ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל אסטרה

image Opel
מחיר משוער: החל מ 131,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14
יתרונות חסרונות
מראה ייחודי ביצועים
נוחה לא חסכונית
מעוצבת
אופל אסטרה
אופל אסטרה
אופל אסטרה
אופל אסטרה
אופל אסטרה
Opel Astra המשפחתית  הקומפקטית המושלמת
המשפחתית הקומפקטית האולטימטיבית והאיכותית מבית היוצר של יצרנית הרכב הגרמנית, אופל אסטרה נחשבת מזה שנים רבות לאחת המכוניות האיכותיות ומתאימות ביותר לכביש ולקהל הישראלי, היא מוצעת לשיווק בארץ במספר רב של גרסאות מנוע וכן מספר מרכבים שונים, עם דגש רב על אבזור עשיר ובטיחות מקסימלית. האסטרה נחשבת למובילה בקטגורית המשפחתיות הקומפקטיות אליה היא משתייכת ומחזיקה בגאווה כ-30% מהסגמנט המדובר עם מכירות של למעלה מ70 אלף יחידות בשנה. בשנת 2015 הציגה החברה את הדור החמישי של דגם האסטרה אשר הצליח להגשים סופית את מטרתה הישנה של החברה- לגבור על דגם הגולף של חברת פולקסווגן הן בהיבט האיכות הכללית והן בהיבט של אחוזי המכירות. בדור החמישי של האסטרה הציגה החברה מכונית חדשה לחלוטין מבחינה ויזואלית ומכאנית כאחד, כמו כן הוכנסו בה שיפורים המתייחסים ליכולות הבלימה האוטונומית, מערכות הבטיחות השונות, התווספה תיבת הילוכים חדישה והופחת משקלה של האסטרה באופן משמעותי. לא בכדי זכתה האסטרה בשנת 2016 לתואר הנחשק "מכונית השנה 2016 באירופה" וכמו כן לתארים משמעותיים נוספים ולאחוזי מכירות גבוהים במדינות רבות.
 
מרכבים שונים לאופל אסטרה
האופל אסטרה משווקת בארץ במספר גדול של מרכבים וגרסאות המותאמות באופן מושלם לצורכי הנהג, דרישותיו ותקציבו. הגרסה הראשונה והגדולה היא גרסת חמש הדלתות האצ'בק, היא מציגה בסיס גלגלים של 260 ס"מ המאפשר מרחב נאה למדי במושב האחורי, תא מטען גדול במיוחד ונוחות מיירבית. הגרסה השנייה הינה הגרסה הספורטיבית, גרסת הספורט טורר, גרסה זו מציגה בסיס גלגלים דומה לגרסת חמש הדלתות. הגרסה נוספת היא גרסת הסטיישן בעלת תא המטען העצום, גרסה זו שמרה על מימדיה הקודמים ונחשבת למושלמת למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון. הגרסה האחרונה שטרם נחתה במחוזותינו היא גרסת הסדאן, גרסה זו עתידה להגיע לכבישי ישראל בעתיד הקרוב.

מנוע איכותי וביצועי כביש אדירים
בשלב הראשוני ישווק הדור החמישי של האסטרה עם מנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו המספק 150 כוח סוס ו25 קמ"ג בתחום הכולל שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד, מנוע זה מציג כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.5 שניות בלבד. דגם מנועי נוסף הינו בנפח של כ-1.6 ליטר טורבו דיזל אשר נועד להחליף את מנוע ה-1.7 ליטר דיזל בדגם היוצא. דגם הספורט טורר מציג נתוני האצה חסרי תקדים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.4 שניות בלבד ומהירות מירבית של 210 קמ"ש, נתונים יפים מאוד בהשוואה למתחרותיה. המנועים האיכותיים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות, אשר מספקת נסיעה חלקה ונעימה הן בנסיעה עירונית פשוטה אשר דורשת יכולת תמרון מתקדמת והן בנסיעה בינעירונית ארוכה אשר דורשת יכולת האצה ונינוחות בעלויות ובתנאי דרך קשים. נסיעה באסטרה נחשבת לנוחה ביותר הודות למתלים האיכותיים אשר חוסכים באופן משולם מיושבי הרכב כל רעש או מהמורה מיותרת, זויות הגלגול מצומצמות, אחיזת הכביש גבוה מהמקובל בקטגוריית המשפחתיות והחרטום מגיב בצייתנות רבה למדי לכל שינויי כיוון למעט תחת הפעלת כוח רב  בתנאי דרך קיצוניים.   

צריכת דלק משופרת
הדור החדש של דגם האסטרה מציג נתוני צריכת דלק משופרים וחסכוניים למדי, נתונים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים שונים לרבות ההפחתה המשמעותית במשקל הרכב שמטרתו היא חיסכון משמעותי בכל הנוגע לצריכת אנרגיה ומשאבים מהמנוע, כמו כן שיפור המכאניקה ותיבות ההילוכים אשר מציגות נינוחות רבה על פנוי ניצול אפקטיבי ומקסימלי של ההספק המנועי הקיים. לטענת היצרנית, המנוע 1.4 ליטר צורך בממוצע 18.18 ק"מ לליטר, מדובר בנתון הטוב ביותר לרכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית (קונבנציונלית), מדובר בשיפור חסר תקדים בהשוואה לדור היוצא אשר צריכתו עמדה על כ15.9 ק"מ לליטר.
 
עיצוב קלאסי אך יוקרתי
על אף שהאסטרה לא נועדה לנקר עיינים, עיצובה החדש בהחלט מרהיב ביופיו, היא מציגה את הקווים השמרניים, הנקיים והקלאסיים האופיינים כל כך לרכבי החברה. חזית הרכב מעוגלת ובצדדיו הוטמעו פסי אורך אשר יוצרים תחושה קלה של ספורטיביות המשולבת ביוקרה נהדרת. בדור החמישי התווספו לאסטרה אלמנטים של תאורה מרהיבים ביופים הכוללים מערך פנסים צרים בחלקה האחורי ויחידות תאורה מודגשות בחלקה הקדמי. גם פנים הרכב עבר מלאכת עדכון ושדרוג שעיקרם בא לידי ביטוי בהפחתה משמעותית של מתגי התפעול שבקונסולת הנהג המרכזית. תא הנוסעים גם הוא, משדר יוקרה ומקנה לנהג סביבה נעימה, פשוטה וקלה לתפעול שוטף. על אף שגודלו החיצוני של הרכב צומצם מעט, הודות להנדסת האנוש המרהיבה, המרווח בתא הנוסעים נשאר גדול ונוח גם לישיבה של שלושה נוסעים מבוגרים במושב האחורי. קונסולת הנהג גדולה ונוחה לתפעול, במרכזה מסך מולטימדיה בעל ממשק מלא לכל סוגי הסמארטפון, לוח המחוונים גדול לקריא, גלגל ההגה מציג קריצה ספורטיבית ואיכות החומרים הכללית גבוה ביותר.
 
אבזור עשיר ומגוון לשיפור חווית הנסיעה
נסיעה בדור החמישי של דגם האסטרה נחשבת למהנה במיוחד בעיקר הודות למערך האבזור העשיר ביותר בו היא מצוידת, מערך זה כולל תוספות רבות המגיעות כסטנדרט וביניהם, חישוקים מוגדלים ומרהיבים ביופים, מושבי נוחות איכותיים לנסיעה ארוכת טווח, מערכת שמע מתקדמת, מחשב דרך מולטימדיה איכותי ועוד. כמו כן מציעה החברה שתי חבילות אופציונליות לשדרוג חווית המשתמש, החבילה הבסיסית היא ה"אנג'וי" , כוללת מסך מגע בגודל של כ-7 אינץ', מערכת בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה ועוד. חבילה המורחבת יותר קרויה "אנג'וי פלוס" וכוללת תוספות נוספות כמו מצלמת רוורס, מערכת מתקדמת לשמירה על סטייה מתיב, מערכת בלימה אוטונומית לצמצום נזקים בעת תאונת דרכים, מערך לזיהוי תמרורים ועוד.
 
בטיחות מתקדמת 
כחלק בלתי נפרד מהמגמה העולמית הכוללת לשיפור בטיחות הנסיעה, כלל הגרסאות החדשות של רכבי החברה משווקת עם אבזור עשיר שנועד לשפר במידה ניכרת את בטיחות הרכב והנוסעים, דגם האסטרה גם הוא מצוייד בשלל מערכות ותוספות שונות שנועדו למנוע תאונות ולמזער נזקים, מערכות אלה כוללות בין היתר מערך מתקדם של כריות אויר ומתג ייעודי לניטרולן, חיישני חגורות בטיחות, תאורה אוטומטית בעת נסיעה קדימה, מערכת מתקדמת לזיהוי תמרורי תנועה, מערך בקרת סטייה מנתיב, מערכת לניטור מרחק מלפנים ועוד. בנוסף, על מנת להבטיח את בטיחותו המקסימלית של הרכב עמד דגם האסטרה בשלל מבחנים בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ביותר וזכתה לציונים הגבוהים ביותר.

הרכב המושלם לכביש הישראלי
אין כל ספק כי דגם האסטרה החדשה טובה יותר בצורה משמעותית מהדגם היוצא כמעט בכל סעיף ופרמטר,  תא הנוסעים שלה איכותי, היא משודרגת ונוחה בכל הנוגע לרמת האבזור שלה וכמובן היא מצטיינת בביצועים והתנהגות כביש. לא בכדי נחשבת האסטרה למובילה הרישמית של קטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות בישראל. ייתרון משמעותי נוסף בו מחזיקה האסטרה הוא תג המחיר האטרקטיבי עימו היא משווקת אשר מתחיל מ- 132 אלף ₪ בלבד וכמו כן תג המחיר האיכותי של חבילות האיבזור הנוספות שבבחינת ההיצע שלהן אין כל ספק כי הן משתלמות לחלוטין. האסטרה היא הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר גם ליחידים אשר מעוניינים ברכב גדול בעל מקום רב לאחסון בשילוב עם עיצוב מרהיב וביצועי כביש מצויינים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל אסטרה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אביהו
שלום, אני אביהו ויש לי רכב שקיבלתי מליסינג והוא אופל אסטרה ברלינה. זהו אחד הרכבים הנוחים ביותר שנהגתי בהם אי פעם, ...   [המשך..]
אמנון
בתחילת שנת 2013 החלטתי לרכוש מכונית בקטגורית "סופר מיני" או "משפחתית קופטקטית" לעצמי. רכישה זו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות