פולקסוואגן מתכוונת ליצצר את הדור החדש של הפולקסוואגן גולף עם יחידת הנעה היברידית. למעשה, אפשר לומר שבעזרת ה"יציאה" החדשה הזו, היצרנית מנסה להתנער מהכתם השחור שנשאר עליה מפרשת 'דיזלגייט' בה פולקסוואגן התקינה צ'יפים שמזייפים את כמות פליטת המזהמים של רכבי הדיזל שלה. על פי היצרנית, הדגם החדש של הגולף צפוי לקבל חשיפה רשמית עד לסוף השנה.
פולקסוואגן גולף. האם הקונצרן יימחק את הכתם מפרשת 'דיזלגיט'?
פולקסוואגן גולף. האם הקונצרן יימחק את הכתם מפרשת 'דיזלגיט'?
האם תינתן הזדמנות שנייה?
פולקסוואגן תביא לנו את הדור החדש של הגולף ההיברידית עם עיצוב מחודש (מתיחת פנים), והיצע אבזור רחב יותר. הגולף ההיברידית החדשה היא הדגם הראשון של היצרנית שמקבל הסבה למנוע חשמלי. כמובן שהיצע המנועים הקונבנציונאליים נשאר אך עוברים שדרוגים לטובת התייעלות וקידמה. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מנוע בנזין משולב היברידי 
על פי דיווחים שמגיעים מהדלתיים הסגורות של החברה, הגולף החדשה צפויה להגיע עם מנוע בנזין המשלב בתוכו יחידה חשמלית עם סוללה נטענת. אפשר לומר שיחידת ההנעה החדשה של פולקסוואגן באה כמתן תשובה לכל אלה שמחפשים מנוע חסכוני שלא עושה שימוש בסולר. הדור החדש של הגולף ייחשף לצד הדגמים החדשים של הסיאט לאון ושל הסקודה אוקטביה, אשר בנויות על אותה פלטפורמה. לפי שעה, לא ידוע על ייצור גרסאות מקבילות לשני הרכבים האלו בגרסה היברידית. 
 
פולקסוואגן גולף היברידית
כאשר פולקסוואגן החלה בייצור הגולף ההיברידית היא שמה אל מול עיניה את המטרה הבאה: ייצור רכב שמסוגל לעבור 25 ק"מ לליטר בנזין. פולקסוואגן השיגה את המטרה באמצעות השימוש במנוע הבנזין Tsi הקטן בנפח 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים ושידוכו ליחידה היברידית. רוב הסיכויים שיחידת הבנזין נלקחה היישר מהמנוע המושתל בסיאט איביזה החדשה. המערכת החשמלית תטעין עצמה על ידיי ניצול אנרגיית הבלימה.