השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

השכרת רכב בחיפה

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השכרת רכב בחיפה

התקבלתם לטכניון או לאוניברסיטת חיפה, עברתם לגור בצפון או שאתם פשוט החלטתם שהעליות והמורדות בעיר כבר לא בשבילכם, ואתם מעוניינים ברכב משלכם. איך להפוך את זה למציאות? חיפה היא בירת מחוז הצפון, ואפשר לומר שיש שם המון התרחשויות מסוגים שונים – לימודים אקדמיים ברמה גבוהה שמזמנים לשם אלפי סטודנטים מדי שנה אל שולחן הלימודים, סוחרים ואנשי נמל, אנשים שנוספים שמצטרפים למתגוררים בעיר ועוד התרחשויות שמושכות אליהן בני אדם רבים, אולי הרבים ביותר מבין שלוש הערים המרכזיות בארץ. כאשר חיפה היא המרכז שבו אפשר לעשות עסקים וגם – לצורך העניין, לבחור את הרכב הבא שלכם, מתוך מבחר גדול של רכבים. ישנם יתרונות רכבים בבחירת רכב מתוך היצע גדול, ואתם יכולים להיות הנהנים העיקריים מהעניין.

לשכור לטווח זמן קצר או ארוך?
מבין מגוון אפשרויות להשכרת רכב בארץ, ההשכרה לטווח קצר או לטווח הארוך מופרדות באופיין אחת מהשניה – הן מבחינת הרכבים המוענקים לשוכרים, מבחינת התמחור של העסקה והיתרונות שבה. רצוי לקבל כמה הצעות מחיר לאותה תקופת זמן של השכרה, ולבדוק אותן מול המחיר ליום בעסקת ליסינג לטווח זמן ארוך – בדרך כלל, המחיר ליום יהיה זול הרבה יותר, ולכן גם ישתלם בעסקת הליסינג.

אילו יתרונות ישנם בהשכרה מליסינג?
מי שמתלבט בין רכישת רכב – אפילו יד שניה מליסינג, או פשוט לשכור רכב לתקופת זמן ארוכה, יכול להבין כי באפשרות השניה ניתן להשתמש ברכב השכור לאורך חודשים וגם שנים, ועדיין לא לשלם על כולו. לאחר תום החוזה – ניתן לרכוש את הרכב. בעיר כמו חיפה – אפילו סטודנטים שזקוקים לרכב אולם לא יכולים לרכוש אחד חדש במלוא הכסף יכולים לעשות את זה בפריסת תשלומים נוחה.

לרכוש רכב באמצעות ליסינג מימוני
הליסינג המימוני הוא האפשרות לשכור את הרכב – חדש לגמרי, ועדיין להשתמש בו כאילו השוכר הוא הבעלים שלו. הוא ירכוש לו ביטוח רכב לרכב שכור, יהיה אחראי על הרישוי ועל הטסט שלו ואפילו על התיקונים הקבועים. בסיום העסקה ניתן להוסיף סכום סמלי ולרכוש אותו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר