השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

רכב יד שנייה מליסינג

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
רכב יד שנייה מליסינג
מה זה יד שנייה מליסינג?
כל אחד חולם על קנייה של רכב חדש, ועל האפשרות לקרוע את הניילונים מעל הריפוד בעצמו. אולם, עלותו של רכב חדש ברוב המקרים גבוה מאוד וכרוכה בהוצאות רבות ובכללם עלויות הביטוחים הנדרשים לנסיעה, אובדן הערך אשר הולך וגדל מדי שנה ושנה, עלויות האחזקה והדלק הרבות ושאר ההוצאות הכרוכות בהחזקתו השוטפת של רכב פרטי. עבור אילה מאתנו שרכישה של רכב בתשלום אחד עשויה להיות קשה מאוד עד בלתי אפשרית, רכישה של רכב יד שניה היא בהחלט אופציה כדאית ונכונה יותר כלכלית, שכן היא מאפשרת רכישה של רכב איכותי, במצב מכאני איכותי ביותר (בכפוף לבדיקת הרכב שתעשה על ידי הקונה בסמוך למועד הרכישה) ובכך תחסוך מרוכש הרכב העלות הגבוה ביותר של אובדן הערך המאפיין רכישה ראשונה מיצרן הרכב. 

רכישה של רכב יד שנייה מליסינג
כיום, עומדת בפני רוכשי רכב פוטנציאלים האפשרות לבחור בקניית רכב בשיטת הליסינג, שיטה זו מותאמת לאלה מאיתנו שאין ברשותם הסכום המלא לרכישת רכב, על כן נדרשים הם לתשלום מקדמה בגובה מסויים שנקבע מראש וכן תשלומים חודשיים נמוכים באופן יחסי למשך מספר חודשים מוגדר אשר לרוב נעמד על כ-36 חודשים. בסוף תקופת התשלום עומדת בפני רוכש הרכב האופציה לשלם את יתרת עלות הרכב או להחזירו לחברת הליסינג על מנת להתקשר בעסקת ליסינג חדשה תוך שהרכב המוחזר יבוא על חשבון המקדמה הנדרשת. שיטת הליסינג הגיעה לאחרונה גם אל שוק רכבי היד השנייה. במרבית המקרים הרכבים נשוא עסקת הליסינג הינם רכבים המוחזרים לחברת הליסינג לאחר התקשרות בת מספר שנים עם לקוח אחר כאשר הרכב עצמו נשאר תחת שמה של חברת הליסינג.

היתרונות של רכישת רכב יד שנייה מליסינג

ביצוע עסקת ליסינג לרכב יד שניה אל מול חברת ליסינג טומנת בחובה מספר גדול של יתרונות ממשיים אשר הופכים את העסקה לכדאית עד מאוד, יתרונות אלה נסובים סביב שאלת מצבו המכאני של הרכב,  מחירו ואיכותו. להלן פירוט יתרונתיה הרבים של עסקת הליסינג לרכב יד שניה:

מצבו המכאני של הרכב- הרכב נשוא עסקת הליסינג נמצא החל מיומו הראשון על הכביש תחת פיקוחה המתמיד של חברת הליסינג אשר דורשת לרוב ממחזיקי רכביה להקפיד על טיפולים שוטפים רק במוסכים המורשים של היבואן עצמו ובכך מובטח לרוכש הרכב יד שניה כי הרכב הנרכש יהיה ככל האפשר רכב תקין וכל חלקיו מקוריים. על אף יתרון משמעותי זה, טרם ביצוע העסקה מומלץ מאוד לבדוק את מצבו המכאני של הרכב במכון פרטי לבדיקת רכבים ובכך להבטיח לעצמך כי הרכב נשוא העסקה יהיה רכב תקין אשר יעמוד בציפיות ויעשה את עבודתו נאמנה.
עלויות נמוכות והעדר הפסד כספי - ידוע לכל כי בעת רכישה של רכב חדש מהיבואן "סופג" רוכש הרכב עלויות גבוהות במיוחד אשר באות לידי ביטוי באובדן ערך הרכב. רכישה של רכב יד שניה חוסכת את העלויות האלה אך במקרים רבים נהנה הרוכש מרכב מהיותו הבעלים הראשון של הרכב אחרי חברת הליסינג שכן זו אינה העבירה את שמו של הרכב על שם המשתמש הקודם.
 
הסדר תשלומים נוח ביותר-  אחת הסיבות הנפוצות ביותר לביצוע עסקת ליסינג נסובה סביב הסדר התשלומים הנוח ביותר המתאים לאלה המעוניינים לשלב את רכישת הרכב במהלך החיים המורכב אשר לעיתים כולל הוצאות כספיות רבות ואינו מאפשר הוצאה אחד גדולה לצורך קניית רכב.
 
טרייד אין בתום תקופת ההתקשרות- יתרון משמעותי נוסף אשר טמון בביצוע עסקה של ליסינג על רכב יש שניה הוא בעובדה כי בתום תקופת ההתקשרות אין מחוייב בעל הרכב למכור את הרכב לגורם שלישי ולעיתים, בהתאם לאופי העסקה, רשאי הוא להשיב את הרכב לחברת הליסינג ללא התעסקות מיותרת מצידו. אופציה נוספת המוצעת בעת התקשרות בעסקת ליסינג לרכב יד שניה באשר להחזרת הרכב בתום העסקה היא גלגול הרכב לעסקת ליסינג נוספת תוך שהרכב המוחזר ישמש כמקדמה בהתאם לערכו ביום המכירה.

בדיקות מהותיות טרם ביצוע עסקת ליסינג לרכב יד שניה
בדומה לרכישת רכב יד שניה ממוכר פרטי, גם טרם ביצוע עסקת ליסינג לרכב יד שניה מומלץ לבצע שורה של בדיקות מהיותיות שיבטיחו כי העסקה המדוברת תהא עסקה איכותית ומשתלמת כלכלית. בדיקות אלה כוללות את בחינתם של מסמכי הרכב שכן קיים שוני ערכי משמעותי בין רכב שהיה בבעלות חברת הליסינג לבין רכב שהיה בבעלות אדם פרטי וכן ישנה משמעות למספר הבעלים שהיו לרכב בעבר, בדיקת הטיפולים השונים שעבר הרכב לרבות מקום ביצוע הטיפולים ורציפותם, בחינה של המערכות והתוספות שהתווספו לרכב על בסיס המכלול המקורי שהגיע מהיבואן שכן לכל תוספת מסוג זה קיימת משמעות כלכלית ממשית, בחינה מעשית של נסיעה בפועל באמצעותה יוכל הנהג הפוטנציאלי לבחון את רמת הנוחות שבנסיעה ברכב ואת מידת ההתאמה אליו אישית, בדיקה מכאנית מקצועית אשר ראוי שתעשה בידי איש מקצוע במכון ייעודי לבדיקת רכבים ויהווה גורם נטרלי שיוכל לפרט באופן אובייקטיבי אודות מצבו האמיתי של הרכב, בדיקה נוספת אותה מומלץ לבצע היא ויידוא כי הרכב מגיע עם שני זוגות של מפתחות לכל הפחות שכן שכפול של מפתח מסוג זה עלולה להיות כרוכה בהוצאות נכבדות ועוד שלל בדיקות שכדאי לבצע טרם הרכישה המיוחלת.
 
למי מתאים לבצע עסקת ליסינג לרכב יד שניה?
כיום כבר ברור לכל כי עסקת ליסינג לרכב יד שניה מתאימה לכל קטגוריות הרכב ולכל סוגי הנהגים, היא מאפשרת רכישה בתנאים אטרקטיביים של רכב בקטגוריה גבוה יותר מהמתאפשר, במרבית המקרים, מרכישת רכב יד ראשונה מהיבואן. כמו כן משום שעסקאות הליסינג הפכו לנפוצות ביותר בשוק הרכבים הישראלי, מרבית רכבי היד שניה המוצעים כיום הם עסקאות יד שניה מליסינג ועל כן גדל עד מאוד אחוז המכירות של רכבים בשיטת מכירה זו וניתן למצוא רכבי מיני עירוניים וחסכונים המיועדים לציבור הנהגים העירוני המחפש אחר רכב חסכוני ביותר, ג'יפונים וג'יפים קשוחים לחובבי הנסיעה בשטח, רכבים משפחתיים בעלי מקום רב לאחסון ורמת בטיחות גבוה וכן רכבי פרימיום מרשימים ובכללם רכבי מנהלים יוקרתיים ביותר.
 
אחוזי מימון של רכב בליסינג יד שניה
חברות ליסינג רבות מציעות סוגים שונים של עסקאות ליסינג מתקדמות המאפשרות לציבור נהגים גדול ככל האפשר להתקשר בעסקה מסוג זה וזאת גם אם אין ברשותו של רוכש הרכב הפוטנציאלי הסכום הנדרש כמקדמה, שכן מציעות חברות אלה גם מגוון גדול של אופציות למימון מלא או למימון חלקי ולהחזרים חודשיים בגובה שיתאים לרוכש ולא יקשה עליו בהתנהלות היומיומית. לעיתים כאשר מבקש הרוכש מימון מלא תידרוש חברת הליסינג להפקיד בידיה בטוחה או פקדון כלשהו אשר יאפשר לה להיפרע ממנו במקרה בו לא יעמוד הרוכש בתשלומים החודשיים והכל בכפוף להסכם הייחודי שיערך בין הצדדים להסכם. מתן האופציות המגונות לרכישת רכב פותח בפני ציבור נוסף שלא היה מסוגל לרכוש רכב לולא קיומה של האופציה לרכישת רכב בהסדר תשלומים נוח מסוג זה ובכך לנסוע באופן תמידי על רכב המשתייך לקטגוריה גבוה יותר מהמתאפשר לו בהתאם למצבו הכלכלי.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
כתבות בנושא רכב יד שנייה מליסינג
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר