ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו קליאו

image Renault
מחיר משוער: החל מ 77,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.7
יתרונות חסרונות
מרווחת גיר
איכות נסיעה היגוי
תמורה למחיר
רנו קליאו
רנו קליאו
רנו קליאו
רנו קליאו
רנו קליאו
רנו קליאו
רנו קליאו סופר מיני מובילה ואיכותית
רנו קליאו, הסופר מיני המובילה מבית היוצר של יצרנית הרכב הצרפתית, משווקת בהצלחה רבה ברחבי העולם כבר משנת 1990 ומציעה שילוב איכותי של מימדים נוחים ופרקטים ללא פשרות, מרכבי האצ'בק וסטיישן נוחים, פסגת הטכנולוגיה הירוקה הקיימת כיום בעולם הרכב ובכללה היצע עשיר של מנועי טורבו קטני נפח ותיבות הילוכים כפולות מצמד ותג מחיר אטרקטיבי אשר הופך את דגם הקליאו לאופציה מובילה בסגמנט. בשנת 2012 הציגה רנו את הדור הרביעי של דגם הקליאו אשר כולל אלמטים ייחודים שנשאבו מרכב הקונספט "דזיר",  במסגרת השדרוג מידותיה החיצוניות גדלו משמעותית, הוצג עיצוב חיצוני ופנימי מהפכני ומרשים הכולל היצע צבעים נועזים במיוחד וטקסטורות חדשניות הנבחרות בהתאמה אישית, שופר ההיצע המכאני באופן המאפשר לרכב לספק ביצועי כביש אדירים ונוחות נסיעה ברמה גבוה, וזכה הוא לציונים גבוהים במיוחד במבחני הריסוק וץוספת ניכרת לרשימת אבזור המכובדת עמה הוא משווק.
 
יחידה מנועית מגוונת ואיכותית
היצע המנועים של דגם הקליאו נחשב למגוון ועשיר במיוחד, הוא הכולל היצע מתקדם של מנועי בנזין בנפחים שונים המתאימים לקהלי יעד ולצרכים מגוונים וכמו כן היצע מרשים של מנועי דיזל חסכוניים ויעילים. בתחום מנועי הבנזין מוצעים מנוע בנזין בנפח של 0.9 ליטר טורבו בעל 3 צילנדרים המספק 90 כוח סוס ב- 5,250 סל"ד, מומנט מירבי של 13.76 קג"מ ב- 2,500 סל"ד וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.2 שניות בלבד, מנוע נוסף המוצע לשיווק הינו בעל נפח של 1.2 ליטר טורבו בעל 4 צילנדרים המספק 120 כוח סוס, מומנט של 13.76 קג"מ ב- 2,000 סל"ד וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש 8.6. גרסה מנועית נוספת בנפח של 1.2 ליטר המספק 75 כוח סוס ב- 5,500 סל"ד, מומנט מירבי של 10.9 קג"מ ב- 4,250 סל"ד וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-15.4 שניות בלבד. הגרסה הבכירה הינה גרסת ה- RS הספורטיבית בעלת מנוע 1.6 ליטר טורבו המספקת 200 כוח סוס. בתחילת שנת 2017 הצטרף אל היצע המנועים מנוע דיזל בעל נפח של 1.5 ליטר המספק 110 כוח סוס. המנועים האיכותיים מוצעים בשידוך לתיבות הילוכים ידניות בנות 5 ו-6 הילוכים או לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול בעלת 6 הילוכים. תיבות הילוכים מתקדמות אלה מתוכנתות לעבודה מתוזמנת ולשילוב הילוכים מכוון המאפשר חיסכון ממשי בצריכת האנרגיה והדלק.
 
איכות ונוחות נסיעה
נהיגה בדגם הקליאו נחשבת למהנה למדי, ההגה מרגיש מנותק וקל אך מקבל משקל סביר תחת העומס הכללי והתוצאה המתקבלת כוללת הרגשת ביטחון גבוה ויציבות מירבית בעיקר בעת ביצוע פניות הדורשות יכולות תמרון גבוהות. המתלים הקשיחים והמרוסנים במידת מה עושים  את עבודתם נאמנה ושומרים על יושבי רכב בדגם הקליאו מזעזועים מיותרים או מפגעי הכביש האפשריות. הקליאו נחשבת לנוחה לנסיעה, היא חוסמת יפה את רעשי החוץ לרבות רעשי הרוח והמנוע ומתמודדת היטב עם גלים ושינויי גובה בולטים הודות ליכולות הריסון הגבוהות. בעת נסיעה מחוץ לעיר במהירויות גבוהות, מתקבלת תגובה טובה ללחיצה על דוושת הגז, יכולות ההאצה מרשימות וכמו כן נרשמו יכולות השיוט טובות המאפשרות נסיעה נינוחה ונעימה.
 
צריכת דלק משופרת וחסכונית
הדור הרביעי של דגם רנו קליאו מתהדר בנתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים למדי אשר עומדים, בהתאם להצהרת היצרן על 19 ק"מ לליטר לגרסת הבנזין בנפח 1.2 ליטר, 22 ק"מ לליטר בגרסת ה0.9 ליטר ואף לנתונים טובים יותר כאשר מדובר על גרסאות הדיזל. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות למשקלו הנמוך באופן יחסי של הרכב בשילוב עם פעולתה של תיבת ההילוכים המתקדמת אשר יוצרת העברת הילוכים מתוזמנת ובכך נחסכת צריכת אנרגיה מיותרת. צריכת דלק נמוכה זו הופכת את דגם להקליאו לאופציה חסכונית בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה.
 
עיצוב חיצוני מרשים ונוח
הדור הרביעי של דגם הקליאו מציג עיצוב חיצוני צעיר, תוסס ואופנתי בעל קווי מתאר מודגשים וחדים, הגריל קדמי גדול ובולט ושילובי הצבעים הנועזים והססגוניים במיוחד תורמים לקבלת המראה הצעיר והמרשים של הרכב. חזית הרכב המחודשת כוללת כונס אויר קדמי בתחתית הפגוש המשתלב היטב עם מערך הפנסים המשודרג, חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה וכולל פסי רוחב יפים המעניקים לרכב קריצה ספורטיבית וצעירה כאחד. אורכו הכללי של דגם הקליאו החדש נעמד על 4,062 מ"מ, רוחבו 1,731 מ"מ וגובהו 1,445 מ"מ, נתונים הנחשבים לגדולים יותר ממרבית הרכבים המשתייכים לקטגורית רכבי הסופר מיני.
 
תא נוסעים בעיצוב מרשים
העיצובה המרשים של הדור הרביעי בדגם הקליאו לא עוצר בעיצוב החיצוני, מבט אל תוך תא הנוסעים מגלה עיצוב ספורטיבי וצעיר במיוחד. בקדמת הרכב מסך גדול ומעוצב במיוחד המאפשר תפעול מלא של פונקציות הרכב השונות, איכות החומרים גבוה והפלסטיקה משולבת היטב ויוצרת מראה יוקרתי. לוח המחוונים מרשים ביותר משתלב באופן מרשים עם הדיפונים והחיפויים ברחבי תא הנוסעים. המושב האחורי מספק בהחלט, מאפשר ישיבה של שני מבוגרים בצורה נוחה לנסיעה ארוכה בנוחות מיטבית. תא המטען בנפח של 300 ליטר או בנפח של 1,146 כאשר המושבים מקופלים וכולל שלל פתרונות אחסון.
 
חבילת אבזור מפנקת
דגם הקליאו משווק עם רשימה ארוכה של אבזור איכותי אשר מוצע ברובו כסטנדרט, כבר בגרסת הבסיס אשר כוללת, בין היתר מערכת בקרת שיוט מתקדמת, מערך תאורת לד מתקדם, דיבורית בלוטוס מובנית בעלת מסך מגע מקורי עם אופציה לתפעול בעברית, מערכת התראה ללא מפתח, מראות המתקפלות חשמלית, מערך חלונות חשמליים, חיישני גשם, גלגלי מגנזיום ועוד. חבילת האבזור הנוספת מוצעת במחיר אטרקטיבי במיוחד והופכת את הנסיעה ברכב לנעימה, איכותית ובטוחה הרבה יותר. מערך האבזור המוצע כסטנדרט נחשב לרחב ועשיר הרבה יותר מהמוצע בקרב הרכבים המתחרים בקטגוריית רכבי הסופר מיני.
 
שמירה על רף בטיחות גבוה
בנוסף לרשימת האבזור הארוכה והעשירה משווקת הקליאו עם שלל תוספות ייעודיות לתחום הבטיחות אשר כוללת מערך בן 4 כריות אויר עם אופציה מתקדמת לביטולן במושבים הקדמיים, עוגני איזופיקס מתקדמים למושבי הבטיחות לילדים, חיישני אורות וגשם עדינים, מערכות מתקדמות לסיוע בעת בלימה ועוד. בנוסף עמד דגם הקליאו במבחני הבטיחות בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים של EURONOCAP אשר זיכו אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבים בסעיפי הריסוק וההגנה על נוסעים.
 
ללכת על בטוח עם דגם הקליאו
דגם הקליאו מציג שילוב טוב במיוחד הכולל טכנולוגיה מתקדמת עם אנרגיה מתפרצת וחסכוניות רבה, הדור הקודם שופר משמעותית כמעט בכל פרמטר ונחשב כיום לאחד מרכבי הסופר מיני המרהיבים ביותר. דגם הקליאו משווק עם תג מחיר אטרקטיבי המתאים בדרך כלל יותר לרכבי המיני הקטנים ומתחיל  מ-69,000 ₪ לגרסת הבסיס בעלת המנוע הקטן ועד ל99,000 ₪ לערך לגרסה הבכירה והמאובזרת ביותר. מדובר בתג מחיר שווה בהחלט בעיקר בבחינת רשימת האבזור הארוכה אשר הופכת אותו לכדאית במיוחד. דגם הקליאו נחשב לאופטימלי לקהל היעד הצעיר, המחפש אחר רכב מעוצב וביצועי כביש מרגשים, אך לא רק, גם משפחות צעירות או מבוגרים ימצאו בדגם הקליאו מענה אופטימלי שכן היא בטוחה, חסכונית ומאפשרת אחסון של נפח סביר בתא המטען.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו קליאו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
גיא
מה לא שמעתי לפני שקניתי את הקליאו : "מכונית צרפתית, מלא תקלות, בעיות מפה ועד עזה.." ומה לא.. Aאני כבר חצי שנ ...   [המשך..]
יאיר
על כל שבוע שהאוטו נוסע הוא צריך שלושה ימים להיות במוסך! הרג אותי האוטו הזה! A ...   [המשך..]
הגדרות נגישות