ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

טויטה סיינה

image Toyota
מחיר משוער: 289,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 9.1
יתרונות חסרונות
בטיחות מחיר
איכות נסיעה צריכת דלק
מרווח פנימי
טויטה סיינה
טויטה סיינה
טויטה סיינה
טויטה סיינה
טויטה סיינה
טויטה סיינה החדשה
טויוטה סיינה - המיניוואן המשתלמת ביותר 
על אף שדגם הסיינה של יצרנית הרכב טויוטה אינו משווק בשיווק סדיר בישראל, הוא נחשב לאחד מרכבי המיניוואן המבוקשים ביותר קטגוריה באמצעות ייבוא מקביל. דגם הסיינה הינו רכב גדול ומרווח במיוחד אשר מציע 7-8 מקומות ישיבה וסגנון אמריקאי לחלוטין בכל מה שקשור לגודל ולעוצמה המנועית והפיזית, ומתהדר במרווח פנים מרשים ביותר, נוחות רבה שמקורה באפשרות להזזת שורות המושבים על גבי מסילה ובכך להקטין או להגדיל את המרווח למעבר, תא המטען אדיר מימדים, יחידה מנועית עצומה בגודלה המספקת ביצועי כביש מדהימים. בשנת 2015 זכה דגם הסיינה למתיחת פנים משמעותית במסגרתה הוצע הוא עם תא נוסעים מחודש, יחידה מנועית חזקה ונתוני צריכת דלק משופרים. לאחרונה הציגה טויוטה בתערוכת הרכבים השנתית בניו יורק את דגם הסיינה לאחר שעבר מתיחת פנים נוספת אשר עתידה להיות מושקת באמצע שנת 2017.
 
יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
דגם הסיינה משווק עם יחידת הנעה גדולה ביותר אשר לרוב אופיינית לרכבים אמריקאים בעלי מימדים גדולים ביותר. מדובר במנוע V6 בנזין בטכנולוגיית הזרקת דלק ישירה, בנפח אדיר מימדים של כ-3.5 ליטר המספק 266 כוח סוס ו33.8 קמ"ג המתקבלים כבר ב-4,700 סל"ד. יחידת המנוע העוצמתית משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק בת 6 מהירויות. יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים מביאים לכושר האצה מרשימים מ-0-100 קמ"ש בתוך 7.8 שניות בלבד ולמהירות מרבית של 185 קמ"ש וזאת על אף משקלו הרב מאוד של הרכב אשר נעמדים על כמעט 2 טון.  
 
איכות נסיעה חוויתית  וחזקה
ביחס להיותו רכב גדול וכבד מאוד, דגם הסיינה מציג אחיזת כביש גבוה ביותר, המנוע החזק מאפשר ביצועי כביש נאים ונוחים הן בכל הנוגע למושבי הרכב והן בנוגע לפעולתם של ארבעת המתלים המספקים רמה גבוה של נוחות נסיעה וצולחים בפעולתם לרכך ולשכך את פגעי הכביש ומהמורות הדרך. בידוד הרעשים של דגם הסיינה איכותי ביותר, בעת ישיבה בתוך תא הנוסעים נחסכים מיושבי הרכב רעשי הרוח ופעולת המנוע. יחד עם זאת מתמודד דגם הסיינה עם מספר חסרונות, ברובם מינוריים, ובכללם ביצוע פניות בצורה מהוססת ודוושת בלמים בעלת תחושה ספוגית המקשה על ביצוע של בלימת חירום, חסרונות אלה נובעים לרוב כתוצאה מגודלו הרב ומשקלו העצום של הרכב.
 
אחוזי צריכת דלק 
יחידה מנועית בעלת נפח אדיר בשילוב עם משקלו רב של הרכב אשר מגיע עד לכמעט 2 טון הם המתכון הבטוח לצריכת דלק גובה ביותר, אך גם באשר לנתון זה מספק דגם הסיינה נתוני סבירים ביותר עם צריכת דלק ממוצעת לקטגוריה אשר עומדת על רף של 9-10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה בממוצע. בעת נסיעה עירונית אשר דורשת צריכת דלק גבוה יותר או לחילופין לציבור הנהגים בעלי הרגל הכבדה יותר על דוושת הגז, נתוני צריכת הדלק עשויים להגיע עד לכדי 6-7 ק"מ לליטר. נכון שנתונים אלה נשמעים גבוהים ביחס למכוניות רבות הנמכרות כיום, אך בהשוואה למכוניות מקבילות בקטגוריה בעלות משקל דומה ונפח מנוע גדול, מדובר בצריכת דלק סבירה למדי.
 
עיצוב חיצוני בסגנון אמריקאי
טויוטה סיינה זכה למידות גדולות במיוחד אשר עומדות על אורך בן 5.08 מ', גובה בן 1.75 מ', רוחב של 1.98 מ' ובסיס גלגלים של 303 ס"מ, בנוסף למידות גדולות אלה בעיצובו הוכנסו משטחי ניקל גדולים ביותר כך שהתוצאה המתקבלת היא של רכב מרשים בעל נוכחות גבוה שקשה לפספס על הכביש. קדמת הרכב כוללת גריל עדין המשלב בתוכו את יחידות התאורה המותאמות בגודלם לגודל הכללי של הרכב, צידי הרכב קלאסיים מאוד, נקיים מעיצובים או מתוספות מיותרות ובחלקו האחורי של הרכב מצוי סוג של ספויילר מקוצר אשר מעניק למראה כללי של הרכב קריצה ספורטיבית מינורית ומשתלב היטב עם השמשה האחורית גדולת המימדים המספקת זוית ראיה רחבה ביותר. 
 
תא נוסעים מרווח ונינוח
אחד היתרונות הבולטים ביותר בשימוש ברכב בעל גודל פיזי גדול כל כך דוגמת דגם הסיינה הוא גודלו הרב של תא הנוסעים המאפשר ישיבה נוחה של משפחה גדולה או של עד 8 נוסעים. כלל המושבים בדגם הסיינה נוחים ומרווחים ביותר וזאת מלבד המושב האמצעי המתקפל אשר מותאם יותר לילד או לנוסע בעל מימדים קטנים. המראה הכללי של תא הנוסעים פשוט למראה, הדשבורד הקדמי עשוי מפלסטיקה שחורה פשוטה מדי המשתלבת עם הגוונים הבהירים של העיצוב הכללי, לוח המחוונים נאה וסטנדרטי, בעל עיצוב אלגנטי שאינו חורג מהנורמות המוכרות, תנוחת הישיבה של הנהג גבוה ומאפשרת ראות טובה לכל צדדי הנסיעה. תא המטען גדול מאוד כולל נפח של 1,107 ליטר במצבו הרגיל ומאפשר לבצע הגדלה אדירה של עד 4,247 ליטר על ידי קיפולן של שתי שורות המושבים האחוריות.
 
רמות גימור מובילות
טויוטה סיינה משווק בכ-3 רמות גימור איכותיות ביותר, רמת הגימור הבסיסית אשר זכתה לכינוי "L" כוללת רשימת אבזור מכובדת ובכללה מערכת מיזוג מפוצלת המאפשרת הגעה לכל חלקי הרכב, חישוקים קלים בגלגלים, מערכת מולטימדיה מתקדמת בהתקנה מקומית הכוללת מערכת ניווט, דיבורית בלוטוס איכותית, חיבורי USB ו-AUX ועוד. רמת הגימור האמצעית קרויה "LE" וכוללת היא, בנוסף לרשימת האבזור הקיימת ברמת הגימור הבסיסית, השחרה של השמשה האחורית, תפעול חשמלי לדלתות הצידיות, מערך וילונות מובנים המותאמים לחלונות האחוריים ועוד. רמת הגימור הבכירה ביותר קרויה "XLE" והיא מוסיפה לרשימות הקיימות דלת תא מטען המאפשרת פתיחה וסגירה חשמלית, גג חשמלי, מערך פנסי ערפל, ריפודי עור לכלל המושבים ולגלגל ההגה, גלגלים מוגדלים בקוטר של 18 אינץ' , שלל גימורי פרימיום איכותיים המשפרים במידה ניכרת את איכות הנסיעה ועוד. 
 
רמת בטיחות גבוה ומובילה
דגם הסיינה נחשב לרכב בטיחותי ביותר, הוא כולל רשימת אבזור בטיחותי ארוכה בהתאם לרמת הגימור של הרכב ובכללה מערך בן 7 כריות אויר מתקדמות, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, מערך בלמים מתקדם, זמזם להתראה על אי חגורת בטיחות, מערכת מובילאיי למניעת תאונות דרכים, מערך מצלמות נסיעה לאחור ועוד שלל אביזרים ייחודים המשפרים במידה ניכרת את רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב. בנוסף עמד דגם הסיינה מבחני הבטיחות המחמירים בהתאם לתקן האירופאי וזכה לציון של 4 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק, ציון של 5 כוכבי בטיחות במבחן הפגיעה הצידית וציון של 5 כוכבי בטיחות במבחן הפגיעה בזוית.
 
יתרונות בולטים לדגם הסיינה
דגם הסיינה מציע לנוסע חווית שימוש אמיתית, הוא כולל שפע אדיר של מרחב בתא הנוסעים, הוא מציע שלל שיפורים ופינוקים וכמו כן הוא מציע יחידה מנועית חזקה וגדולה המאפשרת ביצועי כביש מובילים עם צריכת דלק סבירה למדי. דגם הסיינה נחשב לרכב המושלם והמתאים ביותר לקהלי יעד מגוונים הנדרשים לרכב גדול יותר מרכב סטנדרטי להסעת מספר גדול של נוסעים ללא תחושת צפיפות או העמסה מיותרת ובכללם נהגים שעיקר נסיעתם היא בכבישים בינעירוניים או לאלה הנדרשים למקום רב לאחסון. גם כאשר הרכב מועמס במלואו, הוא מספק ביצועי כביש מובילים ואיכותיים ביותר הודות ליחידה המנועית הגדולה והחזקה עמו הוא משווק. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש טויטה סיינה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות