לפני מספר שבועות היצרנית הצרפתית רנו חשפה את הרנו מגאן החדשה שלה. המשפחתית החשובה ביותר של היצרנית, שקיבלה את מלוא הפוקוס בתערוכת פרנקפורט האחרונה שהייתה במהלך חודש ספטמבר. כעת, החלו בחטיבת הספורט של רנו- 'רנוספורט' לדון בדבר גרסת ביצועים ספורטיבית במיוחד לרנו המשפחתית- רנו מגאן RS החדשה. בינתיים, עד לתחילת ההשקה של המגאן החדשה שצפויה לבוא לקראת 2017, רנו תשווק עבור אוהבי המותג את המגאן GT.

רנו מגאן RS הנוכחית
על שני בשורות דיברה התורה
בנוגע להשקה, שככל הנראה יתחילו לדבר עליה החל מהימים הקרובים ועד לסוף שנת 2016, יצאו שתי בשורות עיקריות בנוגע למגאן RS החדש. הראשונה, תדבר על מרכב הרכב. על פי דיווחים, זו הפעם הראשונה שגרסת המסלולים תיוצר במרכב עגול של 5 דלתות בלבד. מה שמביא את המגאן להיות מתחרה ישירה של הפולקסוואגן גולף GTI או של הפיג'ו 308 GTI. רנו מוסרת כי השנה הקרובה זו השנה האחרונה שרנו תמכור את המגאן במרכב קופה (2 דלתות).
בשורה שניה
הבשורה שניה קשור לתחנת הכוח הנמצאת מתחת למכסה מנוע של המגאן. קבוצת 'רנוספורט' תשתיל מתחת למכסה מנוע של המגאן RS מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 300 כוחות סוס, שהם 25 כוחות סוס יותר מהרנו מגאן RS 275 שהחלה להיות משווקת באירופה בזמן האחרון. רנו מוסרת בשורה נוספת, שאומרת כי רנו תשתיל כאופציה מערכת הנעה היברידית למגאן RS, אך עוד חזון למועד.

הדגם האחרון במרכב הקופה 2 דלתות
טוויסט ידני
אוהבי המותג די התאכזבו לגלות כי הרנו קליאו RS מעוגנת לתיבת הילוכים רובוטית, שאיך נאמר בעדינות, "קצת מאטה את הקדמה של רנו". ברנו מגאן RS החדשה תישמר תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה יחסי העברה, כפי שיש בדגם הנוכחי. מצד שני, על פי 'רנוספורט' מלוא העוצמה של המגאן RS ככל הנראה תשלח לצמד הגלגלים הקדמיים של הרנו ולא לכל הארבעה כמו שמאופיין אצל חלק מהמתחרות הגרמניות.
על פי התחזיות, המגאן RS תיחשף לראשונה בתערוכת פריס בספטמבר 2016 ותצא למכירה בשוק ברבעון הראשון של שנת 2017.