לפני כחודש רנו חשפה לראשונה את הרנו טאליסמן סדאן, המשפחתית הגדולה שלרנו, שהיא למעשה המחליפה את הרנו לגונה ומתחרה בקטגוריה מול פולקסוואגן פאסאט, סיטרואן C5 ושאר המשפחתיות הגדולות של היצרניות השונות. היום רביעי האחרון רנו חשפה את הגרסה המרווחת יותר של הטאליסמן- הטאליסמן אסטייט, שהיא למעשה גרסת הסטיישן של הטאליסמן. הטאליסמן אסטייט מיועדת להיחשף באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט הקרובה שצפויה להיפתח התחילת חודש הבא.

רנו טאליסמן בגרסת הסדאן
אירופה כמו באירופה
אפשר לומר ששוק רכבי הסטיישן הוא זה ששולט באירופה, ובהתאם לכך רנו מביאה את הגרסת סטיישן למשפחתית הגדולה שלה. היא זהה לחלוטין לגרסת הסדאן, אך מספקת תא מטען בנפח קטן יותר של 572 ליטר. אורכה של הטאליסמן אסטייט הוא 486 ס"מ, כאשר רוחבה 187 ס"מ. מבחינת תא הנוסעים, האסטייט זהה בגודלה לגרסת הסדאן של הדגם, מלבד מרווח הראש שגדל ב 30 מ"מ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
טאליסמן אסטייט- סטיישן
אמנם נפח תא המטען של האסטייט קטן יותר משל דגם הסדאן, אך הנפח המוזכר הוא עד גובה המדף. שכן, נפחו הוא 572 ליטר, אך כאשר מקפלית את משענות הספסל האחורי, מתקבל נפח עצום של 1,700 ליטר עם משטח הטענה באורך של 201 ס"מ. כמעט כמו כל רכב משפחתי גדול במרכב סטיישן, גם הטאליסמן אסטייט מאפשר רכישה של דגם עם פתיחת דלת אחורית אוטומטית על ידי העברת הרגל מתחת לפגוש האחורי של הרכב.
כמו גרסת הסדאן, גם האסטייט מבוססת על הפלטפורמה המודולארית של רנו-ניסאן, ה CMF. גם במרכב הזה רנו מציידת את האסטייט במערכת בולמים אדפטיביים עם חמישה מצבים לבחירה, המשנים את מערכת ההיגוי, תיבת ההילוכים ומנוע והבולמים, ומציעה גם את מערכת ההיגוי 4Control, מערכת היגוי לארבעת הגלגלים.

אותו מרווח פנים כמו באסטייט
היצע המנועים
האסטייט תוצע בשוק באותם מנועים כמו גרסת הסדאן: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספקים שונים הנעים בין 150 ל 200 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.4 ליטר עם הספק של 110 כ"ס, או טורבו-דיזל 1.6 ליטר בהספר של 130 כ"ס או 160 כ"ס למנוע בעל המגדש הכפול באותו הנפח. מנועי הבנזין והטורבו הכפול מוצמדים לתיבת הילוכים EDC בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה ומנועי הדיזל משודכים לתיבה ידנית עם שישה הילוכים.