ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

טויוטה היילנדר היברידי

image Toyota
מחיר משוער: 299.900
שנות אחריות: שנתיים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13
יתרונות חסרונות
מרווח פנימי מחיר
צריכת דלק
בטיחות
טויוטה היילנדר היברידי
טויוטה היילנדר היברידי
טויוטה היילנדר היברידי
טויוטה היילנדר היברידי
טויוטה היילנדר היברידי
טויוטה היילנדר היברידי החדשה
טויוטה היילנדר - הפנאי שטח המחודש בעל המימדים המרשימים
טויוטה מציגה כוכב חדש בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הבינונים שלה, מדובר בדגם ההיילנדר החדש אשר הוצג בתחילת שנת 2017 בתערוכת הרכבים השנתית בניו יורק. דגם ההיילנדר הינו רכב קרוסאובר פנאי בגודל בינוני אשר מתבסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם הקאמרי, הוא כולל 8 מקומות ישיבה, טכנולוגיית הנעה קדמית או כפולה, ציונים גבוהים במבחני הבטיחות השונים ומספר אופציות מנועיות לרבות דגם היברידי חסכוני בצריכת דלק. דגם ההילנדר זכה לעיצוב יוקרתי עם אוריינטצית "שטח" חדשנית, הוא כולל טכנולוגיות מדיה מתקדמות, רמות גימור מרשימות במיוחד שאינן אופייניות לרכבים המשתייכים לקטגוריה ויכולות נסיעת כביש ושטח מעניינות במיוחד, כל אלה ועוד, הופכים את דגם ההילנדר לאחת האופציות העדיפות והמתקדמות ביותר בקטגוריה המבוקשת.
 
היצע מנועים גדול ועוצמתי 
דגם ההילנדר משווק עם שלושה סוגי מנועים חדשים ומתקדמים במיוחד, מדובר בשני מנועי בנזין ואופציה אחת של מנוע היברידי חסכוני. דגם הבנזין הבסיסי כולל מנוע בנפח אדיר של 2.7 ליטר בעל 4 בוכנות המספק 185 כוח סוס ב-5800 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות. דגם המנוע הבא כולל מנוע V6 בנפח מרשים מאוד של 3.5 ליטר המספק 270 כוח סוס ונעדר תמיכה של מגדש טורבו או מגדש על, מנוע זה משודך גם הוא לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות. גרסת המנוע השלישית כוללת מנוע היברידי V6 בנפח של 3.5 ליטר בעלת אפשרות למערכת הנעה כפולה קבועה מבוקרת מחשב.
 
ביצועי כביש עוצמתיים ומרשימים ביותר
נסיעה בדגם ההיילנדר נחשבת לנוחה ומדוייקת במיוחד ללא תחושת ריכוך ייתרה או עוצמה וגודל מוגזם, כושר השיוט האיכותי מתקבל במהירות של 100 קמ"ש וכולל נסיעה נינוחה ושקטה להפליא, בצורה המבודדת היטב את רעשי מנוע והרוח החיצוניים. המתלים, עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, מרככים את פגעי הכביש וסופגים היטב את שיבושי הדרך בנסיעה עירונית ובינעירונית כאחד. בדרכי עפר וכבישים פתלתלים ניכר כי ההילנדר מפתיע לטובה, הוא רך המידה הנכונה, זויות הגלגול טובות, משקל ההגה סביר ביותר ורמת השטחים המתים סבירה ביותר וזאת על אף גודלו הרב ומשקלו הגבוה שהגיוני היה שהיו הם מקשים הם על ההתמודדות עם תנאי הדרך. בעת נסיעה על שבילים סלולים מאפשר דגם ההיילנדר נוחות נסיעה גבוה, מערכת בקרת המשיכה משפרת במידה ניכרת את איכות הנסיעה וכן ניכר כי זויות המרכב הטובות ומרווח הגחון המוצלח מסייעים גם הם לשקט והאיכות המתקבלים בעת נסיעה. 
 
נתוני צריכת דלק סבירים ביותר
בהתחשב בנפחי המנוע העצומים עימם משווק דגם טויוטה הילנדר ובמשקלו הרב של הרכב, אין זו הפתעה לגלות שנתוני צריכת הדלק גבוהים למדי ועומדים על 9.6 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה אף יותר ועומדת על ממוצע של כ-7 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. דגם ההילנדר ההיברידי כולל, כמובן, נתוני צריכת דלק איכותיים וחסכוניים הרבה יותר. על אף שמודבר בנתוני צריכת דלק גבוהים למדי, בהשוואה לרכבים נוספים המשתייכים לקטגוריה ניכר כי דגם ההילנדר הינו רכב בעל צריכת ממוצעת וסבירה למדי. 
 
