ספק אם יצליחו לשחזר את אותה ההתלהבות סביב
דגם ה-GTI הראשון משנת 76 . למעשה , אין יותר מידי שינויים מהדור השישי למרות שניכר פה מאמץ אדיר לטפס מעט בכוח הסוס ויחד עם זאת להציג צריכת דלק טובה. ישנם כמה מוטיבים עיצוביים חוזרים מהגרסה האגדית כמו המושבים עם הריקמה הריבועית. לצערנו בגרסה הישראלית צמצמו את אותם התוספות הקטנות שאמורות להצביע שמדובר בגרסה מיוחדת.

גולף-GTI עוצמתית ומפתיעה
מראה אלגנטי עם נגיעות אגרסיביות בפרונט
הגרסה הישראלית חוסכת מאיתנו כמה פרטים מאוד חשובים כמו פס אדום במסגרת הגריל וחישוקי סגסוגת מבריקים ובולטים במיוחד. מדובר בהבדלים קטנים שאמורים להבליט שאכן מדובר בדגם מיוחד.לעומת זאת, הפרונט עדיין אגרסיבי באופן משמעותי מהדגמים הרגילים .איכות ההרכבה וחומרי הגלם פשוט מעולים וסביבת הנהג מלאה בסממנים קטנים של GTI כמו דוושות מאלומיניום ושילוב של כיתוב GTI עם ידית הילוכים יפייפיה ועוד.
למרות הבדל כל כך קטן בהספק יחידת המנוע מהדגם הקודם, טוענים בםולקסווגן שהיחידה עברה כיוון חדש לחלוטין והיא נעזרת בלא פחות מ-8 מזרקים נקודתיים ומגדש טורבו חכם במיוחד עם בקרת גדישה אלקטרונית. לצערנו ב
צ'מפיון מוטורס בחרו שלא לייבא את הגרסה הידנית והאופציה היחידה היא תיבת DSG עם מצמד כפול ושישה הילוכים. ה-GTI תיקח אתכם מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות.
אחיזת הכביש היא אבסולוטית ובקרת האחיזה מוכנה לקרב. אפשר ממש להגיד שה-GTI דבוקה לכביש בסופר גלו. למרות שמדובר על רכב ספורט הנוחות כאן לא מאכזבת גם בהגדרות של רכבים משפחתיים ובעניין הנוחות יש לנו רק דברים טובים להגיד. גם בספסל האחורי נהנה מישיבה נכונה ונוחה פרט למי שישב באמצע. באופן כללי מדובר בדגם מוצלח מאוד עם תג מחיר גבוה, כ-227 אלף ש"ח .
יוטיוב1