדיקה היא את השתייכותה לקטגוריית הספורטיביות, במקביל היא מציגה יכולות דינמיות גבוהות, גמישות מרבית בין רחובות העיר הצרים וכוח מתפרץ רב הנדרש בעת נסיעה בינעירונית. במבחני דרך רבים שנערכו לדגם ה- Z4  נרשמו חוות דעת חיוביות למדי באשר לחויית הנסיעה הכוללת החל משלב ההתנעה ולאורך כל משך הנסיעה.
 
אבזור עשיר להשלמת חווית הנסיעה
כיאה לכלל רכבי החברה, גם דגם ה- Z4 נחשב למאובזר ביותר כסטנדרט וכולל, בין היתר, שלל תוספות כגון מושבים ספורטיבים נוחים, מחשב דרך מתקדם, הגה ספורטיבי מרשים ביופי המשפר פלאים את השליטה בנהיגה, גלגלי מגנזיום איכותיים הייעודיים לרכבים ספורטיבים וכו. בנוסף מאפשרת החברה להרחיב את היצע האבזור עם חבילת לקשרי נוספת אשר כוללת תוספות נרחבות לרבות מושבי עור, מערכת שמע מתקדמת בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה ועוד שלל תוספות אשר משפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה. מחירה של חבילת הלקשרי אינו מבוטל אך בפריטה של כלל הרכיבים נחשבת היא למשתלמת ביותר.
 
בטיחות כערך עליון
כאמור החל משנת 2009 משווק דגם ה- Z4   עם גג קשיח, דבר אשר שיפר במידה ניכרת את בטיחות הרכב, בנוסף במסגרת העדכון האחרון שנעשה בשנת 2013 הוכנסו בדגם ה- Z4 שלל עדכונים ותוספות שתפקידם העיקרי הוא שיפור והעלאה של רמת הבטיחות בעת נסיעה, תוספות אלה כוללות בין היתר מערך כריות אויר מתקדם ביותר, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בקרת לחץ אויר בגלגלים, ABS מתקדם ועוד. בנוסף העמידה החברה את דגם ה- Z4 במבחן הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר שהעניק לו את הציון המקסימלי. שלל צעדים אלה הם חלק ממגמה גלובלית בעולם הרכב שמטרתה היא שיפור של רמת הבטיחות הרכב והנוסעים על ידי אבזור הרכבים באביזרים ייעודים והעמדתם במבחני הבטיחות השונים.
 
למי מתאים דגם ה- Z4?
אין כל ספק כי דגם ה- Z4 הוא חלום הרטוב של נהגים רבים ברחבי העולם, הוא מהווה את השילוב המושלם בין ביצועי כביש ספורטיביים מרגשים, עיצוב ספורטיבי יוצא דופן וחווית נסיעה איכותית ביותר המשאירה את הנהג עם דופק מהיר וחיוך גדול, אך העובדה כי הוא כולל רק שני מקומות ישיבה ומחירו גבוה למדי מצמצם במידה ניכרת את ציבור הנהגים אליו הוא פונה. דגם ה- Z4 משווק בתג מחיר אשר נע סביב ה-590,000 ₪ ומשתנה בהתאם לנפח המנוע ורמת האבזור הנדרשת. לסיכום ניתן לומר כי דגם ה- Z4 מציג את פסגת הטכנולוגיה של עולם הרכב העולמי, הוא מאובזר בסדרת מנועים מתקדמים ומעניק לנהג את החוויה המושלמת של נסיעה ייחודית ומרגשת אשר רבים מהנהגים מחפשים בעת נסיעה.
מחיר משוער
412,500
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
11.1
יתרונות
חסרונות
חזקה
יקרה
אטרקטיבית
קטנה
אמינה

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ב.מ.וו Z4
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר