ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו קדג'אר

image Renault
מחיר משוער: החל מ139,900
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 17.8
יתרונות חסרונות
איכותי
נעים לנסיעה
צריכת דלק
רנו קדג
רנו קדג
רנו קדג
רנו קדג
רנו קדג
רנו קדג'אר
רנו קדג'אר - רכב הפנאי הקומפקטי המתאים ביותר למשפחה שלך
דריסת הרגל הנוספת והאיכותי ביותר מצידה של יצרנית הרכב הצרפתית רנו בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים אשר צברה בשנים האחרונות תאוצה משמעותית במיוחד נעשתה על ידי הצגתו של דגם הקדג'אר, רכב הפנאי הקומפקטי אשר נכנס הישר אל צמרת טבלאות המכירות העולמית. דגם הקדג'אר הוצג לראשונה בתערכות הרכבים השנתית בג'נבה בשנת 2015 והחל להימכר בשווקים השונים באותה שנה, למחוזותינו הוא הגיע בתחילת שנת 2016 וזכה להתעניינות וסיקור משמעותיים. דגם הקדג'אר אשר ממוקם באבולוציה של רנו מעל לדגם הקפצור ומבוסס על הפלטפורמת ה-CMF המודולרית של דגם הקשקאי של ניסאן ושואב ממנו אלמנטים רבים, מהווה מענה אולטימטיבי מצידה של רנו לדגמים המובילים כיום את שוק הרכב לרבות  היונדאי טוסון והקיה ספורטאז'. דגם הקדג'אר חמוש בכלל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר המוכרות כיום בעולם הרכב, הוא מציע עיצוב נעים לעין אשר קולע במימדיו וסגנונו למקובל בקטגוריה, הוא מספק תא נוסעים רחב ונוח לנסיעה משפחתית טיפוסית ללא תחושת צפיפות, איכות החומרים שלו גבוה ומתקדמת, רשימת האבזור ארוכה ועשירה ביותר והיצע המנועים האיכותי מספק ביצועי כביש מהשורה הראשונה.
 
יחידות הנעה חזקות ואיכותיות ביותר
רנו קדג'אר משווק בארץ בשתי גרסאות מנוע חזקות ואיכותיות במיוחד המוכרות מדגמים נוספים מבית היוצר של רנו, שתי יחידות ההנעה משודכות לתיבת הילוכים EDC  בטכנולוגיית הנעה קדמית בעלת מצמד כפול עם שישה הילוכים בגרסת הדיזל ושבעה הילוכים בגרסת הבנזין.  יחידת ההנעה הבסיסית של הדגם כוללת מנוע בנפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין המספקת 130 כוח סוס המתקבלים כבר ב-5,500 סל"ד עם מומנט מרבי של 20.5 קמ"ג כבר ב-2,000 סל"ד. יחידת ההנעה הבסיסית בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת, יוצרות כושר האצה מרשים ביותר מ-0 ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות בלבד ומהירות מקסימאלית של 192 קמ"ש. יחידת ההנעה הגדולה יותר כוללת מנוע בנפח של 1.5 ליטר טורבו דיזל עם הספר מרבי של 110 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד עם מומנט מירבי של 25.5  קמ"ג ב-1,750 סל"ד. יחידת הנעה זו בשילוב עם תיבת ההילוכים האיכותית ביותר, יוצרות כושר האצה נאה למדי מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 181 קמ"ש. 
 
נתוני צריכת דלק מתקדמים למדי
ברנו השכילו להבין כי על מנת להתברג בצמרת קטגוריית רכבי הפנאי המבוקשת ביותר, עליהם לעמוד בקו אחיד עם נתוני צריכת הדלק של הרכבים החסכוניים ביותר המוצגים כיום לשיווק, שכן צריכה גבוה אשר אינה עומדת בקנה אחד עם נתונים אלה תהפוך את הדגם לבלתי כדאי בעליל. ואכן, דגם הקדג'אר מתהדר בנתוני צריכת דלק חסכוניים להפליא אשר נחשבים אף לחריגים בקרב רכבים בעלי משקל דומה (1,482 ק"ג) ועומדים על 17.5 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים בדגם ה-1.2 ליטר ונתון של 26.3 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים בדגם הדיזל החסכוני יותר. בעת נסיעה בפועל צריכת דלק כצפוי גבוה יותר ועומדת על ממוצע של 18-20 ק"מ לליטר, אך עדיין מדובר בנתונים חסכוניים ביותר שמקורם בפעילות התקינה והמתקדמת של תיבת ההילוכים אשר מתוזמנת להעברת הילוך נכונה ובכך יוצרת חיסכון של ממש בצריכת הדלק.
 
איכות נסיעה גבוה ומתקדמת
כבר מרגע התנעתו של דגם הקדג'אר מתקבלת תגובה במהירות מרבית אשר משדרת עוצמה וכוח רב אל עבר הגלגלים, בנסיעה עירונית מנהלתית ניכר כי הרכב מספק שליטה נוחה אל עבר ארבעת הגלגלים, ההגה שולט היטב במטריה ומספק רמת דינמיות גבוה לניווט בין רחובות העיר הצרים, בעת נסיעה בכביש מהיר בינעירוני מתקבלת תגובה מהירה ונכונה ללחיצה על דוושת המהירות והרכב צולח בקלות מעבר משיוט נינוח להאצת עקיפה עוצמתית. חיסרון מינורי עימו מתמודד דגם הקדג'אר מופנה אל עבר אשר בניגוד למקובל בקרב הצרפתיות הרבות, מכויילים על צידם הנוקשה יותר דבר אשר פוגם במידה בלתי מבוטלת ברמת הנוחות וגורם ליושבי הרכב לחוש בזעזועי הדרך ופגעי הכביש, חוסר נוחות זאת נעלמת כלא היתה ככל שמהירות הנסיעה עולה ומתקבלת נסיעה שקטה ונינוחה להפליא. 
 
עיצוב חיצוני נאה ומודרני ביותר
הכביש הישראלי כיום מלא ברכבים בעלי עיצוב גבוה עם אוריינטציה "שיטחית" וזאת לעיתים קרובות ללא קשר ליכולות השטח שלהם בפועל, הדבר נכון גם ככל שמדובר על דגם הקדג'אר. במבט חיצוני ניכר כי הדגם האהוב אינו מסוקס וקשוח בדומה לאחיו- דגם הקשקאי, הוא אלגנטי וקלאסי יותר, תפוח פחות ושיקי עד מאוד באופן אשר קולע היטב לשפה העיצובית החדשה של דגמי רנו. בחזית הרכב מצוי סמל גדול מימדים של רנו, בתי הגלגלים גדולים ותפוחים כך שסך הכל מתקבל מראה מרשים ועוצמתי על גבי הכביש. אלמנט נוסף אשר תורם לנוכחותו המרשימה של דגם הקדג'אר הוא גודלו המאסיבי אשר עומד על 4.45 מ'  אורך, 1.84 מ' רוחב, 1.61 מ' גובה ובסיס גלגלים של 2.65 מ'. מידות מכובדות אלה יוצרות לדגם מראה איתן ויציב ממנו לא ניתן להתעלם. 
 
תא נוסעים מרווח ומרשים לעין
על אף שבסיס הגלגלים של דגם הקדג'אר קטן במעט ממרבית מתחרותיה, מרווח הפנים בדגם גדול ונוח במיוחד, ספסל הנוסעים האחורי מרווח דיו להכיל 3 נוסעים מבוגרים בנוחות רבה ללא תחושת צפיפות כלל. העיצוב הפנימי עצמו נאה במיוחד, בקדמת הרכב מצויה קונסולת נהג רחבה ומרשימה לעין אשר כוללת שעוני דרך רבים לתפעול נוח ונעים של כלל פונקציות הרכב, לצידם מצוי מסך מגע גדול וברור בצבעים נעימים לעין. תא המטען של דגם הקדג'אר גדול ביותר מספק 472 ליטר עם שלל פתרונות אחסון איכותיים ומתקדמים ביותר אשר מקלים מאוד על התפקוד היומיומי עם אופציה להגדלה ניכרת של עד 1,478 ליטר על ידי קיפול שורת המושבים האחורית.
 
רמות גימור מובילות ובטיחות ללא פשרות 
אחד האלמנטים האטרקטיביים ביותר של דגם הקדג'אר מתייחס לרמות האבזור הרבות עימן הוא משווק, לא פחות מ-4 רמות גימור אשר כוללות רשימה ארוכה של אבזור מתקדם לחווית נסיעה מדהימה. גרסת הגימור הבסיסית קרויה life והיא כוללת מסך מולטימדיה מתקדם, מערכת שמע מקורית, דיבורית בלוטוס, כניסת USB, מערך חישוקי סגסוקת בקוטר של 17 אינץ' וחבילת בטיחות מרשימה במיוחד. רמת הגימור הבאה קרויה ZEN והיא מוצעת באופן בלעדי בדגם הדיזל, חבילה זו מוסיפה לחבילה הבסיסית מערכת מולטימדיה מקורית בשפה העברית עם אפשרות מובנית לשימוש באפליקציית וויז, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, אפשרות לכניסה לרכב והתנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, מראות צד חשמליות ועוד. רמת הגימור הבאה קרויה Dynamique והיא כוללת בנוסף גג פנורמי, מסילות גג ושלל גימורי כרום מרשימים למראה. רמת הגימור הבכירה ביותר קרויה Intense והיא מוסיפה לרשימה מערך חישוקי סגסוגת מוגדלים בקוטר של 19 אינץ', ריפודי עור עם אופציה לכיוונון ותמיכה לגב התחתון ועוד. בתחום הבטיחות מצוייד הקדג'אר בשלל מערכות בטיחות מתקדמות שבחלקן משווקות כסטנדט וכוללות מערך בן שש כריות אויר איכותיות, מערכת בקרת יציבות מתקדמת, אפשרות לניטור לחץ אויר בגלגלים, מערכת מובילאיי, התראה על סטיה מנתיב, מערכת לזיהוי עצמים בשטח מת, חיישני תאורה ועוד. בנוסף זכה הדגם לציון איכותי ביותר במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי של 5 כוכבים מלאים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו קדג'אר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות