ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן UP

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 69,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 21.2
יתרונות חסרונות
קומקפטית מחיר
נשמה צעירה
זריזה
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP
פולקסווגן UP - המיני המובילה של יצרנית הרכב הגרמנית
פולקסווגן אפ, המיני החדשה מבית היוצר של יצרנית הרכב הגרמנית, הוצגה לראשונה בשנת 2011 והגיעה לכבישי ישראל רק בתחילת שנת 2014. דגם האפ נחשב לאח התאום של דגמי הסקודה סיטיגו והסיאט מיי, וכמוהן, הוא נחשב לרכב מרווח המציע מקום רב ל-4 נוסעים לפחות, תא מטען סביר בגודלו ואיכות נסיעה גבוה, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עירונית הדורשת יכולות דינמיות וגמישות רבה. דגם האפ מוצע בארץ במרכב בודד בן 5 דלתות, אורך של 354 ס"מ, רוחב של 164 ס"מ ובסיס גלגלים בן 242 ס"מ ותא נוסעים מרווח ונוח ביחס למתחרותיה הרבות. דגם האפ משווק עם רמת גימור Move up  המוצעת כאופציה אשר נחשבת לאטרקטיבית במיוחד וכוללת מפרט עשיר של מערכות הגנה מפני תאונות דרכים ואבזור שימושי רב. בשנת 2015 הציגה פולקסווגן את גרסתו המחודשת של דגם האפ שזכה לעיצוב מחודש הכולל פגושים חדשים, עדכון ביחידות התאורה, היצע צבעים חדיש, ליחידה מנועית מחוזקת וחסכונית ועוד שלל שיפורים ותוספות אשר הפכו אותו לאופציה אטרקטיבית בקטגוריית רכבי המיני.
 
יחידה מנועית חזקה וטובה
דגם האפ משווק בישראל עם יחידה מנועית אחת בלבד, מדובר במנוע חזק בעל נפח של 1.0 ליטר המספק 75 כוח סוס המתקבלים בכ-6,000 סל"ד. המנוע האיכותי מגיע לשיא המומנט שלו ב9.6 קמ"ג המתקבל ב-3,000 סל"ד, מציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.2 שניות בלבד ומהירות מירבית של 171 קמ"ש. היחידה המנועית הקטנה והעוצמתית משודכת לשני סוגים של תיבות הילוכים, האחת תיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות או לתיבת הילוכים רובוטית ASG בת 5 הילוכים. במדינות רבות ברחבי העולם ובאירופה בפרט משווק דגם האפ עם שתי גרסאות מנועיות נוספות, האחת בת 1.0 ליטר, 3 צילינדרים המספקת 60 כוח סוס והשניה גרסת גז טבעי ידידותית לסביבה המספקת 68 כוח סוס, אך גרסאות אלה טרם הגיעו למחוזותינו.
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים
מכל הדלק בדגם האפ מכיל כ-35 ליטר ומציג צריכת דלק ממוצעת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, של 22 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה של כביש עירוני פקוק וכביש בינעירוני הדורש יכולות האצה גבוהות, בנסיעה אמיתית צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-19 ק"מ לליטר לערך, אך עדיין מדובר בנתונים איכותיים במיוחד מתקבלים הודות למשקלו הנמוך של הרכב ועבודתה היעילה והמתוזמנת של תיבת ההילוכים אשר חוסכת ביעילותה צריכת אנרגיה מיותרת.  נתון איכותי נוסף בו מצטיין דגם האפ מדבר על אחוז פליטת דו תחמוצן הפחמן אשר נעמדת על כ-108 קמ"ג, ועל כן נחשב הוא לידידותי לסביבה במיוחד.
 
איכות נסיעה וביצועי כביש
בעת נסיעה על הכביש מרגיש דגם האפ זריז מאוד, קליל וקל במיוחד לנהיגה, המתלים מכוונים על הצד הרך שלהם ומאפשרים שיכוך מלא של כל מהמורות הכביש המיותרות, תיבת ההילוכים מדוייקת וקלה לתפעול מציגה נתוני זינוק בעליה מרשימים ויכולות האצה גבוהות באופן שנחשב לחריג בקרב מכוניות המשתייכות לסגמנט. בעת נסיעה בכביש מציג דגם ה פולקסווגן אפ גמישות רבה, הגה קל שאינו פוגם בתחושת הביטחון של הנהג ויכולות דינמיות גבוהות במיוחד וגם בזמן נסיעה בכביש ביענירוני מתקבלות יכולות שיוט גבוהות, האצה משמעותית ונוחה באופן משמעותי ממתחרותיה
 
עיצוב חיצוני צעיר וססגוני
מבין כלל הרכבים המשתייכים לקטגוריית רכבי המיני, דגם האפ לא נחשב ליפה ולמעוצב ביותר שכן הוא אינו מציג חיטובים מיוחדים או תוספות שלא נראו אצל דגמים אחרים, אך אף על פי כן, הוא נחשב לחביב ונעים לעין. במסגרת מתיחת הפנים שעבר דגם האפ בשנת 2015, זכה הוא לחזות חדישה ומרשימה במיוחד אשר כוללת חלון אחורי במבנה טרפזי, יחידות תאורה חדישות המשתלבות היטב עם הגריל הייחודי שבחזית המחויכת של הרכב ודלת תא המטען המרשימה אשר כוללת יחידות תאורה פנימיות ושימושיות ובסך הכל מדובר במראה איכותי אשר מתאים במיוחד לכבישי העיר הצפופים הדורשים רכב דינמי וקטן 
 
תא פנימי מרווח ושימושי
כבר מרגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים מתקבלת תחושת המרווח הרב אשר נוצרה הודות להנדסת האנוש המצויינת, הדשבורד הקדמי עשוי כולו מחומרים קשיחים ואיכותיים מספק תחושת עמידות ואיכות ומוצע בשילובי צבעים מרשימים המעניקים לו חן רב וססגוניות משמחת, במרכזו מצוי מסך מגע ברור וקל לתפעול המאפשר שליטה על מרבית פונקציות הרכב ללא בעיתיות כלשהי. דיפוני הרכב מכוסים בצורה ססגונית המתכתבת היטב עם צבע הרכב החיצוני ועם עיצובו של גלגל ההגה ומוט ההילוכים. על אף מידותיה הקטנות, סביבת הנהג מרגישה גדולה, הספסל האחורי נוח למדי, מאפשר ישיבה של שני מבוגרים לאורך זמן רב עם מרווח ברכיים וראש איכותיים לישיבה ממשוכת. תא המטען גדול באופן יחסי לרכבים בסגמנט וכולל 251 ליטר אך מבנהו מעט בעייתי שכן הוא ארוך וצר ומקשה על אחסון של ציוד גדול.
 
רמת אבזור סבירה למדי
דגם האפ משווק עם רמת אבזור בסיסית למדי אשר כוללת מערכת שמע מקורית, חלונות חשמליים, מערכת נעילה מרכזית מתקדמת וחיבורי AUX, מדובר ברשימת אבזור דלה למדי אשר מהווה חיסרון משמעותי של דגם האפ אל מול מתחרותיה לקטגוריה. חבילת האבזור האופציונלית Move up המוצעת על ידי החברה בתוספת תשלום כוללת פריטים רבים אשר נחשבים כיום לסטנדרט בקרב רבות ממתחרותיה לקטגוריה וכוללת דיבורית בלוטוס, אבזור בטיחותי רב, חישוקי שגשוגת מוגדלים ועוד שלל תוספות ואביזרים המשווים את הדגם מבחינה אבזורית למתחרותיה.
 
בטיחות כערך מוביל
אחד הייתרונות המשמעותיים ביותר בקרב כלל רכבי פולקסווגן נעוץ בתחום הבטיחות, שכן רכבי החברה נחשבים לבטיחותיים ביותר ביותר לנסיעה ובהגנה על ילדים וכך גם דגם האפ. במסגרת האבזור הייעודי לשיפור רמת הביטחון ניתן למצוא מערכת מובנית להגנה מפני תאונות במהירות נמוכה שתפקידה לזהות סיכויים מוגברים להתרחשות תאונת דרכים על ידי טכנולוגיית חיישני לייזר מתקדמת ובאפשרותה לבצע בלימה מלאה במהירות הנמוכה מ-30 קמ"ש, מערך מתקדם של כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטולן, מערכות לסיוע בעת בלימה ועוד שלל תוספות בולטים אשר הופכים את הנסיעה לבטוחה יותר. בנוסף זכה דגם האפ לציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של NCAP .
 
למי מתאימה הפולקסווגן אפ?
פולקסווגן אפ נחשבת לאחת המכוניות היקרות ביותר בסגמנט והיא אף יקרה יותר מאחיותיה התאומות המבוססות גם הן על אותה הפלטפורמה וכוללת את אותה יחידה מנועית בדיוק, היא משווקת עם תג מחיר אשר מתחיל מ69,900 ₪ לגרסה הידנית ועד ל76,000 ₪ לגרסה האוטומטית, על אף שהיינו מצפים מרכב יקר לרשימת אבזור מכובדת ועשירה, האפ אינה נחשבת למאובזרת במיוחד, אך היא מפצה על כך בתא הנוסעים המרווח שלה ובאיכות הנסיעה הגבוה המתקבלת הודות לאיכותה הגבוה של היחידה המנועית. עקב גודלה ניתן לומר כי קהל היעד הטבעי שלה הם ציבור הנהגים הצעירים, חובבי הרכבים המעוצבים וביצועי הכביש המרגשים, אך לא רק, שכן האפ מתאימה במיוחד גם למשפחות צעירות המחפשות אחר רכב חסכוני, בעל מקום אחסון סביר ורמת בטיחות גבוה ולמבוגרים המעדיפים רכב אמין ללא תקלות לשנים רבות של שימוש רגוע ונוח.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן UP, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חנן
הייתה לי אפ ידנית קרתה לי תאונה והרכב ירד מהכביש כתוצאה מהתאונה הרכב השני ניזוק בצורה קשה מאוד הרכב שניכנסתי בו היה רכ ...   [המשך..]
יעל
אני קניתי את פולקסווגן אפ לפני ארבעה חודשים. אני מאוד מרוצה מהרכב ונוסעת איתו הרבה (יחסית) אני נוסעת כמעט כל יום מהבית ב ...   [המשך..]
הגדרות נגישות