עיצוב חיצוני קשוח וגדול במיוחד
מידותיו של דגם ההילנדר גדולות למדי, בסיס הגלגלים שלו עומד על 279 ס"מ, אורכו 485 ס"מ, רוחבו 192 ס"מ, גבהו 173 ס"מ ואילו משקלו עומד על 1994 ק"ג ומציגות נוכחות ניכרת על גבי הכביש. שפת העיצוב של דגם ההילנדר אינה קולעת לשפה העיצובית שהכתיבה טויוטה עם דגם הראב 4 ומציגה מראה קשוח ושטחי הרבה יותר מהדור היוצא של הדגם אשר עיצובו הזכיר במידה ניכרת את דגמי המיניוואן הטיפוסיים, קדמת הרכב גדולה ובולטת ביותר במרכזה ממוקם גריל כרום טרפזי ענק מימדים ובולט מאוד לעין, מכסה המנוע אופקי ואדיר מימדים ויחידות תאורה מרשימות ביותר. חלקו האחורי של הרכב מאסיבי מאוד, כולל ספויילר אחורי גבוה ושמשה אחורית מעוגלת במידת מה. זויות הרכב מעט רבועות ותורמות גם הן למראה הקשוח ו"שטחי" ביותר. 

תא נוסעים רחב ומרווח ביותר
ההגדלה הניכרת לה זכה הדגם החדש של טויוטה היילנדר הרחיב במידה ניכרת את תא הנוסעים של הדגם, הגדלה זו אף הגדילה את מספר המושבים ברכב לכ-8 על ידי הוספת מושב נוסף לשורת המושבים השלישית. בעיצובו של תא הנוסעים של דגם ההילנדר מזכיר הוא את עיצובם של מיטב הרכבים מתוצרת אמריקאית בעלי המרחב האדיר, שפע תאי האחסון והמרחב הגדול שבין המושבים המאפשר ישיבה נוחה ביותר. שורת המושבים השנייה ממוקמת על מסילה המאפשרת את הנעתה קדימה או אחורה בהתאם לצורך ואילו שורת המושבים השלישית, הנחשבת למצומצמת ביותר מעט צפופה ומתאימה בעיקר לילדים. סביבת הנהג מעוצבת ברמה גבוה ביותר , לוח המחוונים גדול וברור מאפשר שליטה נאה בכלל פונקציות הרכב השונות, איכות החומרים גבוה אם כי בנקודות מסויימות ניכר כי נעשה שימוש בחומרים נוקשים הפוגמים במעט ברושם המתקבל. תא המטען מציג נפח סביר בלבד בן 391 ליטר הכולל שלל פתרונות אחסון, אך ניתן להגדלה אדירה על ידי קיפולן של שתי שורות המושבים האחוריות ובכך תתאשר העמסה והעברה של ציוד גדול מאוד בלי בעיה.

רשימת אבזור ארוכה ונדיבה ביותר
דגם ההילנדר משווק עם רשימה ארוכה של אבזור איכותי המשפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה הכללית, רשימה זו המגיעה ברובה כסטנדרט, כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסך מגע מרכזי ואופציה לזיהוי קולי, מערכת בידור למושבים האחוריים הכוללת אופציה לחיבורה של קונסולת משחקים ניידים, אופציה למושבים מחוממים או מקוררים בהתאם לצורך, דיבורית בלוטוס מתקדמת, שלל פתרונות אחסון ייחודיים הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים, מערך ריפודי עור, גג שמש מתקדם, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, הגה פלסטי מתקדם, חיבורי USB  ועוד שלל אביזרים מתקדמים.
 
בטיחות כערך ראשון במעלה
דגם ההיילנדר נחשב לרכב מאובזר במיוחד באביזרי בטיחות ייעודיים המשפרים במידה ניכרת את רמת הבטיחות בזמן נסיעה, רשימת אבזור זה כוללת ברובה כסטנדרט, מערכת בת 8 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת בקרת משיכה, מצלמת רוורס ייחודית מקורית של טויוטה, מערכת לסיוע בעת ביצוע זינוק בעליה, מערכת לניטור שטחים מתים, התראה מפני התנגשות עם עצמים מקדימה ומאחורה, מערכת מובילאיי בהתקנה מקורית, , מערכת בקרת שיוט, התראה מובנית על סטייה מנתיב ועוד שלל מערכות המשפרות בצורה משמעותית את רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב.
 
למי מתאים דגם ההילנדר?
גודלו הרב, עוצמתו המשמעותית, ניפחי המנוע האדירים ועיצובו האגרסיבי מעידים על כך שדגם ההילנדר אינו מתאים לציבור הנהגים המחפשים אחר רכב נוח לנסיעה וחניה בין רחובות העיר הצרים או למי שמחפש רכב קטן שיבלע בנוף, שכן מדובר ברכב בעל נוחות רבה ביותר. דגם ההיילנדר מתאים במיוחד לחובבי השטח, לנדרשים למקום רב לאחסון ולאלה מאיתנו המחפשים רכב עוצמתי אך בטיחותי, בעל נוכחות רבה שלא ישאיר עין אחד אדישה בעת נסיעה על הכביש הישראלי אשר מורגל לרוב לרכבים עירונים או משפחתיים קטני מימידים. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש טויוטה היילנדר היברידי, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Toyota Highlander Hybrid
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות