יצרנית הרכב היפנית- טויוטה, תחשוף את הדגם המחודש שלה לרכב ההיברידי הנמכר ביותר של היצרנית, טויוטה פריוס. היא תציג את הפריוס, בדורה הרביעי, בלאס וגאס, בתחילת ספטמבר. טויוטה פריוס המחודשת תחליף את הדגם הקיים שמשווק מאז 2009.
טויוטה מיראי
טויוטה מיראי
בסיס חדש- טויוטה פריוס חדשה
אמנם טויוטה לא משחררת פרטים ספציפיים בנוגע לפריוס שצפויה לראות אור בחודש הבא, אך בהתאם למספר תמונות ריגול שדלפו לרשת, עיצובה של הטויוטה פריוס החדשה נשען, ככל הנראה, על עיצובה של מכונית המימן של היצרנית- טויוטה מיראי, המשווקת ביפן מסוף שנת 2014. כבר בתקופת שיווקה של המיראי, סברנו כי הדגם שמחודש של הפריוס יראה בהתאם אליה. כנראה שלא היינו רחוקים מההנחה הזו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
בטויוטה לא נחים לרגע
למרות כל החיסכון שהטויוטה פריוס מציעה, בטויוטה לא נחים לרגע. הטויוטה פריוס החדשה צפויה להיות חסכונית יותר בצריכת הדלק בכ- 10% לעומת הדגם היוצא. טויוטה כיילו בפריוס החדשה מערכת הנעה היברידית חדשה יותר מזו שקיימת בדגם הנוכחי, כאשר היא קלה יותר, קטנה יותר וכך גם חסכונית יותר. הפריוס החדשה, כפי שאפשר לראות את הטויוטה מיראי שעליה נשען עיצובה, נראית שונה יותר מנוף הפריוס שאנו מכירים. אם היא יפה יותר או לא, זה כבר עניין של טעם. 
טויוטה פריוס. אצלנו מאז 2009
טויוטה פריוס. אצלנו מאז 2009
פלטפורמה מודולרית
הפלטפורמה עליה הפריוס נשענת, היא פלטפורמה מודולרית, המשלבת בתוכה חלקי רכב שונים. פלטפורמה זו נקראת TNGA, ובטויוטה מבטיחים שעד שנת 2020 תשרת פלטפורמה זו מעל ממחצית הדגמים שטויוטה מציעה. פלטפורמה זו היא למעשה חסכונית יותר בעלויות. היא מאפשרת להשתמש החלקי רכב אחרים של אותה יצרנית ולהתאים אותם לדגם ספציפי אחד. מעבר לכך, היא מאפשרת ליצרנית להתשמש באותם יחידות הנעה ללא התאמות מיוחדות ויקרות.