אם השם "טאליסמן" נשמע לחלקנו מוכר, זאת מכיוון שנתקלנו בו באזור שנת 2001 כאשר
רנו השתמשו בשם זה לטובת רכב תצוגה. כיום, הטאליסמן משמשת כספינת הדגל בשוק המשפחתיות בסין, וגם היא מתבססת בצורתה על רכב דומה מסוג סמסונג SM7.

רנו טאליסמן. המשפחתית הגדולה החדשה של רנו
הגודל בהחלט קובע
הטאליסמן, המכונית המשפחתית הגדולה של רנו, מתבססת על המשפחתית המשותפת של היצרן עם
ניסאן, ה- CMF CD. על אותה פלטפורמה, רנו הוציאו גם את הקאדג'אר והאספאס. סדרה של רכבים אלה מבית רנו, אמורים להוביל את רנו לכבישת שוק הרכבים הסיני. ואפשר לומר שהם דיי בדרך הנכונה לקראת זה. הטאליסמן האירופאית בעלת בסיס גלגלים רחב של 281 ס"מ ונפח תא המטען של 608 ליטר.
שינויים קוסמטיים בלבד
לעומת הרנו לגונה, שמרכבה היה בעל 5 דלתות, הטאליסמן נשארת במרכב סדאן בעל ארבע דלתות, שלא ממש משנה את נוף המשפחתיות. נראה כי רנו לא לקחו ריזיקות מיותרות, והחליטו שללכת על עיצוב מוכר ואהוב עדיף מלעשות שינויים דרסטיים. כך גם בנוף הפנימי של הטאליסמן, השינוי היחידי הנראה לעין הוא מסך המולטימדיה שמותקן באמצע הקונסולה. מסך מגע בגודל "8.2 שדרכו ניתן לשלוט בכל המערכות הנילוות שיש לטאליסמן להציע.

עיצוב פנים ללא שינוי, מלבד מסך "8.2
היצע מנועים מרשים
רנו טאליסמן תציע חמישה סוגי מנועים, שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. שני מנועי הבנזין יהיו מנועים מוגדשים עם הזרקת דלק ישירה ובהספקים של 150 כ"ס ו- 200 כ"ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים. מנועי הטורבו דיזל, יהיו בהספקים של 110 ו- 130 כ"ס והמנוע טורבו- דיזל החזק יותר, בעל 160 כוחות סוס, יהיה בעל מגדש טורבו כפול. מנועי הדיזל יהיו גם הם עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, בעל שישה הילוכים, כאשר לשני הדגמים החלשים יותר, יש אופציה גם בתיבה ידנית בת שישה הילוכים.
תנהג- תבין
הטאליסמן, בדגם נבחר, מאפשרת לנהג לברור את חוויית הנהיגה שלו בין חמישה מצבים: רגיל, חסכוני, ספורט, נוחות ומצב אישי. בשינוי של מצבי הנהיגה, באים לידיי ביטוי שינויים בתגובת המנוע, תגובת תיבת ההילוכים, שיכוך הבולמים, צליל המנוע ותצוגת לוח המחוונים. בנוסף לזה הטאליסמן מצוידת בשלל אביזרים ומערכות בטיחות, כמו בקרת שיוט אקטיבית, בלימת חירום עצמאית, התרעת התנגשות, התרעה על סטייה מהנתיב, זיהוי עצמים בשטחים מתים וכדומה. אפשרויות אבזור אופציונאליות לטאליסמן: תאורת לד מלאה, מושבים קדמיים מעסים ומאווררים, מערכת חניה עצמאית ותצוגה עילית.
"קרסו" יבואנית רנו לישראל בוחנת את הבאתה של הטאליסמן לארץ, אך קיים ספק עקב העובדה שהדור היוצא של הלגונה לא צלח בארץ ואפילו הדור השלישי של הלגונה לא שווק כלל בארץ. שאר הדגמים של הלגונה שווקו לזמן קצר ונעלמו עקב חוסר ביקוש.