רנו מתקרבת לאט לאט לקבוצת הסופר-מיני המבוקשות ביותר באירופה, ואפילו בישראל. הקווים המעוגלים, הפנסים הגדולים שלה, "הסתרת" ידיות הפתיחה של הדלתות האחוריות, כדיי שתראה ספורטיבית יותר, עושים את שלהם וגורמים לה להראות מאוד מושכת בקרב הקהל הצעיר. יש שיגידו שהרנו קליאו דומה לאחותה החצי ספרדית- חצי גרמנית, סיאט האיביזה.
רנו קליאו GT-Line
רנו קליאו GT-Line
רנו קליאו ג'י.טי ליין מתפנקת עם חישוקי סגסוגת בגודל 17 אינץ', קיט אירודינאמי אחורי וצנרת פליטת גזים בעלת פייה כפולה. נוסיף לזה פנסי לד זוהרים ופסי קישוט בגימור מתכתי אפור- נקבל את התלבושת האחידה החדשה של הרנו קליאו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
פנים הרכב, גם לא סובל מהזנחה. הגה שלוש צלעות עבה במיוחד, דוושות בגימור אלומיניום וכתוספת, כמה סמלים עם הכיתוב של Renaultsport ו GT. תא הנוסעים של הקליאו הזו זה לשאר הדגמים שלה, בה משתלבת היטב הקונסולה המרכזית בצבע שחור מבריק כשבאמצע הקונסולה יושב לו מסך המגע האחראי על הנעמת הנסיעה לנוהגים ברכב. הרנו קליאו GT  ליין מצויידת היטב ברמה הבטיחותית. יש במכונית שישה כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים וזכתה בציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP.
בנסיון להציג משהו שונה עם הGT  ליין, רנו הקפידו להצמד למחלקת המירוצים האגדית שלה. מה שאומר שהקליאו זוכה למתלים קשים יותר ביחס לסטנדרט ותוספת קטנה בפונקציית הנהיגה בהשראת ה RS200, מה שגורם להיגוי בשרני יותר, תגובת מצערת חדה והחלפת הילוכים מהירה בעזרת תיבת ההילוכים בעלת המצמד הכפול.
 
אמנם לא מדובר ברכב מירוצים, אך הקליאו היא בהחלט מרווחת. ממדים חיצוניים גדולים יותר המעניקים יותר מקום לנוסעים במושב האחורי. הקליאו זכתה בבגאז' שגודל 300 ליטר וכשמקפלים את הספסל האחורי, מרחיבים את החלל ל 1,146 ליטר.