השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

השכרת רכב באילת

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השכרת רכב באילת

הלוואי שהיה מישהו שמבין במכוניות שהיה יכול לסייע לנו להבחין איזו מכונית להשכרה היא הטובה והמומלצת ביות לנסיעה של מאות קילומטרים ללא הפסקה. איזה רכב יתעייף הכי פחות? איך מתכוננים לנסיעה כזו ארוכה מבחינת הרכב? רצוי לעבור על כל הפרטים הקטנים לפני שסוגרים עסקה עם חברת השכרות הרכב, ועוברים על כל אותן נקודות קריטיות לרכב ולנהג. מה חשוב שיהיה ברכב כדי להגיע בבטחה, בנוחות, ואפילו תוך כדי פינוק מסוים? בחודשי הקיץ הנסיעה עלולה להיות מייגעת ומתישה, בחודשי החורף – מסוכנת לא פחות. מה עושים?

איך לבחור רכב לנסיעה לאילת?
עכשיו יש לכם את האופציה הנוחה לשים את האצבע ולבחור רכב שיהפוך לכם את הנסיעה לאילת לנעימה ואפילו מהנה. באיזו עונה של השנה אתם נוסעים? אם אתם נושעים בחורף – רצוי לשכור רכב עם אחיזת כביש טובה – במיוחד לאור העליות והמורדות שבאזור ים המלח. לא לזלזל ולבדוק שהכול עובד: הוישרים, הברקסים, מתי נעשה הטסט האחרון לרכב. אם מדובר על עונת הקיץ, רצוי לבחור רכב עם מזגן טוב – זה חשוב לנהג ולנוסעים וגם קירור הרכב שומר על מערכות תקינות.

נסיעה ארוכה – הופכים חיסרון ליתרון
רבים רואים בנסיעה לאילת נטל ואפילו מקור לסבל. אנחנו שרגילים לקדמה ולזמינות של כל דבר בכל מקום, עכשיו נאלצים לחכות עד לתחנה הבאה, להתמודד מול חבורת אנשים שישנים ברכב בגלל שבחרתם לנסוע לשם בלילה, לסבול מהחום שמכה ברכב דרך הזכוכית, כמו מעבר לזכוכית מגדלת. כיום אפשר להפוך את זה לנסיעה נעימה במיוחד כשישנו DVD, מערכת סטריאו משוכללת, GPS ואפילו מחשב ברכב שיכול לומר לכם כמה דלק אתם מבזבזים בכל קילומטר שאתם עוברים. ככה אפשר אפילו לחסוך!

גם אם יש רכב פרטי, למה לשחוק אותו?
אתם מכירים כבר את הסנריו, הרכב הישן שלכם אולי לא ישרוד עוד נסיעה לאילת. אז מה עושים? פשוט שוכרים רכב ביחד עם החבר'ה – מה שיכול להוזיל את ההוצאה הכספית, חוסכים בקילומטראז' של הרכב הפרטי, זמן פעילות של המנוע, בזבוז של גז מזגנים ודלק, לא שוחקים את הגלגלים ואפילו שומרים על הצבע שלו....שוכרים רכב לאילת – זו הבחירה החכמה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר