ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

רכבי Renault החדשים

חולם על מכונית חדשה?

המהפכה העיצובית והתדמיתית הגדולה של רנו ודגמי החברה החדשים ממשיכה ואנחנו כאן על מנת לספק את כל הפרטים, המפרטים, התמונות וחוות הדעת על דגמי החברה הצרפתית הותיקה והמלהיבה. 

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית רנו חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

רנו

Renault
רנו
צרפת 1919 פלואנס, לוגאן 6,436
Renault

דגמי Renault

מיניוואן

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

רכב מיני

רנו, יצרנית הרכב הצרפתית מייצרת ומשווקת מזה שנים רבות רכבים איכותיים הפונים לקהל יעד מגוון על ידי ייצור רכבי איכות בשלל הסגמנטים השונים. החברה נוסדה בשנת 1898 על ידי לואי רנו, מהנדס רכב חובב חידושים טכנולוגים תעשייתים, עת ייצרו מר רנו ואחיו מרסל ופרננד אב טיפוס ראשוני של רכב נוסעים גדול מימדים. עד מהרה נקשרה החברה בעסקה לייצור 250 מוניות ובכך אימצה היא את שיטת הייצור הסדרתי תוך שימוש, לראשונה בצרפת, בגישת הניהול המדעית הקרויה "טיילוריזם", מדובר בגישה הקובעת כי על מנת להגיע ליעילות המירבית בארגון, יש לצמצם את מערך אחריותו של העובד ויצירת מערך תגמול כספי מדוייק. 
 
שלבים בהתפתחות החברה כיצרנית רכב מובילה
בימי מלחמת העולם הראשונה נטלה החברה חלק פעיל במאמץ המלחמתי עת ייצרה היא ציוד מלחמתי לרבות משאיות, אמבולנסים, ארטילריה, טנקים ועוד לטובת הצבא הצרפתי, דבר שתרם רבות להתפתחות החברה ובשנת 1919 נחשבה החברה לתעשיינית הפרטית הגדולה ביותר בצרפת. החל משנת 1920 השקיעה החברה משאבים אדירים במטרה להרחיב את פעילותה והחלה בייצור מקביל של אוטובוסים, משאיות חלקי חילוף למטוסים ועוד, כמו כן נעשו תהליכי שיפור ומודרניזציה לכלל מערכות החברה. בתקופת מלחמת העולם השנייה, כתוצאה מחשד שעלה בקרב שלטונות צרפת כי הנהלת החברה משתפת פעולה עם המשטר הנאצי, הולאמה החברה על ידי הממשלה ונקראה בשם מחודש RNUR. עם תום המלחמה מונה מר פייר לפושו להנהלתה הלאומית של החברה. כצעד ראשון השיב מר לפושו את ייצור המכוניות הפרטיות לחברה והשיק את דגם ה- CV 4, מדובר היה במכונית קטנת מימדים המיועדת לקהל הרחב. במקביל חודש אופי עבודת הייצור, עודכנו מערכות התפעול ותהליכי מודרניזציה הוכנסו לכלל מפעלי החברה, כמו כן הוקמו לראשונה מפעלי ייצור מחוץ לגבולות צרפת. 
 
הצלחת החברה בשווקי הרכב השונים
מלאכת הייצור והפיתוח של החברה נמשכה כל העת וזו ביססה את מעמדה כחברה צרפתית מובילה, כמו כן עשתה החברה ניסיונות ממשים לכיבושו של שוק הרכבים האמריקאי, ניסיון שעד מהרה התברר ככושל. שונה המצב היה בקרב השוק האירופאי שהעניק לרכבי החברה קבלת פנים ראויה ועד מהרה נרשמו במדינות שונות כמו ספרד ופורטוגל, אחוזי מכירה גבוהים ביותר. בשנת 1965 היקף מכירותיה של החברה מחוץ לגבולות צרפת  עמד על כ55%- נתון שהלך וגדל ככל שחלפו השנים.
 
דגמיה הראשונים של החברה
בשנת 1955 הציגה החברה מספר דגמים מוצלחים שמיצבו אותה כיצרנית רכבים מובילה ובינהם דגמי הדופין, רנו 4 ו Renault 8, כמו כן מיצבה החברה את מעמדה כמובילה בייצור רכבים כבדים. בשנת 1970 הציגה החברה את דגם Renault 5 אשר הינו רכב משפחתי, חסכוני ופרקטי שהפך לרב מכר בקנה מידה עולמי. בשנת 1975 הציגה החברה את דגם הפנאי הראשון פרי ייצורה, מדובר היה ברנו 16 שנחשב למבוקש מאוד במדינות אירופה. דגמים נוספים איכותיים, נוחים וחסכונים הוצגו על ידי החברה, כמו כן בשנת 1980 הושקו שני דגמי יוקרה- האספס והרנו 25. בנוסף, ביססה החברה את מעמדה בתחום הספורט המוטורי וזכתה במקומות הראשונים בתחרות הפורמולה 1.
 
הנגשת רכבי החברה לציבור הרחב
החל משנת 1984 הנהיגה החברה מדיניות חדשה לפיה הופחתו במידה משמעותית מחיריהם של הדגמים השונים המשווקים על ידה, מהלך זה העלה משמעותית את אחוזי המכירות של החברה ובשנת 1987 רשמה החברה אחוז רווח ממשי. המדיניות שהונהגה בחברה הביאה לייצורם של דגמים המשלבים איכות מיירבית, שמירה על איכות הסביבה עם פליטה מינימאלית של גזים מזהמים ומחיר אטקטיבי המאפשר נגישות לכלל, הדוגמא הבולטת לדגמים אלה היו דגמי רנו 19 והקליאו שהובילו את טבלאות המכירות באותה העת. בשנת 1994 החלל הממשל הצרפתי בתהליכי הפרטה של החברה, עם מתן אפשרות חלקית למימון המונים. בשנת 1999 רכשה החברה אחוז ניכר ממניותיה של חברת ניסאן ובמקביל השיקה את דגמי המגאן, לגונה, אוונטיים ולסטיס. בשנת 1999 רכשה החברה אחוז נוסף ממניותיה של ניסאן ובסך הכל החזיקה בכ-44%. בשנת 2002, כחלק מתהליך האסטרטגי שמטרתו צמיחת החברה והפיכתה של החברה לקבוצת רכב מובילה, רכשה החברה את חברת Samsung Motors ושל Dacia והגדילה במידה ניכרת את ההכרה ברכבי החברה ואת רווחיה.
 
רכבי החברה מגיעים לישראל
רכבי החברה מיובאים לישראל החל משנת 1948 על ידי יבואנית הרכב "קרסו מוטורס בע"מ" וזכו כבר מתחילה לקהל לקוחת נאמן ויציב. בימים שלאחר מלחמת ששת הימים חל גידול בשוק הרכב הישראלי בכללותו ורכבי החברה ביססו את מעמדם כמותג מוביל ועיקרי באופן שהלך והתעצם ברבות השנים. כלל רכבי החברה מאובזרים במיטב הטכנולוגיה המתקדמת באופן המשפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה וכמו כן עומדים הם בהצלחה יתרה בכלל התקנים ומבחני הבטיחות השונים. 
 
רכבי החברה המשווקים כיום בישראל
נכון להיום משווקת החברה בישראל מספר רב של דגמים המשתייכם לסגמנטים שונים ומגוונים, בקטגוריית רכבי המיני משווקת החברה את דגם הקליאו האהוב המשווק בשתי גרסאות מרכב, האחת בעלת שלוש דלתות והגדולה יותר בעלת חמש דלתות. הקליאו נחשב לרכב נוח, אופנתי, חסכוני ונעים לנסיעה בעיר וכן לנסיעות בינעירוניות ארוכות. בקטגוריית רכבי היוקרה מצוי דגם הליטיטוד, שזכה להצלחה אדירה ברחבי אירופה, הוא משווק עם מנוע דיזל המספק צריכת דלק נמוכה וביצועי כביש אדירים, הוא חזק, איתן ויציב על הכביש ומאובזר במייטב הטכנולוגיה המתקדמת. בקטגוריית המשפחתיות מיוצגת החברה עם שני דגמי עילית, הראשון הוא דגם המגאן המיתולוגי שזוכה כבר שנים רבות להצלחה והערכה רבה, הוא משווק עם מנוע בנזין בנפחים שונים של בין 1.4 ליטרים ל2 ליטרים ונחשב לחסכוני מאוד בדלק. הדגם השני הוא הפלואנס, מדובר ברכב גדול מימדים, בעל מקום רב לאחסון ואיבזור מתקדם המשפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה, הוא משווק עם מספר סוגים של תיבות הילוכים הכוללות תיבה אטומטית, טפטרוניק, דאבל קלאצ' וגיר ידני. הפלואנס זוכה להצלחה יפה בישראל ונחשב לרחד הדגמים הנמכרים ביותר בקרב חברות הליסינג השונות. גם בקטגוריית המיניוואנים מציגה החברה שני דגמים, הראשון דגם הלוגן, משמש כרכב עבודה משפחתי גדול וחזק, שיווקו הופסק בשנת 2013 אך הוא עדיין שכיח למדי בכבישי ישראל. הדגם השני הוא דגם הסניק, מדובר על מיניוואן קומפקטי בעל 5 מקומות ישיבה המציג מערכת איבזור עשירה הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי מתקדם, חיישני אורות וגשם, מערכת שמע איכותית ועוד. בקטגוריית המסחריות מציגה החברה את דגם המאסטר, משאית קטנת מימדים בעלת מקום רב ויכולות אדירות. דגם מסחרי נוסף הוא הקנגו, רכב העבודה האולטימטיבי, נחשב לשכיח ביותר בכביש הישראלי ומותאם באופן מושלם לצרכים תעשייתים קלים. קטגוריה נוספת היא קטגוריית רכבי השטח בה מיוצגת החברה עם מספר דגמים לרבות דגם הקדג'אר, רכב שטח המבוסס על הפלטפורמה של הקשקאי, נחשב לאיכותי ונוח לנהיגת שטח וכביש כאחד. דגם נוסף הוא המיני- ג'יפ המשפחתי- הקולאוס, מדובר ברכב 4X4 חסכוני, המאפשר נסיעת שטח בתנאים קשים. הדגם האחרון והנפוץ ביותר בשנים האחרונות הוא הקפצ'ור, רכב פנאי המבוסס על הפלטפורמה של הקליאו ושואב אלמנטים מהניסאן ג'וק. כלל הרכבים עומדים בתקן הבטיחות המחמיד ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה לשיפור בטיחות הנהג והנוסעים.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות