האר.אס, גרסת הספורט למכונית המשפחתית שאנו מכירים, ה
רנו מגאן- כנראה שאין כדוגמתה. אפילו יותר מזה, ה
פולקסווגן גולף ג'י.טי.איי, אופל או.פי.סי ופורד אר.אס, אפילו לא מתקרבות לביצועים, לאחיזת הכביש ולחווית הנהיגה שמספקת המגאן אר.אס. לצערנו, בינתיים אין צפי שחובבי הרכב וחולי המהירויות יוכלו להנות מההיצע הצרפתי שהמגאן הזו יכולה לספק.

מגאן RS 265 CUP.
כמה היא יפה
מהבחינה החיצונית אין הרבה הבדל לעומת המגאן המוכרת שלנו. פנסים קדמיים עם רקע שחור- מבריק מתוחים לכיוון הקימורים של מותני הרכב ובהמשכם לכיוון החלק האחורי, מתחברים לפנסים האחוריים. בין הפנסים הקדמיים ישב לו הסמל של רנו בגודל מוגדל, כמו של הרכבים המסחריים של החברה, מה שנותן לרכב חזות מעל למושלמת. מתחתיו מונח הגריל התחתון שמעוטר בשני ציידיו בשורה של מספר נורות לד שמשלימות את כל היופי הזה וחישוקי סגסוגת קלה בגודל "18 בצבע שחור מט בעיצוב שטרם נראה בשורותיה של רנו, כשברקע צצים קליפרים בצבע אדום בוהק.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
עיצוב פנים
פנים הרכב נראה ספורטיבי. צבעו אפור כהה עם עיטורים אדומים המזוהים כמעט אצל כל יצרנית שרוצה להדגיש את הספורטיביות של הרכב. כדי להניע את המגאן שלנו אין צורך במפתח, אלא בכרטיס המוכנס להתקן על לוח המחוונים ברכב. מסך מגע צבעוני בגודל "7, המחובר למצלמת רוורס וחיישני רוורס, יעזרו לבעלים המאושרים בחניות הצפופות.
265 כוחות סוס ודיפרנציאל מיוחד
רנו מגאן RS 265 CUP מצוידת במנוע 4 בוכנות בנפח 2,000 סמ"ק, עם מגדש טורבו המפיק 265 כוחות סוס ב 5,500 סל"ד, הנשלחים לארבעת הגלגלים בעזרת תיבה ידנית בעלת שישה מהירויות. גרסת ה CUP בעלת דיפרנציאל מכני מיוחד, שפותח במיוחד לדגם, יעזור לנהג שלא לאבד את השליטה בעיקולי הכביש.