ארבעה דגמים במנועי 1.2 עד 1.6 ליטר המוצבים באמצע בין הגולף האגדתית ובין הפאסאט המפוארת. האיכות של פולקסווגן בהחלט ניכרת, אך האם התמורה שווה את המחיר? לא בטוח.
פולקסווגן ג'טה- רכב ראוי בהחלט
פולקסווגן ג'טה- רכב ראוי בהחלט

ביצועים צפויים, לא פחות ולא יותר
הפולקסווגן ג'טה מגיעה לישראל עם ארבעה דגמים המתחילים עם גירסת ה 1.2 ליטר המייצרת 105 כוחות סוס, מהירות מרבית של 190 קמ"ש, וזינוק מעמידה מוחלטת ל 100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות. גרסת 1.4 ליטר, 122 כוחות סוס, 202 קמ"ש מהירות מרבית ו 9.8 שניות ל 100 קמ"ש, ועוד שני דגמי 1.6 ליטר, בנזין ודיזל המייצרים 102 כוחות סוס ומהירות מרבית של 190 קמ"ש.

מראה מכובד, לא יוצא דופן
בהיבט העיצוב מדובר על רכב בעל עיצוב מודרני, אם כי סתמי למדי ללא תווים או קווי עיצוב המבדלים אותו מן המתחרים, או גורמים לצופה בו להישאר עם פה פתוח. תוספת האורך של 7 ס"מ בבסיס הגלגלים בדגמים החדשים מעניקה לרכב מראה קצת יותר מאסיבי. תא הנוסעים מרווח ונוח, אם כי מעוצב באופן מונוטוני ולא משדר את האיכות המצופה מפולקסווגן. תא המטען גדול במיוחד.

עדיפות מסויימת לגרסת 1.2 ליטר
צריכת הדלק טובה יחסית עם 12.5 ק"מ לליטר בדגמים 1.2 ו 1.4, אך ניתן להרגיש בהחלפת הילוכים רבה מדי בנסיעה עירונית פשוטה, עם יכולת שיוט מעט מוגבלת. בהיבט זה, על אף שהמנוע הגדול יותר מציג ביצועים טובים יותר, ה 1.2 מספקת את האיזון הטוב ביותר בין ביצועים, כוח וחסכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר

מתקשה לבלוט מול המתחרים
בשורה התחתונה, כמו כל מכונית פולקסווגן, גם הג'טה מציעה טאצ' של איכות, עדכניות, כוח ויעילות. יחד עם זאת, עם היצע הרכבים הגדול מן המזרח, הגרמניה המסורתית מוצאת את זה יותר ויותר קשה לבלוט מעל כולם, ואכן הג'טה לא מצליחה להציע את שובר השוויון שיגרום ללקוח הממוצע לוותר על המותגים הקוריאנים והיפניים הפופולאריים.

רמת מחירים גבוהה
הדברים נכונים עוד יותר לאור רמת המחירים המבוקשת עבור פולקסווגן ג'טה עם כ 132 אלף שקלים עבור דגם 1.2, כ 145 אלף עבור דגם 1.4, ובין 155 אלף ו 170 אלף עבור שני דגמי ה 1.6.