מאז הוצגה ה
רנו קליאו המחודשת בשנת 2012 נחשבת היא לאחד הדגמים הנמכרים ביותר מבין הדגמים של היצרן הצרפתי, היא מציגה עיצוב צעיר, תוסס ודינמי ועל כן בגרסתה החדשה שמרה הרנו על העיצוב האהוב הקיים והעניקה לה מספר לשינויים קוסמטים קטנים בלבד. הפגושים עוצבו מחדש והותקנו יחידות תאורת LED , כמו כן שכבת הקירור הקידמית הוחלפה בגרסה רחבה יותר. תא הנוסעים גם הוא זכה לנגיעות עיצוביות מעטות, גלגל ההגה הוחלף בגלגל קונבנציונלי יותר מאשר בדור הקודם וחומרי תא הנוסעים הוחלפו בחומרים איכותיים יותר השמורים לרוב לדגמים הבכירים של היצרן.

בגרסתה החדשה מציגה הרנו קליאו שלל תוספות ואביזרים המשפרים במידה ניכרת את חווית הנסיעה
היצע מנועים איכותי
העדכון במנועי הדור החדש של ה
רנו קליאו טרם הגיע לישראל, הקליאו עדיין משווקת בשלוש גרסאות מנועיות, הראשונה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח של 0.9 ליטרים המספק 90 כוח סוס המשודך לתיבת הילוכים ידנית, השנייה הינה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.2 ליטר המספק 120 כוח סוס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית. הגרסה הבכירה של הקליאו טרם הגיע לישראל והיא עתידה להיות משווקת עם מנוע בנפח של 1.5 ליטרים דיזל המספק 110 כוח סוס.

תא הנוסעים גם הוא זכה לנגיעות עיצוביות מעטות
שלל תוספות ואבזור מתקדם
בגרסתה החדשה מציגה הרנו קליאו שלל תוספות ואביזרים המשפרים במידה ניכרת את חווית הנסיעה, האבזור כולל את מערכת המולטימדיה המתקדמת R-LINK של רנו, חיישני חניה המותקנים בחלק האחורי ובחלק הקידמי של הרכב, מערכת מתקדמת לחניה אוטומטית, מצלמות נסיעה לאחור ועוד. גרסת ה- INITIALE PARIS זכתה לאיבזור נוסף הכולל גם מערכת תאורת LED מתקדמת, חיפויי עור בתא הנוסעים לרבות להגה ולידית ההילוכים ועוד.

ההגה היציב מאפשר תמרון פשוט גם בין רחובות העיר הצרים וצריכת הדלק נמוכה ביותר ועומדת על 12.9 ק"מ לליטר
נסיעה נעימה ואיכותית
במבחני דרך שבוצעו לגרסה החדשה לרנו קליאו הצדיקה היא את מעמדה הרם בטבלאות המכירות, היא מספקת נסיעה איכותית ושקטה, בידוד הרעשים מושלם ובתוך תא הנוסעים מתקבלת תחושה נינוחה וקלילה, ההגה היציב מאפשר תמרון פשוט גם בין רחובות העיר הצרים וצריכת הדלק נמוכה ביותר ועומדת על 12.9 ק"מ לליטר, נתון מרשים בהשוואה לרכבים דומים בקטגוריית רכבי המיני. הרנו קליאו מתאימה לנסיעות עירוניות או לנסיעות בכבישים בינעירוניים ומספקת חווית נהיגה של ממש.