רנו מגאן הוא מותג וותיק המלווה אותנו כבר יותר מעשור כרכב משפחתי שזכה לעדנה רבה בשוק הישראלי בתקופה בה הושק בישראל. מאז תפסו את מקומו המתחרים מהמזרח, ונראה שעם נתונים ממוצעים למדי, המגאן לא ממש מצליח לעמוד בתחרות.
דגמי סטיישן, קופה וסדאן
מאז השקה זו, הפך שוק הרכב הישראלי לצבעוני ועשיר הרבה יותר במגוון רחב של דגמים אירופאיים ומן המזרח הרחוק, מה שפגע מעט בהילה של המגאן, אך בפועל פגיעה זו אינה נתמכת על ידי נתוני הרכב או עובדות אחרות כלשהן.כיום מוצעת המגאן בשלושה דגמים מרכזיים: מגאן האצ'בק, מגאן קופה ומגאן אסטייט, כשההבדלים ביניהם יכולים להיגזר ישירות מן המראה ומהשם, דגם צעיר, דגם ספורטיבי ודגם משפחתי. כמו כן קיימים דגמי הסדאן לבחירתכם.

החידוש הנכון של רנו מגאן
מנוע מעט חלש, וגם צריכת דלק לא ממש אטרקטיבית
מבחינת ביצועי הרכב לא ניתן להצביע על יתרון או על נתון בולט ההופך את המגאן לאטרקציה, ובסך הכל מדובר במנוע מעט חלש, החלפת הילוכים שמרגישה לא אינטואיטיבית תוך כדי נסיעה, וגם צריכת הדלק אינה מספקת תחרות כלשהי לדגמים אחרים בקטגוריה. על כל אלה מחפה נוחות נסיעה גבוהה, אם כי גם היא נפגעת במידה מסויימת בגלל היעדר נמרצות של הרכב.
עיצוב חיצוני מעניין, פנימי פחות
מבחינת העיצוב מדובר על רכב מעוצב למשעי בעל פרופיל ספורטיבי משהו, כל זאת כאשר מדברים על העיצוב החיצוני. תא הנוסעים הפנימי מעוצב בצורה סתמית למדי אם כי מספק איכות גבוהה של גימור ורכיבים. הן תא הנוסעים והן תא המטען מרווחים מאוד ומעניקים יכולת נסיעה נוחה למשפחה בת חמישה נפשות היוצאת לטיול עם ציוד מאחור.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
מכונית בסדר, לא פחות ולא יותר
אם צריך לסכם את
רנו מגאן במספר מילים, המדובר במכונית "בסדר" המציעה את כל מה שאפשר לצפות מרכב משפחתי מיין סטרים, אם כי האוריינטציה היא מעט יותר שלילית מאשר חיובית. כדגם האח של הפלואנס, קשה שלא להשוות בין השניים, וכאשר עושים את זה, הופכת המגאן לצל חיוור של הפלואנס. עם מנועים המתחילים 1.2 ליטר ועד 2.0 ליטר, ורמת מחיר המתחילה בקצת יותר מ 120 אלף שקלים, ועד כ 135 אלף שקלים, מציעה המגאן חבילת ערך ממוצעת ביותר, שבהחלט אפשר למצוא לה תחליפים אטרקטיביים יותר, אלא אם רנו הוא מותג שאתם פשוט אוהבים.