טויוטה היילקס החדש, כבר בתחילת השקתו הוחלט כי הוא יסב עצמו מחיית עבודה בלתי פוסקת שכל תכליותיה הן עבודה, כושר העמסה וקצת פנאי בוצי, לרכב עבודה "מרוסן" יותר שיכול גם לתפקד כרכב קרוסאובר משפחתי. כמו ה"אישיות" החדשה של הטויוטה היילקס, כך גם העיצוב החדש שלו. ההיילקס החדש זוכה לחרטום חדש עם גריל בולט המעוטר בפסי כרום, כאשר הפנסים הנמצאים בצידי הגריל מעוצבים בעיצוב "משוך לאחור" כיאה לרכבי קרוסאוברים דינאמיים.  אין הרבה מה להוסיף על החלק האחורי של ההיילקס שהרי מדובר בטנדר בסך הכל, כך שמלבד ארגז מעוצב, אין הרבה מה להוסיף.
טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש
למרות ההתחלה ה"חלבית" יחסית שפתחנו איתה את הכתבה, זה לא אומר שלהיילקס אין יכולות. כזכור, טויוטה היילקס הוא אחד הרכבים המבוקשים ביותר בשוק רכבי העבודה. מעבר לכך, הוא מבוקש מאוד גם בשל יכולות השטח שלו. למרות היופי והעירוניות שההילקס החדש משדר, אפשר תמיד להתקין לו את הפגוש המתכתי המשולב בכננת, להחליף את הצמיגים לצמיגי 70/30 וההיילקס יחזור להיות מפלצתי כמו שאנחנו רגילים לראות אותו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
עם כל השינויים שההיילקס מציג, כך גם התנהגות הכביש שהוא מביא. הוא הרבה יותר מדויק ועקבי, ביחס לקודמו, בכל הקשור להתנהגות הכביש. גם יכולות השטח שלו עדיין נשארו בגר "טובים" אמנם פחות מהדורות הקודמים, בשל כיול מתלים מחודש, מה שפגע לו מעט ביכולות השטח אך בא לקראתו בביצועים בכביש. בנוסף לכך, זוויות הכניסה/ יציאה של ההילקס החדש טובות יותר מאשר בדגם היוצא. גם מהלך המתלה האחורי שלו שופר, נוסיף לזה את הנעילת דפרנציאל אחורי ונקבל ביצועי שטח לא רעים בכלל.
משנה גישה לטובת נוחות נסיעה וביצועים
משנה גישה לטובת נוחות נסיעה וביצועים
לארץ, ההיילקס החדש, ככל הנראה ישווק בגרסה אחת בלבד. מנוע טורבו-דיזל בהזרקה ישירה 2.4 ליטר עם 150 כוחות סוס. המומנט שההיילקס החדש מציע הוא בהחלט לא רע, עומד על 40.8 קג"מ ב 1,600 סל"ד. כושר הגרירה שלו עומד על 3.2 טון, ולמעשה מביא אותו לבעל כושר הגרירה הגבוה ביותר בקטגוריה. 
227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית
227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית
בשורה התחתונה, ההיילקס החדש מציע את אותה הגברת עם שיפורים קלים במתרכזים במיוחד בתא הנוסעים ובאיכות הנסיעה העירונית. הוא מציע איבזור עשיר יותר מקודמו, אך עדיין "לא פראייר" ביכולות השטח שלו. עם מחיר של 227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית, ההיילקס מציב עצמו כהיקר ביותר בקטגוריה ביחס למתחריו הישירים.