ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

טויוטה C-HR

image Toyota
מחיר משוער: 144000 ש"ח
שנות אחריות:
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 26.3
יתרונות חסרונות
צריכה דלק מיטבית מרווח חסר
עיצוב מודרני בעיית אחסון
בטיחות
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR
טויוטה C-HR הג'יפון הקומפקטי המוביל
קטגוריית הג'יפונים הקומפקטים המבוקשת זכתה לאחרונה לחיזוק משמעותי נוסף מבית היוצר של טויוטה אחרי דגם הראב- 4 עם דגם ה- C-HR, אשר הוצג לראשונה בתערוכת הרכבים בפריס בשנת 2014 כדגם אב טיפוס ייחודי  וכמו כן בתערוכת הרכב האחרונה בג'נבה לאחר שהוסב לרכב לייצור סדרתי. דגם ה-- C-HR מספק את התשובה הנכונה מצידה של טויוטה לדגמים שונים לרבות הניסאן ג'וק, סוזוקי ויטארה וכו.. דגם ה- C-HR מציג עיצוב מרהיב ומושך עין המשקף את המוטיב החוזר של טויוטה ליצור רכבים צעירים ותוססים, עם מרכב דמוי קופה קלאסי ויפיפה עם מנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו קומפקטי ודגם היברידי נוסף בנפח גדול יותר אשר מציג צריכה נמוך מאוד בדלק. דגם ה- C-HR נחשב לאחד הרכבים הגדולים בקטגוריה עם אורך של 436 ס"מ, רוחב של 179.5 ס"מ, גובה של 155.5 ס"מ ובסיס גלגלים רחב של 264 ס"מ ומבוסס על פלטפורמת TNGA - Toyota New Global Architecture המתקדמת וכולל בחובו את פסגת טכנולוגיית הרכב הקיימת כיום.
 
יחידה מנועית חזקה לביצועים מכובדים
דגם ה- C-HRמוצע לשיווק עם שלוש מערכות הנעה שונות מתוכן אחת היברידית ושתי גרסאות בנזין. יחידת המנוע ההיברידית, מוכרת גם מדגם הפריוס של טויוטה, מבוססת על מנוע בנזין בנפח של 1.8 ליטר בשילוב עם מנוע חשמלי המספקים כ-120 כוח סוס עוצמתיים. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 114 כוח סוס ו-18.8 קמ"ג וכמו כן גרסה מנועית גדולה יותר בת 2.0 ליטר אטמוספרי המספק 148 כוח סוס אימתניים וכ- 19.6 קמ"ג אשר תשווק רק בחלק מהשווקים לרבות השוק האמריקאי ולא ברור בשלב זה אם תשווק גם במחוזותינו. כל סוגי המנועים מוצעים עם תיבת הילוכים רציפה בעלת הנעה קדמית או כפולה בגרסאות האוטומטיות, בגרסה ההיברידית עם תוספת של מפצל כוח כמקובל ברכבים היברידי ובגרסת הבנזין הקטנה קיימת אופציה לתיבת שישה הילוכים
 
צריכת דלק מרשימה
הפלטפורמת ה- Toyota New Global Architecture עליה מבוסס  דגם ה- - טויוטה C-HR נחשבת למסייעת במידה משמעותית בכל הנוגע לצריכת הדלק בכ-25% בדגמי הבנזין וב-15% בדגמים ההיברידים הודות למשקלו הנמוך במיוחד המפחית משמעותית את צריכת האנרגיה. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק של דגם ה-C-HR עומדת על 17.2 ק"מ לליטר ואילו בגרסה ההיברידית החסכונית ביותר צריכת הדלק הרשמית עומדת על כ-27 ק"מ לליטר בלבד, נתון שנחשב למדהים גם בקרב הרכבים ההיברידים השונים. בחיים האמיתיים, בנסיעה משולבת של כביש עירוני ובינעירוני רגועה ללא האצות מיוחדות, צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת של כ-15.4 ק"מ לליטר לערך במנועי הבנזין ועל כ-18 ק"מ לליטר לערך בגרסת המנוע ההיברידית.
 
התנהגות כביש איכותית
השילוב האיכותי של יחידת המנוע העוצמתית עם תיבת ההילוכים הרציפה יוצר מצב בו בכל האצה המנוע נשאר בסל"ד גבוה ורועש במידת מה, אך אף על פי כן אין הדבר פוגע כלל בטיב הנסיעה אשר נחשבת לחלקה ורגועה, ביקר ככל שמדובר בנסיעה בינעירונית הדורשת כושר שיוט גבוה. בעת נסיעה במצב ספורט, מתחדדת תגובת המצערת וההגה מקבל תחושה קלה אך בטוחה ומתוזמנת. לחיצה על דוושת הגז מעלה משמעותית את תספוקת הכוח אל הגלגלים ומתקבלים ביצועי כביש יפים עם כושר האצה מרשים ותגובות מיידיות. המתלים נוקשים ומהווים חוצץ אולטימטיבי בין פגעי הכביש ורעשי החוץ אל תוך תא הנוסעים.
 
