טויוטה אוונסיס, הדור הרביעי של המשפחתית המפוארת של טויוטה הוצגה בתערוכת ז'נבה. האוונסיס החדשה, כמו קודמתה, מיוצרת בפעלי טויוטה בבריטניה ומיועדת לשיווק בשוק האירופאי. טויוטה קאמרי מוצעת בשתי צורות מרכב, סטיישן וסדאן. היא צפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה.

טויוטה אוונסיס החדשה
טאצ'ים קטנים של עיצוב
הטויוטה אוונסיס החדשה, לעומת קודמתה, מעוצבת באופן הרבה יותר יוקרתי והרבה יותר ספורטיבי. אמנם ברמת המאקרו אין הרבה שינויים בעיצוב, אך השינויים המוכלים מורגשים בהחלט. הדגם החדש של האוונסיס יזכה ברמת הגימור הגבוהה שלו, בתאורת לד ראשית. מעבבר לכך, בכל הרמות גימור המוצעות, האוונסיס עברה שידרוג לתא הנוסעים ובידוד טוב יותר מרעשי סביבה. מלבד זאת, מערכת הבטיחות עלתה רמה וכעת מוצעת מערכת Toyota Safety Sense החדשה. פנים הרכב, נהנה כעת ממסך טאצ' בגודל "8 הנקרא Toyota touch2.
מנועים חדשים בתקן יורו 6
האוונסיס תשווק עם חמישה דוגי מנועים: שניים- דיזל מבית ב.מ.וו ושלושה מנועי בנזין המוכרים לנו מהדגם היוצא. לחושקים באוונסיס עם מנוע בנזין, תינתן האפשרות לבחור בין מנוע בנפח 1.6 ליטר המספר 130 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, מנוע בנפח 1.8 ליטר עם 145 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר עם 150 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים רציפה Multidrive S CVT, המאיץ את האוונסיס 0-100 קמ"ש ב 10 שניות ועם מהירות מירבית של 204 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של דגם זה היא 16.4 ק"מ לליטר- שיפור של 13% לעומת הדגם היוצא.

גם עם מנועי דיזל מבית ב.מ.וו
יש גם דיזל
היצע הדיזל רלוונטי יותר לאירופה מאשר לנו. הוא כולל שני מנועים חדשים ממפעליה של ב.מ.וו- הראשון, בנפח 1.6 ליטר בעל הספק של 110 כ"ס, ומנוע בנפח 2.0 ליטר עם 141 כ"ס. שני המנועים האלה משודכים לתיבת הילכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה.
בטיחות מעל הכל
טויוטה תשווק את שלל את חבילת הבטיחות המורחבת שלה בכל דגמי החברה וכך גם באוונסיס. Toyota Safety Sense, כך הינא נקראת, משלבת בתוכה כסטנדרט בכל רמות הגימור של האוונסיס, בלימה אוטומטית, התראת סטייה מנתיב, תאורה ראשית אדפטיבית- מעבר אוטומטי מאורות דרך לאורות מעבר וזיהוי תמרורים.