ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיאט איביזה

image Seat
מחיר משוער: החל מ 75,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.8
יתרונות חסרונות
יכולות דינאמיות ראות מוגבלת מאחור
עיצוב חיצוני רעש
בטיחות מרווח
סיאט איביזה
סיאט איביזה
סיאט איביזה
סיאט איביזה
סיאט איביזה
סיאט איביזה
סיאט איביזה- הסופר מיני הצעירה והספורטיבית
סיאט איביזה  סופר מיני המובילה, מיוצרת ומשווקת על ידי חברת סיאט הספרדית אשר נחשבת למותג הצעיר והתוסס של קבוצת פולקסווגן,  מיוצרת כבר משנת 1985 ועד היום,  הושקה לאחרונה בגרסתה הרביעית והמתקדמת. דגם האיביזה מעוצב בצורה קלאסית עם קריצה ספורטיבית ופונה באופן טבעי לקהל היעד הצעיר בזכות שני יתרונות משמעותיים בהם הוא מתהדר אשר כוללים תג מחיר אטרקטיבי אשר נע בין 75,200 ₪ לגרסה הבסיסית ועד ל111,900 ₪ לגרסאות הבכירות והמאובזרות ביותר וכמו כן ביצועי כביש מרגשים ומרהיבים. דגם האיביזה משווק במספר גרסאות לרבות גרסת ה-5 דלתות, גרסת ה-3 דלתות, גרסת סטיישן גדולה במיוחד, גרסה בספורטיבית וגרסת קופרה עדכנית ותוססת ומהווה את התשובה האולטימטיבית של החברה לרכבים מובילים דוגמת האופל קורסה, הונדה ג'אז, פיאט גרנדה פונטו, פורד פיאסטה ועוד. יתרונות בולטים נוספים בהם מתהדר דגם האיביזה מתייחסים להתנהגות הכביש הבטוחה, נוחות הנסיעה חסרת המתחרים ורשימת האבזור העשירה במיוחד המשפרת משמעותית את חווית הנסיעה.
 
יחידת הכוח מגוונת ועוצמתית
דגם האיביזה מוצע לשיווק במספר גדול ביותר של גרסאות המנועיות היעודיות לרכבי סופר מיני  הקיימות בקונצרן פולקסווגן אשר מתהדר ברכבים רבים המשתייכים לקטגוריה. במשך שנים ארוכות שווק דגם האיביזה בארץ בשתי גרסאות מנועיות בלבד, גרסה בסיסית בנפח של 1.4 ליטר המספקת 85 כוח סוס אשר שודכה לתיבת הילוכים ידנית בלבד וגרסה בכירה בנפח של 1.2 ליטר מודגש המספקת 105 כוח סוס אשר שודכה לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול הקיימת בדגמים רבים בקרב רכבי הקונצרן. במסגרתה של מתיחת הפנים האחרונה התווספו מספר גרסאות מנועיות נוספות אשר נפחי המנועים שלהם הוקטנו משמעותית והוגדלו במידה ניכרת ההספקים, כך שהגרסה הבסיסית מציגה בעלת נפח של 1.2 ליטר TSI טורבו בנזין המספק 90 כוח סוס, מומנטום מכובד של 16.3 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב10.7 שניות בלבד. הגרסה הבכירה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח מוקטן של 1.0 ליטר בלבד המספק כ-110 כוח סוס, מומנטום עוצמתי של 20.4 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.2 שניות בלבד. לאחרונה נחתה במחוזותינו גרסה הקופרה החזקה והעוצמתית בעלת נפח מנוע של 1.8 ליטר טורבו בעלת מדגש יחיד. הגרסה הבסיסית עדיין משווקת עם תיבת הילוכים ידנית בלבד ואילו הגרסה הבכירה מוצעת עם תיבת הילוכים ידנית או רובוטית בעלת מצמד כפול.
 
איכות נסיעה חסרת פשרות
המנוע האיכותי מספק ביצועים מרשימים ומכובדים במיוחד המתקבלים הודות לגמישות הרבה האופיינית למנועי הטורבו, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עם סל"ד נמוך או בינוני. תיבת ההילוכים מציגה יכולת העברה חלקה ומהירה בעלת נטייה להעלאת הילוכים מהירה שמטרתה לחסוך בדלק ומאפשרת תגובה מהירה ללחיצה מואצת על דוושת הגז. המתלים הנוקשים מציגים כושר ספיגה טוב במיוחד אשר בולם בנוחות את כל מפגעי הכביש ויוצר נסיעה חלקה ונעימה מכביש עירוני ובכביש בינעירוני כאחד, ההגה הקל מאפשר יכולת תמרון גבוה, בידוד רעשים סביר וראות איכותית ממושב הנהג. בנסיעה במהירויות גבוהות חודרים רעשי הרקע של הרוח והכביש אל תוך תא הנוסעים באופן שאינו פוגע בחווית הנסיעה הספורטיבית. 
 
צריכת דלק חסכונית
צריכת דלק הרשמית של דגם האיביזה בגרסת מנוע 1.2 טורבו בנזין TSI   עומדת של כ- 18.9 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ותנוע סביב ה – 13.5 ק"מ לליטר. גרסת המנוע הידנית בנפח של 1.4 ליטר צורכת כמויות גבוהות יותר של דלק אשר בהתאם לנתוני היצרן נעמדים דל כ- 16.9 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ותעמוד על כ-14 ק"מ לליטר. גרסת המנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין מציגה את צריכת הדלק האיכותית ביותר אשר נעמדת על כ-22.7 ק"מ לליטר בממוצע בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על 15 ק"מ לליטר לערך. נתוני צריכת הדלק האיכותיים מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים לרבות תיבת ההילוכים המתוזמנת שנועדה להחלפת הילוכים חסכונית ללא צריכה מיותרת של אנרגיה מהמנוע.
 
עיצוב חיצוני בעל נוכחות
במבט חיצוני על דגם האיביזה מתקבל מראה נעים, מודרני ועדכני הכולל נגיעות ספורטיביות בשילוב עם אלמנטים הקיימים במרבית רכבי הסופר מיני הממוצעות. עיצובו החיצוני של דגם האיביזה לא זכה לשינויים רבים במרוצת השנים אך עדיין נחשב הוא לרכב יפה ומרשים בעל קריצה ספורטיבית המותאמת באופן מלא לקהל היעד שלה- ציבור הנהגים הצעירים. הדור הרביעי של סיאט איביזה מתהדר בשינויים מינורים התורמים למראה המתקדם והעדכני הכוללים תוספות של פנסי לד חדשניים בקידמת הרכב, פגוש גדול בעל נוכחות בחלקו האחורי של הרכב, היצע צבעים עשיר וססגוני, קימורי צד המקנים לו מראה ספורטיבי ונעים לעין, חישוקים מוגדלים ועוד אלמנטים עיצוביים המוכרים ממרבית הרכבים הקיימים של קונצרן פולקסווגן. 
 
עיצוב פנימי נכון ומשודרג
בעוד בכל הנוגע לעיצוב החיצוני לא עבר דגם האיביזה שינויים רבים, בכל הנוגע לעיצוב הפנימי נרשמה התקדמות של ממש במרווח הפנים, בשימושיות ובאיכות החומרים הגבוה, אך על אף התקדמות משמעותית זו המראה הכללי המתקבל הינו מראה מבוגר וחיוור שאינו משקף את הקריצה הספורטיבית הקיימת בעיצוב החיצוני. הדשבורד הקידמי עשוי מחומרים רכים למגע וההרכבה ההדוקה מעניקה תחושה מוצקה ובטוחה למדי בעיצוב בסיסי ללא התחכמויות מיותרות. במרכזה של קונסולת הנהג מסך מולטימדיה גדול במיוחד המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב בקלות רבה ומצדיו מתגי תפעול פשוטים למראה. תא המטען קטן ביחס לרכבים המשתייכים לסגמנט וכולל 292 ליטר בלבד אך מתהדר הוא בשלל פתרונות אחסון אשר הופכים אותו לשימושי ונוח להעמסה. מרווח הרגלים גדול במיוחד מאפשר ישיבה נוחה לאורך זמן לשני מבוגרים.

רמות אבזור גבוהות
דגם האיביזה מוצע בשתי רמות אבזור מתקדמות, הבסיסית העונה לשם style וכוללת מספר מערכות שנדיר שקיימות ברמות האבזור הבסיסיות ובינהן חיישני גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות חשמלית, מערכות ייעודיות למניעת סינוור מהשמש, מערכת עצור וסע שתפקידה לדומם את פעילות המנוע בזמן עצירה מלאה של הרכב ובכך לחסוך משמעותית בצריכת הדלק, מערכת עזר לביצוע זינוק בעליה ועוד. הרמה המתקדמת והבכירה יותר זכתה לשם FR וכוללת את מכלול האביזרים הקיימים ברמה הבסיסית בתוספת של מערכת בקרת אקלים מתקדמת, צמידים מוגדלים, גג שמש פנורמי, חישוקים קלים ועוד. ערכות אבזור אלה משפרות משמעותית את חווית הנסיעה והופכות אותה לייחודית ובלתי נשכחת ובכך מפצות הן על העדר העיצוב בתא הנוסעים.
 
בטיחות כערך מוביל בסיאט
בדומה ליצרניות רכב רבות, גם בקונצרן הרכבים פולקסווגן נרשמה עליה משמעותית ברמת הבטיחות של רכביה ולשם מטרה זו צויידו הרכבים בשלל מערכות מיגון ועמדו הם במבחני הבטיחות המחמירים. דגם האיביזה גם הוא מצוייד בשלל תוספות יעודיות שתפקידן לשפר את רמת הבטיחות ובכללן מערכות עזר לבלימה יעילה, מערך מתקדם של 4 כריות אויר, חיישני לחץ אויר, מערך מצלמות היקפי כאופציה ועוד. בנוסף עמד דגם האיביזה בהצלחה מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP אשר זיכה אותה בציון של 5 כוכבי בטיחות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיאט איביזה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אילן אמר
אחלה אוטו ממליץ בחום ...   [המשך..]
איביזה אדו
בדצמבר 2013 קיבלתי את האביזה החדשה שלי. Aמכונית שהיא חלום, אין דברים כאלה. חסוכנית, נוחה והכי מעוצבת על הכביש. Aאנ ...   [המשך..]
הגדרות נגישות