עיצוב חיצוני צעיר ומושך את העין
בעיצובו של דגם ה-- C-HRשמרו בטויוטה על המטיב הצעיר והתוסס של דגם האב טיפוס שהוצג לראשונה בשנת 2014 טשר מציג עיצוב גללי בעל מראה עתידני, כוחני במידת מה ושרירי למדי. לאורכו ולרוחבו של של דגם ה-- C-HR חרוצים קווי אורך ארוכים המתכתבים היטב עם קדמת הרכב בעלת כונסי האויר המעוצבים, יחידות התאורה המשוכות לאחור, ידיות הדלת השולבות במסגרת החלון ומכסה המנוע המוגבה. חלקו האחורי של הרכב גדול במיוחד ומשלים בצורה מלאה את המראה העוצמתי על גבי הכביש משולב גג הרכב המשתפל באופן חד ובתי גלגלים מודגשים בעלי מגני פלסטיק אשר יוצרים אשליה מלאה של גובה.
 
עיצוב מרשים של תא הנוסעים
במשך שנים רבות ייצרו בטויוטה רכבים בעלי עיצוב פנימי מיושן, בסיסי ומשמים, בעיצובו של תא הנוסעים בדגם ה-C-HR ניכרת ההתפתחות והקידמה של טויוטה בכל הנוגע לעיצוב עם אוריינטציה ספורטיבית וצעירה. איכות החומרים השתפרה במידה ניכרת, הפלסטיקה השחורה מחופה בחומרי דיפון מרהיבים המשדרים תחושת יוקרה ואיכות רבה, דשבורד הנהג גדול וברור, במרכזו צג מגע איכותי וגדול המאפשר תפעול מלא של כלל פונקציות הרכב השונות. המושבים הקדמיים נוחים ונעימים לישיבה לאורך זמן רב, מזכירים מושבים הקיימים ברכבי ספורט בעלי עיצוב משופע ואכותי. המושב האחורי מרווח ונוח לישיבה ומאפשר מרחב רב לברכיים גם לנוסעים מבוגרים. תא המטען מספק נפח גדול במיוחד של כ377 ליטרים וכולל בתוכו שלל פתרונות אחסון אטרקטיבים אשר יוצרים סדר וארגון ברמה גבוה.
 
חבילת אבזור עשירה
חווית הנסיעה המשופרת והאיכותית בעת נסיעה בדגם ה- C-HR החדש גוברת ומתחדדת הודות למפרט האבזור העשיר אשר מגיע ברובו כסטנדט וכולל, בין היתר שלל תוספות עיצוביות לרבות דיפונים מעוצבים וחיפויים רבים אשר תורמים למראה הכללי, מערת מולטימדיה מתקדמת הכוללת צד מגע גדול מימדים, מושבים ספורטיבים לנוחות מרבית, מערכת שמע מקורית בעלת ערכת רמקולים הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים, חישוקים מוגדלים, הגה מתקדם המאפשר שליטה מלאה במערכת השמע בצורה קלה ונוחה תוך כדי נהיגה ועוד שלל אביזרים ותוספות אשר נחשבות לנדיבות במיוחד גם בהשוואה לרכבים המתחרים לקגוריית הג'יפונים.
 
בטיחות- פרמטר מוביל 
בעת תכנון דגם ה- C-HR התחייבה טויוטה להפוכו לרכב בעל אבזור בטיחותי נגיש לכל, לשם כך צוייך הוא בשלל אביזרים ותוספות ייעודים שמטרתם לשפר ולקדם את בטיחות הרכב והנוסעים, מערכות אלה כוללת בין היתר את מערכת Toyota Safety Sense שתפקידה למזער את הסיכון לתאונה ובמקביל להפחית את חומרת התאונה על ידי מערכת קדם התנגשות אוטומטית המזהה הולכי רגל, התרעה על כל סטייה מנתיב, מערך חישובי להערכת סיכוני התנגשות, מערכת לזיהוי תמרורי דרך על ידי מצלמות ייעודיות, מערכת Pre-Collision Brake Assist לסיוע לבלימה קלה, מערך אורות גבוהים אוטומטיים Automatic High Beam, מערכת הגבלת מהירות, מערך התראה על סגירת נתיבים ועוד. בנוסף כצפוי מכלל רכבי טויוטה אשר נחשבים לבטוחים, בעתיד הקרוב יפורסמו ציוניו של דגם ה-- C-HR במבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר.
 
 
קהל היעד של דגם ה- C-HR
בשנים האחרונות הלכה קטגוריית הג'יפונים הקומפקטים לנפוצה ומבוקשת עד מאוד בקרב כלל הקבוצות וסגנונות הנהגים השונים כך שניתן לומר בפה מלא כי דגם ה-- C-HR מתאים באופן מלא לשלל קבוצות הנהגים, החל ממשפחות הנדרשות לרכב מרווח וגדול הכולל שלל פתרונות אחסון, דרך אנשי עסקים המעדיפים נסיעה גבוה ועד ליחידים המעונינים לנסוע ברכב בטיחותי. תג המחיר של דגם ה-- C-HR טרם פורסם אך על פי הערכות צפוי הוא להיות סביר ואטרקטיבי באופן שימקם אותו מקום גבוה ביותר בטבלאות המכירות השונות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש טויוטה C-HR, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות