השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

השכרת רכב בארץ

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השכרת רכב בארץ

בישראל פועלות מספר רב של חברות להשכרת רכב. חלקן הן חברות בינלאומיות כמו הרץ ואוויס, וחלקן מקומיות וברשותן מספר מוגבל של מכוניות. ישנן חברות שקמו בעקבות הבטחה של מוסדות גדולים להשתמש ברכב המושכר שלהם, והן פועלות במתכונת של חברות ליסינג, ורק כאשר יש להן מכוניות פנויות הם מפנים אותם להשכרה של הקהל הרחב. החברות שונות גם במיקום הסניפים להשכרה. חברות גדולות ומכובדות יושיבו נציג בכל בתי המלון היוקרתיים, שם קיים הפוטנציאל הגבוה ביותר של משכירי רכב. חברות קטנות יותר הן בדרך כלל מקומיות או כאלה העובדות עם חברות ומוסכים.

מחירי השכרת רכב
מחירון השכרה של רכב בנוי באותה המתכונת אצל כל החברות. חלוקה ראשונה היא לפי גודל הרכב ומחיר רכישתו. ככל שהמכונית גדולה יותר, מחירה גבוה יותר, ולכן מחיר יום השכרתה יהיה גבוה יותר ממחיר השכרת רכב קטן יותר. לכל חברה יש כעשר סוגים של מכוניות במיון של גודל.  חלוקה שנייה היא לפי תקופת ההשכרה. השכרה לימים בודדים תעלה יותר ליום השכרה מאשר עולה יום השכרה ממוצע כאשר שוכרים רכב לשבוע או יותר. בקריטריון זה  המחיר משתנה בהתאם למספר השבועות שהרכב מושכר. מחירי ההשכרה משתנים בין העונות השונות ובחגים.

השוני במחירי ההשכרה בחברות
לכאורה, צריך היה שהמחירונים של כל החברות יהיה דומה, אבל בפועל יש הבדלים לעיתים גדולים במחירוני חברות שונות. יש מספר סיבות לתופעה זו. הראשונה היא סוג הביטוח הכלול בחבילה הבסיסית. הוספת סעיף ביטול השתתפות עצמית יכול להעלות את מחיר ההשכרה בעשרות אחוזים. סיבה שנייה היא מידת האבזור הבסיסי של הרכב. תוספת של GPS ברכב מייקרת את מחיר ההשכרה. כמו כן, סוג המכוניות בכל קבוצת גודל בחברות שונות היא שונה. מכונית מדגם מסוים תיכלל בקבוצה A של חברה אחת, בעוד בחברה אחרת היא תיכלל בקבוצה B.

איך בוחרים חברה להשכרה?
קודם כל מחליטים על הגודל הרצוי של המכונית, לאחר מכן מבררים איזה מכוניות באות בחשבון. לעיתים מה שנחשב כיוקרתי בחברת ההשכרה אינו באמת יוקרתי בעיני השוכר. לאחר מכן בוחנים את מידת האבזור של המכונית. אם רוצים לקבל מכונית עם מושבי עור ו-GPS, יש לבדוק בכמה זה מייקר את מחיר ההשכרה, או אולי זה חלק מהחבילה הבסיסית בחברה אחרת. השלב הבא הוא בדיקת נושא הביטוח רכב. מי שצריך את המכונית לנהיגה במקום שאינו מוכר לו יעדיף ביטוח לביטול השתתפות עצמית. ישנן חברות שהמחיר שלהן כולל ביטוח כזה, ובחברות אחרות זה נחשב כאקסטרה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
כתבות בנושא השכרת רכב בארץ
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר