תערוכת הרכב הבינלאומית של שנגחאי אינה נותנת רק במה ליצרניות היוקרה השונות המשווקות במדינה אלא גם ליצרניות עממיות המעוניינות להציג גרסאות ודגמים חדשים שיוצעו לקהל הסיני בעתיד הקרוב. טויוטה עתידה לחשוף בימים הקרובים גרסה היברידית חדשה וחסכונית למשפחתית המוצלחת שלה – הקורולה. זוהי תהיה הפעם הראשונה שהקורולה ההיברידית יוצאת מגבולות יפן ומוצעת במדינה אחרת. הסיבה להכנסת הקורולה ההיברידית בסין היא ההטבות הגדולות של הממשלה הסינית למכוניות היברידיות חסכוניות עם מנועים זעירים.
הקורולה תוצע גם עם מערכת היברידית
הקורולה תוצע גם עם מערכת היברידית
עיצוב מעודכן לקורולה ההיברידית
טויוטה קורולה ההיברידית נבנתה על הדור האחרון של הקורולה שגם משווקת בישראל אך בדגם נעשו מעט התאמות עיצוביות המתאימות יותר לשוק הסיני. מערכת הפנסים של הדגם חודשה וגם כלל החזית של הדגם זכתה לעדכון כללי הנותן מראה אלגנטי ובוגר יותר. המידות על פי ההערכות שונות אינן השתנו ודומות לקורולה המשווקת בישראל.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
יחידת ההנעה של היאריס
מערכת ההנעה ההיברידית שתשמש את הקורולה בסין זו מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר עם הספק כולל של 99 כוחות סוס. יחידת ההנעה הזו נלקחה מטוויטה יאריס ההיברידית המשווקת בישראל ועל פי הדיווחים של טויוטה היא מחזירה צריכת דלק איכותית ומרשימה העומדת על 20.4 ק"מ לליטר. הביצועים של הדגם אינם פורסמו וייתכן כי יפורסמו בימים הקרובים עם פתיחתה של התערוכה באופן רשמי.
 
אימפריה של היברידיות
טויוטה חרטה על דגלה בשנים האחרונות את פיתוח ההנעה ההיברידית בענף הרכב והיא מהחברות המובילות בתחום זה בתעשיית הרכב העולמית. בישראל משווקת טויוטה 7 דגמים היברידים שונים בסגמנים שונים כך שכמעט כל אחד יוכל למצוא את ההיברידית המתאימה לו. לפני כשבועיים חשפה טויוטה בארצות הברית את רכב הפנאי ראב 4 החדש עם מערכת הנעה היברידית חדשה ויעילה.